Gå til innhold

Jeg syns helt ærlig at alle kvinner er skuffende uten sminke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De sminker seg til en sannhet som ikke finnes. Uten å nevne navn er Kompani Lauritzen et eksempel hvor vi får se den usminkede versjonen av kjendiser. Og kvinner man anså som ekstremt vakre når man har sett dem i andre settinger, ser i beste fall helt ordinære ut. Som sagt, nevner ikke navn.

Snakker uansett på generelt nivå. Med menn så får du i alle fall det du ser, i større grad.

Er det bare i naturen til kvinner å sminke seg så pen som mulig, for å tiltrekke seg de beste mennene?

Anonymkode: d3e87...0e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns de fleste menn er skuffende jeg.. Feks tinderprofiler vs virkeligheten, man får seg ofte et SJOKK der :fnise:

Anonymkode: 09d17...dfe

• Liker 31
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De sminker seg til en sannhet som ikke finnes. Uten å nevne navn er Kompani Lauritzen et eksempel hvor vi får se den usminkede versjonen av kjendiser. Og kvinner man anså som ekstremt vakre når man har sett dem i andre settinger, ser i beste fall helt ordinære ut. Som sagt, nevner ikke navn.

Snakker uansett på generelt nivå. Med menn så får du i alle fall det du ser, i større grad.

Er det bare i naturen til kvinner å sminke seg så pen som mulig, for å tiltrekke seg de beste mennene?

Jeg er helt motsatt. Når jeg har sett vanlige deltagere i realityprogram, som f.eks Farmen, og sett noen damer jeg synes er pene, så blir jeg alltid skuffet når jeg ser de igjen senere på en eller annen fest eller TV-program med full sminke. Synes alltid de var mye penere uten sminken, falske øyevipper osv.  

Anonymkode: 7a4c1...5bd

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet

Selv synes jeg de jentene ser veldig bra ut og har  ikke tenkt at de er annerledes enn sett tidligere.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Når menn sminker seg på samme måte blir de som regel veldig uattraktive. Så det er nok litt kultur og forventninger til hvordan en kvinne skal se ut, er min teori. 

Endret av Blåpille
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er motsatt, syntes de fleste kvinner er nydelige og egentlig finere uten sminke.

Men menn syntes jeg er skuffende uansett, både kroppslig, utseendemessig og personlighetsmessig.

Hilsen bifil kvinne.

Anonymkode: 5dbda...50c

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

ALLE kvinner, skriver du i tittelen. Det er slett ikke alle kvinner som bruker så mye sminke. Men når de bruker mye, er det selvsagt forskjell på med og uten. Noen menn liker mye sminke, andre menn liker mer naturlig utseende med mindre sminke. Det er ikke slik at kvinner nødvendigvis sminker seg for å tiltrekke seg menn. De føler seg freshere, penere, er interesserte i sminke (og gjerne mote). Det spiller ingen rolle om det er menn i nærheten.

Selv synes jeg vi kvinner er penere uten så mye sminke og enorme kunstige øyenvipper. 

Endret av MyMichelle
  • Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så gå for kvinner som ikke bruker sminke da! Det er mange av dem!

Anonymkode: a886e...119

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Gratulerer. Du har oppdaget hva sminke gjør 😛

At kjendiser ser forskjellig ut privat og på jobb, er da faktisk ikke noe nytt.

Anonymkode: ea6a0...9c7

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn er skuffende uten/med skjegg også og noen menn er skuffende når de tar av seg boksern, og noen menn er skuffende når de klipper håret.. 

Anonymkode: 34828...5b7

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Ok.

Hva med deg da? Hvordan er du uten sminke?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor antar du at kvinner sminker seg for å tiltrekke seg menn? Jeg sminker meg kun for meg selv. Og ja, jeg gjør det også på dager jeg ikke går ut av huset.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så gå for kvinner som ikke bruker sminke da! Det er mange av dem!

Anonymkode: a886e...119

Nettopp.

»Nei, det vil jeg ikke - jeg vil ha en FEMININ dame som tar vare på seg selv! Født med contour og mascara». 

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig trist for deg, ts, hvis du er heterofil mann, og ikke finner naturlige kvinner attraktive.

Da tenker jeg det er smart å forbli singel gjennom livet. For hvis du er i et forhold må du måtte forholde deg til at de fleste kvinner sover uten sminke, har dager de går uten sminke, er syke og ikke vil eller bør sminke seg, endrer seg gjennom livet osv.

Om du ikke takler virkeligheten med kvinner, da bør du ikke ha forhold til dem heller. Kvinnene vil nok etterhvert gjennomskue deg og gå fra deg, og da er det du som stadig blir sittende igjen med skuffelsene. Og jo eldre du blir, jo færre unge kvinner vil du få sjanse på, noe som gjør at du nok blir mer og mer frustrert.

Søk heller hjelp og forsøk å finne ut hvorfor du finner virkeligheten og det naturlige som så skuffende. Det har ikke noe med kvinner å gjøre, det har med deg å gjøre.

Anonymkode: ef9f5...8cd

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes damer med sminke ofte ser kunstig og plastikk aktig ut. 

Jeg digger minn egen tilværelse uten også forventer jeg at andre legger seg like lite opp i det som jeg ikke legger meg opp i andres sminke. Påtegnede bryn er også veldig rart

Anonymkode: a2ae4...72a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (2 minutter siden):

Nettopp.

»Nei, det vil jeg ikke - jeg vil ha en FEMININ dame som tar vare på seg selv! Født med contour og mascara». 

'Jeg vil ha ei som ser naturlig ut'.

Image titled Apply Makeup for a Natural Look Step 13

(Til info har hun tatt på: concealer, foundation, bronzer, blush, eyeliner, øyeskygge, mascaral, lip stain og shimmering blush)

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vel man er jo passe dum om man ikke skjønner at sminke er SMINKE. Noen som er vakker uten sminke, de er vakre. Alle kan bli vakre med rette sminken men det som er under kan variere så det er naturlig skjønnhet som gjelder så da må man slutte å se på jåledukker.

Anonymkode: 5ca73...6e5

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (8 minutter siden):

Ok.

Hva med deg da? Hvordan er du uten sminke?

Jeg er meg selv. Er mann og bruker aldri noe for å skjule hvem jeg er. Aldri så mye som et bilde med filter på datingapper eller noe slikt. Det er å pynte på sannheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så mange kjekke menn heller. De fleste er helt vanlig eller ligger ett godt stykke under gjennomsnittet. Så dere er i samme båt. 

Anonymkode: 47411...9b6

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja da har du ikke sett menn med og uten skjegg (som kan gjøre et stygt ansikt fint) og menn med og uten caps (skallet/måne). Det værste er alikevel ikke den utseendemessige måten menn trikser på men hvordan de alltid fremstiller seg som oppegående og gode menn i begynnelsen og presenterer seg som noen de ikke er og noe helt annet enn det man faktisk får og så fort de flytter inn og får deg på tjukka så kommer den gretne, uhygieniske, tiltaksløse latsabben frem. Ja for å ikke snakke om hvordan de lurer damer med sexting "skal gi deg den beste natten du har hatt med den store deilige pikken min" også kommer de der med en liten penis og holder ut i så mye som 4,5 minutt. 

At kvinner jukser litt med sminke er da ingenting i forhold til hva menn driver med 😅

Anonymkode: 8601f...bb0

• Liker 6
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...