Gå til innhold

menn og sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut i fra media ol får man jo inntrykk av at gutter alltid er kåt og alltid er klar for sex!

Dette får meg til å undre?...nesten til å gråte :cry:

Er det noe galt med meg?

Jeg er nemmlig nesten alltid klar til å ha sex, har i løpet av 5 år aldri sagt nei til min samboer.

Stort sett er det jeg som tar initiativet til å ha sex for tiden.

Han sier det ikke er noe galt med meg, men man kan jo begynne å lure...

Ønsker synspunkter på hva som kan være grunnen til at en mann ikke vil ha så mye sex?

slitsomt?

speningen borte?

er han blitt for vant til meg at han ikke forbinder meg med noe seksuelt?

....?

....?

Må kanskje nevne at jeg kunne hatt sex hver dag om jeg hadde fått det...kanskje er jeg "nymfoman"!!??

Ønsker bare seriøse svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv i et samboerforhold, og i mitt tilfelle merker man at det er mye som har forandret seg siden starten. Sexen blir sjeldnere og den samme tenninga er nok litt redusert! Det er liksom ikke like spennende mer... Dere har jo vært sammen noen år, så jeg tror du bør vurdere dette som et av alternativene!

Mogens

Gjest tjodleik
Skrevet

Du finner en tilsvarende diskusjon under "hans sexlyst kontra min".

Det er nok riktig at menn stort sett er veldig kåte, men det er ikke uvanlig at den seksuelle tiltrekningen til den man engang var "kanin" sammen med, blir mindre, eller rett og slett forsvinner.

Sexdriften er nok like sterk, men man "nøyer seg" med onani, eller i verste fall, er utro.

Det sier ikke at dette gjelder alle, men svært mange, og den riktige konklusjonen er å avslutte forholdet, ikke holde hverandre for narr, og håpe på bedre tider....

Så kan sikkert noen si at vi ikke kan ha slike tilstander at man kun har forhold som varer noen år, og deretter bryter og går ut i nye, med tanke på skilsmisser/barn/økonomi osv. Nei, det er nettopp fordi "kulturen" hindrer oss i å følge følelsene, at vi har så mange tafatte og kalde ekteskap, som bare varer, år etter år....

Skrevet

Hei hei!!

Fortvil ikke. det går i bølgedaler vet du!!

Men jeg har lært at grunnen til at sexlysten kan forsvinne eller dabbe av, er rett og slett kjedsomhet. Dere har sikkert noen rutiner når det gjelder sex. Du vet hva du skal gjøre hvis har tar deg et spesielt sted osv... Du må overraske han, gjøre noe spennende, romantisk, uvanlig.

Du kan prøve å strippe? sex-leketøy? rollespill? hva som helst....!! Jeg har ikke testet det ut, men har sett at det fungerer. Det gjelder å holde sexlivet nytt og spennende hele tiden!!

Det var mitt lille tips, håper det kan hjelpe!!

C

Skrevet

For all del.... ikke begynn med stripping, slik som "C" foreslår!

Det er både komisk, og avtennende, når ens egen kvinne griper til slike dumheter.

Det er faktisk mye mer opphissende å kikke i litt i øyekroken, når hun kler av seg på en "naturlig" måte... uten å vite at hun er iakttatt...

Skrevet

Nei, for all del, ikke stripp... x-kjærsten min syns nå det var veldig tennende... hadde strømpeholdere, kanin ører, hale osv... han ville gjerne at jeg skulle gjenta det så mange ganger som mulig...

men han kommer jo ikke til å kikke i øyekroken når han ikke vil ha sex... da blir han jo ikke tent når hun kler av seg. det er jo nettopp det som er problemet hennes... eller hva?? hva mener dere menn at er opphissende da?? dere kan ikke bare si at det jeg sier er teit, og ikke komme med egne forslag....

C :wink:

Skrevet

C....I den munduren hadde du gått rett inn i ethvert karneval..

Jeg tror "Naiv?" må avfinne seg med at denne gutten/mannen egentlig er ferdig med henne, men han er for snill til å si det rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...