AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #21 Skrevet 6. april 2023 non_stop skrev (6 minutter siden): Gjør det beste ut av det livet du har nå og de forutsetninger du har. Ha det så bra som du kan ha det uten å ty til å snakke dritt om andre mennesker. Uansett hvor dumme de er i hodet eller hva de har gjort deg, så har de faktisk bedt deg med og gitt deg sjansen til å slippe være alene. Verre å være i dårlig selskap enn å være aleine Anonymkode: b21b6...eda 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #22 Skrevet 6. april 2023 Vet ikke om det finnes der du bor, men her er det et 17.maikor hvert år. Man får noter og øver noen dager i forveien. Veldig kjekt her jeg bor ihvertfall. Ellers er det jo mye å se og høre på og gjøre, aleine eller sammen med venner/kjente. Pynt deg, eller ta på pysj, eller gå på fjellet, eller vær i båt. Kos deg med god mat uansett hvor du er 😀 Anonymkode: b21b6...eda
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #23 Skrevet 6. april 2023 Har vært alene på 17mai i mange år og blir det i år også. For meg er det bare nok en vanlig fridag som jeg nyter i sofaen. Må bare unngå å tenke på hva alle andre gjør denne dagen og ikke syntes synd på seg selv Anonymkode: f9b55...e33
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #24 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært alene på 17mai i mange år og blir det i år også. For meg er det bare nok en vanlig fridag som jeg nyter i sofaen. Må bare unngå å tenke på hva alle andre gjør denne dagen og ikke syntes synd på seg selv Anonymkode: f9b55...e33 Jeg er bare glad jeg slipper tog, masse folk, stivpynting og kaos. Så jeg tenker på alle andre og er glad det ikke er meg Anonymkode: 10862...c97
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 6. april 2023 #25 Skrevet 6. april 2023 I år er planen å bruke 17 Mai på å handle, skal til Sverige å handle inn grillmat osv ☺️ har tidligere kjørt en del mc på den dagen, mange i mc miljøer som tar turen til Sverige for å kjøre tur. Det finnes andre ting å gjøre den dagen om man ikke vil feire dagen alene.
Nowayback Skrevet 6. april 2023 #26 Skrevet 6. april 2023 Hater 17.mai, så jeg holder meg innendørs. Enten alene eller på middag med familie.
klarinetta Skrevet 6. april 2023 #27 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, nå skal jeg være alene på 17 mai, og lurer på hva jeg skal finne på. Kjæresten min skal nok være med sine barn, og så skal min sønn være med pappaen sin. Jeg ønsker ikke å være sammen med min eks pga vanskelige forhold med hans fam. jeg orker ikke være blant dem en hel dag da de skal ha det til at jeg "har det så leit og at det er synd på meg" Jeg har det helt fint alene og liker livet mitt, men det er jo slike merkedager da, der man kjenner på at man er alene selv om det er digg å ikke ha disse menneskene rundt seg lengre. Lurer på om det er flere som er alene og om dere planlegger noe spesielt? Anonymkode: 2f151...9f4 Bare fordi noe er kultur og tradisjon, skal man ikke behøve å følge alle "regler" som er konstruert opp rundt det. Som at nordmenn er født med ski på beina, drar på fjellet i påska etc, må man se at dette er kulturer og histore vi har funnet på selv. Jada 17.mai har en viktig betydning, men hvilkem sammenheng det har med å påkle seg vadmel og spise pølse, er fullstendig konstruert. Noen liker å være alene, noen liker å følge absolutt alle kulturelle normer og høytider fordi det faller dem ikke inn at alt er konstruert. Jul "fins ikke" i seg selv. Ikke påske heller. Osv. Men ci er oppvokst med strenge rammer og det følger med en hel del sosiale "komplikasjoner" å ikke følge strømmen. Jeg har familie og barn, så da faller vi inn i den samme tralten hvert år - og det er hyggelig det, men vi kan likegjerne ha det hyggelig alle andre dager, når det ikke er "påtvunget".
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #28 Skrevet 6. april 2023 Ungene er store, så ingen å se på i toget lenger, hadde lett tilbrakt dagen i pysjen om jeg ikke skulle på jobb 😅 Anonymkode: c67f6...ef7
Novellemonster Skrevet 8. april 2023 #29 Skrevet 8. april 2023 Har de siste årene vært alene på 17. mai. Storkoste meg hjemme alene i 2020, men de andre årene har det vært mest stusselig å sitte alene. I fjor satt jeg inne helt til kl. 20 på kvelden da jeg gikk på 7-Eleven og kjøpte en is. Kjenner jeg i år har lyst til å gjøre noe stas for meg selv. Tenker å kanskje lage noe god mat, og være glad for at jeg slipper alt styret 17. mai kan bli hvis man har barn 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå