Gå til innhold

Kvinne i slutten av 30-åra som ønsker seg ny kjæreste, hvor mye gå opp i alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er realistisk å se etter når det gjelder alder når jeg søker kjæreste. Er ferdig med å få egne barn, har to 50%. Helt åpen for bonusbarn. 

Min «skrekk» er å være dame på 40 og fortsatt singel. Vil så veldig gjerne være i et godt forhold innen den tid. 

Anonymkode: b87ff...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har betydelig svekket markedsverdi som dame på slutten av 30. Menn rundt din alder kan få damer i slutten av 20 årene. Det er normalt å se seg om etter menn rundt 45 + i din alder.

Anonymkode: 952fe...1fd

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hva du liker selv.

Jeg har selv ikke gått mye opp i alder, men har holdt meg til menn rundt egen alder. Sånn ca 5-6 år ned og 7-8 år opp. Jeg er ikke interessert i mye eldre menn og synes egentlig at mange menn på egen alder er begynt å bli gubbete. Da er nok neppe menn på 50+ noe bedre og de er heller ikke attraktive for meg, men om du liker mye eldre menn så kan du sette opp alderen mer. Jeg ville heller ikke gått mye ned i alder siden man da oftere møter på de som kun er ute etter sex.

Jeg er for øvrig 40 selv nå og opplever at aldersspennet jeg har satt nå er ganske realistisk. Da får jeg interesse fra seriøse menn, selv om man også møter på de useriøse, men sånn er det bare når man er på datingsider. Dater selv en mann på 44 nå.

Anonymkode: c635c...583

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Ville heller gått nedover. Eldre menn mister fort den seksuelle appetitten. Vi matcher yngre menn bedre.

• Liker 14
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du gå opp i alder? Jeg er i alle fall ikke interessert i å være med noen som er mer enn fem år eldre enn meg selv. Helst en på samme alder eller et par år yngre. 

Anonymkode: 1eaba...25d

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du har betydelig svekket markedsverdi som dame på slutten av 30. Menn rundt din alder kan få damer i slutten av 20 årene. Det er normalt å se seg om etter menn rundt 45 + i din alder.

Anonymkode: 952fe...1fd

De fleste menn generelt har ikke sjans på damer. Nei, de fleste menn i slutten av 30-årene har ikke sjans på tjueåringene. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva er realistisk å se etter når det gjelder alder når jeg søker kjæreste. Er ferdig med å få egne barn, har to 50%. Helt åpen for bonusbarn. 

Min «skrekk» er å være dame på 40 og fortsatt singel. Vil så veldig gjerne være i et godt forhold innen den tid. 

Det mest realistiske er nok å finne en mann med barn fra før. Altså en som er i samme situasjon som deg. Single menn uten barn har ikke interesse for å oppdra/forsørge en annen manns barn!

Endret av Cisco
  • Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg er trent med fin kropp. Har langt hår til midt på ryggen. Ikke linjer/ ryker. Naturlig utseende og søt og feminin får jeg høre. Vet ikke hvor mye dette ytre betyr da. Jeg er omsorgsfull og snill og har bachelorgrad i et populært yrke. Har alltid vært veldig omsorgsfull og gitt mye av meg selv til de to mennene jeg hadde lange forhold med. 

Jeg godtar at jeg evt. må en del opp i alder.

• Hjerte 1
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (3 minutter siden):

De fleste menn generelt har ikke sjans på damer. Nei, de fleste menn i slutten av 30-årene har ikke sjans på tjueåringene. 

Dette☝️. Et underlig paradoks dette ,  at det står innlegg opp og ned hvor mye menn sliter med dating . Men så fort en kvinne ymter om hva hun bør  gå for , så peprer de samme «incels» ene henne om at hun har lavere markedsverdi 😂 . Jeg har en teori at de mennene som sitter å lirer ut av seg teorier om markedsverdi , er de som føler på  at de har lav verdi selv 😆. Crab mentality

• Liker 21
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her. Jeg er trent med fin kropp. Har langt hår til midt på ryggen. Ikke linjer/ ryker. Naturlig utseende og søt og feminin får jeg høre. Vet ikke hvor mye dette ytre betyr da. Jeg er omsorgsfull og snill og har bachelorgrad i et populært yrke. Har alltid vært veldig omsorgsfull og gitt mye av meg selv til de to mennene jeg hadde lange forhold med. 

Jeg godtar at jeg evt. må en del opp i alder.

Du kan nok velge og vrake kjære deg. Ikke heng deg opp i alder . Evnt fem år opp , og fem år ned . Den som får deg, er heldig , uansett alder 💛

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Traff en kjekk, godt trent mann som er 9 år eldre enn meg. Jeg er i slutten av trettiårene. Vi trives godt sammen

Anonymkode: 349b2...b3c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Dette☝️. Et underlig paradoks dette ,  at det står innlegg opp og ned hvor mye menn sliter med dating . Men så fort en kvinne ymter om hva hun bør  gå for , så peprer de samme «incels» ene henne om at hun har lavere markedsverdi 😂 . Jeg har en teori at de mennene som sitter å lirer ut av seg teorier om markedsverdi , er de som føler på  at de har lav verdi selv 😆. Crab mentality

Begynner ikke incels uttalelsene å bli vel oppbrukt her inne? Alle vet at kvinner faller verdi på markedet etterhvert som de blir eldre. Mange menn gjør det motsatte. Dette er ikke en hemmelighet. Det er ikke det at menn stiger så veldig i verdi, men mer det at de faktisk får en verdi etterhvert som de får bedre jobb, bolig osv. For kvinner så bidrar ikke disse tingene til økt verdi.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå for det du er komfortabel med selv, kan være både noen år yngre og noen eldre. Jeg er i 30-årene, og det er overraskende hvor mange menn på ala 27 år som har ønsket noe seriøst med meg. Mennesker er forskjellige!

Anonymkode: 67d13...34a

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg tror det gir lite mening å se alder isolert, og en må jo se på hvilke andre egenskaper en synes er viktig hos en partner og ikke minst hva en slik partner trolig selv vil se etter. Med andre ord: Det er et bredt spekter av aldersgrupper som er mer eller mindre realistiske, men da vil trolig det trolig være svært variabelt i hvilken grad de oppfyller andre egenskaper du ser etter. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hva du liker selv.

Men hvis du er ferdig med egne barn, bør du kanskje holde deg til menn med barn eller som er så pass gamle at de ville hatt unger hvis de har hatt ønske om deg. En jevnaldrende eller en del yngre person som sier at de ikke er så nøye med barn, kan lett dumpe deg om noen år når den biologiske klokken hans begynner å tikke for fullt.

Anonymkode: 36449...a60

• Liker 1
Skrevet (endret)
kar90 skrev (5 minutter siden):

Begynner ikke incels uttalelsene å bli vel oppbrukt her inne? Alle vet at kvinner faller verdi på markedet etterhvert som de blir eldre. Mange menn gjør det motsatte. Dette er ikke en hemmelighet. Det er ikke det at menn stiger så veldig i verdi, men mer det at de faktisk får en verdi etterhvert som de får bedre jobb, bolig osv. For kvinner så bidrar ikke disse tingene til økt verdi.

😂😂😂 . Du snakker jo imot alle trådene om menns ensomhet . Mulig dette er «svaret « . Den nedverdigende måten å se på kvinners alder / verdi . Mange kvinner klarer seg bedre enn menn,  med både egen bolig , høy inntekt og livet på stell . De trenger ikke en forsørger , men en likestilt kjæreste med gode verdier . Verdien er ikke hva du har , men hva  du ER 💛

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 17
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Eller du kan gjøre som jeg gjorde da jeg var 35 og ferdig med nye barn siden mine var blitt i slutten av tenårene.. Fikk meg kjæreste ( med sine egne barn) på 26! 

Vi er gift og sammen fremdeles etter 10 år. 

Anonymkode: 91cc9...94c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Min «skrekk» er å være dame på 40 og fortsatt singel.

Det mest nyttige du kan gjøre er å endre tankegangen din. Både menn og kvinner lukter desperasjon på lang avstand, og det vil bli vanskeligere å finne noen av den grunn.

Hvem i all verden vil bli valgt fordi noens skrekk er å være singel?

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Alderen er ikke nødvendigvis det viktige her, men om vedkommende også er 100 % ferdig med å få egne barn. Om han er 30 eller 50 spiller jo da ikke så stor rolle annet enn hva du selv foretrekker. 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...