AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Jeg er 24+ uker på vei med min første. Har kjent bobler en stund, men nå har jeg begynt å kjenne masse rart som minner om tarmbevegelser, bare veldig sterke og uten at jeg faktisk må på do... Noen ganger synes det utenpå magen. Er det mulig at tarmbevegelser kan synes gjennom livmor, baby og alt annet? Kan dette være fosterbevegelser? Beklager, alt er så nytt for meg. Anonymkode: 12dfe...91a 1
Kaisada Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 24+ uker på vei med min første. Har kjent bobler en stund, men nå har jeg begynt å kjenne masse rart som minner om tarmbevegelser, bare veldig sterke og uten at jeg faktisk må på do... Noen ganger synes det utenpå magen. Er det mulig at tarmbevegelser kan synes gjennom livmor, baby og alt annet? Kan dette være fosterbevegelser? Beklager, alt er så nytt for meg. Anonymkode: 12dfe...91a Dette kan være fosteret som sparker ja:) kan gjerne kjennes fra uke 17:) 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 Det er nok babyen ja ☺️ Anonymkode: 6b35e...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Det er nok baby ❤️ Har du morkaka forran eller bak? Jeg har min forran og begynte å kjenne baby ca i uke 23. Kan først se bevegelsene på utsiden i uke 30. Anonymkode: ae787...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er nok baby ❤️ Har du morkaka forran eller bak? Jeg har min forran og begynte å kjenne baby ca i uke 23. Kan først se bevegelsene på utsiden i uke 30. Anonymkode: ae787...dc9 Jeg har morkake foran, kjente baby fra uke 17, sett bevegelsene på utsiden fra uke 19-20. Anonymkode: e5327...3cb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er nok baby ❤️ Har du morkaka forran eller bak? Jeg har min forran og begynte å kjenne baby ca i uke 23. Kan først se bevegelsene på utsiden i uke 30. Anonymkode: ae787...dc9 Håper det ❤️ Jepp, den er foran hos meg, også, så er mye frøkna må gjennom for å gi seg til kjenne for folk på utsiden m.. Anonymkode: 12dfe...91a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå