Gå til innhold

Katta i vedkvesteren

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Else_*
Skrevet

Om dere har sett på Julenøttene på tv2, så har dere sikkert sett sketsjen med han svensken som skal vise folk alt mulige tips så skjer det ett eller annet med ham hver gang. "jaaaaa"

Den siste sketsjen var det en katt som liksom hadde sovnet i vedkvesteren når han skulle demonstrere bruk av den. Det ble mye blod og tarmer, også tømte han bensin på innmaten av katten og grillet marsmellows. Er det andre som synes at det gikk litt over streken for å være så tidlig på kvelden? Jeg ble helt kvalm. Alle de andre sketsjene han har hatt var mer uskyldig og artig, men denne ble litt døy kost for meg. Jeg satt med brekninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den også, da TV'en sto på hos de vi var på besøk hos i går. Og sketsjen var ALT for makaber til at jeg synes det var morsomt! Synes ingenting om slik humor! De kunne godt ha spart seg for denne. Jeg ble rett og slett forbanna :sinna:

Skrevet

Helt enig med Evelina.

Skrevet

Forbanna er vel litt å ta i, men jeg satt i allefall å måpet!

Sjokkert over at det går an å vise sånt på tv!

Skrevet
Forbanna er vel litt å ta i

Joda, tok vel litt i da jeg sa jeg ble forbanna. Men jeg tåler ikke så mye når det gjelder dyr. Jeg snur meg alltid bort eller bytter kanal hvis de f.eks sender et innslag om dyremishandling på nyhetene. Blir fysisk dårlig av slikt. Jeg vet jo at Julenøttene bare er tull og tøys, men synes det er forkastelig å tulle med sånt..

Stakkars katt.. :sjenert:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg så ikke hele, men så starten da katten og innmaten kom ut på andre siden, det var nok for meg, da skiftet samboeren kanal, så vi så ikke hele. Sånn spøk er ikke morsomt i det hele tatt.

Skrevet

det var en dårlig spøk

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg så også den nøtten, og synes den var langt over streken. Motbydelig var den..

Gjest gjest1
Skrevet

Har'kke sett en eneste julenøtt, men bare å lese om denne her gjør at jeg blir irritert. Har aldri klart å le av sånt.

Skrevet

Så den, og synes den var motbydelig!

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det er ille, men enda verre at de spøker med pedofili. Det er direkte usmakelig.

Gjest gjest1
Skrevet

Æsj, den var usmakelig ja.. De har gått i samme fella som OJ (eller hva pokker han heter), de må provosere hele tiden.

Skrevet
Synes det er ille, men enda verre at de spøker med pedofili. Det er direkte usmakelig.

Ja den glemte jeg - den sketsjen var bare så syk.

Skrevet

Tipper jeg hadde ledd. *ond*

Skrevet

Huff, godt jeg ikke fikk med meg den da! Da hadde jeg virkelig blitt forbanna.. :sinna:

Gjest Virvel
Skrevet

Jøss så fintfølende folk er her. :overrasket: Reagerte ikke i det hele tatt, jeg...

Gjest gjest1
Skrevet
Jøss så fintfølende folk er her. :overrasket: Reagerte ikke i det hele tatt, jeg...

Ikke jeg heller.

Skrevet

Jeg lo litt til og med...(og jeg er glad i dyr)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...