Anonym-bruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Er hos min far på middag. Har kjøpt Bama ferdig kokte mandelpoteter. Står de skal varmes i vannbad, men jeg har ikke stor nok kjele. Kan jeg da åpne de og steke i en panne?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Anonym-bruker skrev (1 minutt siden): Er hos min far på middag. Har kjøpt Bama ferdig kokte mandelpoteter. Står de skal varmes i vannbad, men jeg har ikke stor nok kjele. Kan jeg da åpne de og steke i en panne? Lol Anonymkode: 959e3...fdc 1
A-hunter Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 Jada. Det blir godt. Gjør det mye til helgefrokoster. Salt, pepper og hakket vårløk hører til. Bruk mye smør. Vårløken på det siste halve minuttet bare.
Meadow Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 Sånne ferdigkokte poteter blir kjempegode når de stekes med smør, salt og pepper. Deler de i båter. Vi bruker det ofte som tilbehør til middag.
Mezzosoprena Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Anonym-bruker skrev (1 time siden): Er hos min far på middag. Har kjøpt Bama ferdig kokte mandelpoteter. Står de skal varmes i vannbad, men jeg har ikke stor nok kjele. Kan jeg da åpne de og steke i en panne? Eh ja, da blir det altså pannestekte poteter... 1
Mina123l Skrevet 13. desember 2023 #6 Skrevet 13. desember 2023 Kan man ta de posene i vannbad i ovnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå