Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger lokaler for utdrikningslag hvor det er lov til å spise og drikke medbragt alkohol. Liten gruppe med jenter og det vil ikke bli full fyllefest. Det må være i Drammen eller nærheten. 

Hvis noen har tips til et lokale av noe slag så settes det stor pris på. 

Eller hvis noen har noen tips til ting man kan finne på da jeg ikke er kjent der. Restauranter, aktiviteter, barer/utesteder osv

Anonymkode: 5918c...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Egon på Bragernes torg har hvertfall to rom man kan booke, om dere vil/kan være på restaurant. Vi hadde det minste rommet og var 7 jenter på utdrikningslag der. Var veldig vellykka, fikk ha opp litt pynt, persienner for skjerming, fikk kobla opp musikk (ikke høyt volum så klart) og veldig god hjelp om vi trengte noe ekstra. Kan vel ikke ha medbrakt, men husker ikke nøyaktig så spør i tilfelle. Uansett bra nok utvalg av drikke og mocktails som passa de fleste.  Det andre rommet ligger i annen etasje og er litt større og litt mer skjerma. Anbefales om noe sånt passer dere og er rett i hjertet av Drammen sentrum.

Endret av terna
AnonymBruker
Skrevet
terna skrev (Akkurat nå):

Egon på Bragernes torg har hvertfall to rom man kan booke, om dere vil/kan være på restaurant. Vi hadde det minste rommet og var 7 jenter på utdrikningslag der. Var veldig vellykka, fikk ha opp litt pynt, persienner for skjerming, fikk kobla opp musikk (ikke høyt volum så klart) og veldig god hjelp om vi trengte noe ekstra. Bra nok utvalg av drikke og mocktails som passa de fleste. Det andre rommet ligger i annen etasje og er litt større og litt mer skjerma. Anbefales om noe sånt passer dere og er rett i hjertet av Drammen sentrum.

Høres bra ut, eneste jeg ser på som utfordring med å være på restaurant er at vi da må bruke mye penger på alkohol i forhold til hvis vi har med selv. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Dere kan nok ikke nyte medbrakt på en restaurant. Har med sjenkeregler å gjøre (jeg har blitt kjeftet på pga det, så gjør ikke det igjen).

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol er haram i Drammen og omegn. Drikk saft og te.

Anonymkode: 25356...57d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (41 minutter siden):

Dere kan nok ikke nyte medbrakt på en restaurant. Har med sjenkeregler å gjøre (jeg har blitt kjeftet på pga det, så gjør ikke det igjen).

Det vet jeg godt at man ikke kan gjøre, så det var ikke planen heller. Tenker mer hvis det er så dårlig med lokaler i Drammen at man ikke har noe sted man kan være så får vi spise på restaurant eller noe i hvertfall 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Saft og te på utdrikningslag 🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tyrkisk te minst 😀 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...