Gå til innhold

Jeg har pusset opp og har bedt Aftenposten skal lage reportasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en ganske slitt 3-roms på Torshov og har nå pusset opp nesten hele leiligheten (bortsett fra ett soverom). Har fått hjelp av interiørarkitekt. 

Jeg sendte mail til aftenposten og ba dem komme og lage reportasje. Det var 3 uker siden og har enda ikke hørt noe. 

Er det noen som vet om bør ringe og purre eller er det vanlig at det tar så lang tid?

Anonymkode: 19346...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt komme og ta bilder og legge dem ut på Facebooken min.

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var vel av liten interesse da. 

Anonymkode: a0ad7...bcb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ring dem hver dag og purr, det er innafor for en så viktig sak.

Anonymkode: 84685...609

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

At de våger!

Anonymkode: cb9a5...20d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å herreguuud...

Anonymkode: 81597...44e

• Liker 2
Skrevet

Sykt kleint å sende mail til en avis for å få de til å lage "se så flink jeg er" reportasje 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kjøpte en ganske slitt 3-roms på Torshov og har nå pusset opp nesten hele leiligheten (bortsett fra ett soverom). Har fått hjelp av interiørarkitekt. 

Jeg sendte mail til aftenposten og ba dem komme og lage reportasje. Det var 3 uker siden og har enda ikke hørt noe. 

Er det noen som vet om bør ringe og purre eller er det vanlig at det tar så lang tid?

Er du seriøs?

Anonymkode: d708b...95e

• Liker 15
Skrevet

Du vet jo at du må lage deg blogg først, bli kjent, dra inn en velrenommert interiørarkitekt for så å få tilbud om reportasje 🐣🐥

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var vel ikke av interesse, da. Er dette en seriøs post?

Anonymkode: 83a83...832

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de antar du er en mentalt forstyrret person? Å purre på dem vil forsterke inntrykket.

Anonymkode: 946e8...b83

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har en venninne som gjorde det samme da hun pusset opp for noen år siden. Da ble hun kontaktet av journalist etter noen dager. Det derfor jeg synes det er så rart at jeg enda ikke har hørt noe etter 3 uker!

Venninnen min hadde gjort det meste selv, sammen samboer og det var egentlig ikke noe spesielt spør du meg. Jeg har i samarbeid med arkitekt fått til noe ganske smarte løsninger og spesielle designvalg. Så jeg tror det vil kunne inspirere andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Jeg har en venninne som gjorde det samme da hun pusset opp for noen år siden. Da ble hun kontaktet av journalist etter noen dager. Det derfor jeg synes det er så rart at jeg enda ikke har hørt noe etter 3 uker!

Venninnen min hadde gjort det meste selv, sammen samboer og det var egentlig ikke noe spesielt spør du meg. Jeg har i samarbeid med arkitekt fått til noe ganske smarte løsninger og spesielle designvalg. Så jeg tror det vil kunne inspirere andre.

Tror du må innse at du er den som er mest interessert i din leilighet.

Anonymkode: d708b...95e

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må nesten få til å godta at leiligheten din ikke er av interesse. Folk pusser opp hver dag, det kan ikke lages reportasje hver eneste gang. Du får legge ut bilder på Facebook/Instagram dersom du har så lyst til å vise frem leiligheten til et publikum. Dersom du går viralt plukker sikkert en eller annen avis det opp. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har sendt til feil avis. Aftenposten har ikke den profilen.

Ta kontakt med Dagbladet, VG eller lokal avis.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjellen kan jo være at du har selv kontaktet avisen, men venninnen din ble kontaktet. Bygget hun hadde leilighet i kan også være av interesse for lokal befolkningen, altså her kan det være mange forskjellige grunner.

Synes for øvrig det er rart at du har ett behov for å havne i avisen kun fordi en venninne havnet der

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Morten1 skrev (13 minutter siden):

Forskjellen kan jo være at du har selv kontaktet avisen, men venninnen din ble kontaktet. Bygget hun hadde leilighet i kan også være av interesse for lokal befolkningen, altså her kan det være mange forskjellige grunner.

Synes for øvrig det er rart at du har ett behov for å havne i avisen kun fordi en venninne havnet der

Kan jo også være derfor TS har pusset opp, for å komme i avisa. Klart skuffende å ikke få svar etter all den jobben og kostnaden…

Anonymkode: 5b061...160

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Var vel ikke av interesse, da. Er dette en seriøs post?

Det er en pod.

Anonymkode: f6fd8...1d7

AnonymBruker
Skrevet

Du må være dårlig til å gjøre research:

»Aftenposten sjekker tips regelmessig. Vi mottar svært mange tips og kan dessverre ikke svare alle. Vi tar kontakt med innsendere som har gitt oss tips vi vil se nærmere på. Vi svarer på samme kanal som det er sendt i.»

https://www.aftenposten.no/tips

Så du får begynne å lage inspirasjonsvideoer på Tik Tok 😉

Anonymkode: be77c...aeb

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jo også være derfor TS har pusset opp, for å komme i avisa. Klart skuffende å ikke få svar etter all den jobben og kostnaden…

Anonymkode: 5b061...160

Ja det kan jo være grunnen, folk er forskjellige, men å pusse opp for å komme i avisen med sine 30minutter of fame er litt tragisk i mine øyne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...