Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn her som har vært med kjæresten sin å ta medikamentell abort? Hvordan reagerte dere? Hva gjorde det for følelsene deres?

Anonymkode: 3cea3...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehh nei! Hva skal han bidra med? 

Anonymkode: 4e4db...0e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ehh nei! Hva skal han bidra med? 

Anonymkode: 4e4db...0e5

Emosjonell støtte 

Anonymkode: 3a40f...13a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun tok det hjemme, og jeg passet på. Var vondt å se at hun hadde smerter, men vi var begge glade når det var overstått - veldig bra valg for våres del. Lagde middag, ga massage og pjusk resten av dagene rett etter.

Anonymkode: 9fd72...15d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen menn her som har vært med kjæresten sin å ta medikamentell abort? Hvordan reagerte dere? Hva gjorde det for følelsene deres?

Anonymkode: 3cea3...717

Nei,men skulle ønske han var med.Var veldig tungt og ikke nor jeg egentlig ville gjøre..

Anonymkode: 43750...ab7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min var med, og selv om jeg så at omsorgen hans for meg var der så var det allikevel vondt å vite at han ikke forsto min omsorgsfølelse for det livet som ikke ble til. Det er ikke bare omsorg for henne som er riktig i en slik situasjon men også å vise en viss vemodiget for at et liv går tapt

Anonymkode: fe01f...64c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var mer til plage enn støtte. Han satt i stua på telefonen og teksta kompiser. For meg var det helt unødvendig å ha han der, man sitter jo over doskåla å blør ut i flere timer og det føles ikke akuratt naturlig å ha en sittende på dogulvet å holde meg i hånda og se på alle de nasty blodklattene som detter ut mens man blir blek og uexy. Aborten var dødskjedelig, så jeg satt jo på telefonen å scrolla på nett selv for å få tiden til å gå når man ikke kan gjøre noe annet. Jeg hadde ingen smerter og klarte fint å lage min egen mat mellom de værste blødningene. 

Anonymkode: 5d6d2...251

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eksen min var mer til plage enn støtte. Han satt i stua på telefonen og teksta kompiser. For meg var det helt unødvendig å ha han der, man sitter jo over doskåla å blør ut i flere timer og det føles ikke akuratt naturlig å ha en sittende på dogulvet å holde meg i hånda og se på alle de nasty blodklattene som detter ut mens man blir blek og uexy. Aborten var dødskjedelig, så jeg satt jo på telefonen å scrolla på nett selv for å få tiden til å gå når man ikke kan gjøre noe annet. Jeg hadde ingen smerter og klarte fint å lage min egen mat mellom de værste blødningene. 

Anonymkode: 5d6d2...251

Tror smertenivået er veldig individuelt. Fikk piller som slo meg rett ut så sovnet i 4 timer og når jeg våkna startet aborten men da var alt av smertestillende ute. Klarte nesten ikke prate for det var så vondt og jeg var kjempe redd fordi det føltes som om alt ble ødelagt. Hvis jeg må gjøre noe sånt igjen skal jeg insistere på å være på sykehus, for så utrygg jeg følte meg da var helt forferdelig.

Anonymkode: fe01f...64c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er svært få menn som hadde tålt å se hva en abort faktisk er..

Anonymkode: 6e50f...210

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke med, det ønsket jeg å gjøre aleine men han kjørte meg til og fra, stilte opp etterpå, men jeg fikk ikke de store reaksjoner. Det var det eneste og det rette valget og vi viste det begge to. Det var fort gjort, ikke så smertefullt, helt greit. Skjeldent jeg selv tenker på det nå 13-14 år etterpå. Har aldri angret et sekund (verken han eller jeg) og var bare veldig glad og takknemlig for at vi har så gode abort muligheter her i Norge. 

Anonymkode: 9fce6...1ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det er svært få menn som hadde tålt å se hva en abort faktisk er..

Anonymkode: 6e50f...210

Ja, menn krever at det blir utført abort. Punktum liksom.

Anonymkode: 9a312...905

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på sykehuset. Dette var back in the days før medikamentell abort var et alternativ. Var ikke gøy, men å ikke være med var selvfølgelig ikke et alternativ.

Anonymkode: 90446...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...