AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Da tenker jeg på belter, smykker, armbånd, hårbånd, vesker og lignende 😊 har sett på de vanlige kjedebutikkene, men er ikke så mye jeg kunne tenke meg der 🙈 fant litt på accessorize på nett, der er det gratis frakt, men man må kanskje betale moms/gebyr ved ankomst norge? Anonymkode: 944ac...318
skreppamedleppa Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Vi har en accessories butikk i Bergen, der er jeg ofte innom da de har en del forskjellig. Veldig glad vi har denne butikken for jeg aner ikke hvordan det er med moms/gebyr men kanskje noen andre vet.. Ellers er det Glitter jeg svipper innom ved ugjevne mellomrom. Bestiller en del fra Etsy, (der er det jo endeløse muligheter) og jeg følger Syvende himmel i some, når jeg ser de har noe fint bestiller jeg, synd de ikke har nettbutikk, så det blir litt kronglete men verdt det når de har noe jeg virkelig liker, og veldig glad de tilbyr å sende om det er noe en ønsker. Unique vintage sin nettside har jeg bestilt litt fra før. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 Alt fra Hermes (skjerf og smykker) og Celine (vesker), til HM (Hår), og markeder i utlandet. Hender også jeg blar meg rundt på Zalando og klikker hjem fine ting i mellom-prisklasse, blant annet fra Tory Burch. Anonymkode: 1e5e3...c79 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 Illum eller lignende. Av og til Boozt. Bruker ikke så mye dill, mest øredobber. Anonymkode: fac10...4fe
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Skrevet 7. april 2023 Sverger til Caroline Svedbom Anonymkode: 15cdc...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå