Knøttet Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Hei Om ca to uker har samboeren og jeg 2.årsdag som et par, og jeg aner ikke hva jeg kan kjøpe til han. I fjor kjøpte vi begge blomster, uten å avtale det, og så gikk vi ut og spiste. Jeg har litt lyst til å kjøpe noe annet enn blomster i år, men vet ikke helt hva. Han er veldig glad i gadgets, så til jul fikk han en ipod nano med inskripsjon og et maleri jeg hadde malt (jeg er relativt flink til å male, tegne) og han elsket begge delene. Vet ikke om jeg rekker å tegne eller male noe denne gangen .. og gadget-ting er jo ikke så romantisk .. Vet om noen dvdbokser han gjerne vil ha- men er redd han kjøper de til seg selv før den tid. Så nå trenger jeg råd!
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Er det vanlig å kjøpe noe til hverandre når man har årsdag? Jeg syns det viktigste på en sånn dag er at man gjør noe hyggelig og romantisk sammen.
Knøttet Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2006 Er det vanlig å kjøpe noe til hverandre når man har årsdag? Jeg syns det viktigste på en sånn dag er at man gjør noe hyggelig og romantisk sammen. ← Vel, vanlig og vanlig- jeg vet ikke, forrige "ordentlige" kjæresten min kjøpte aldri gaver han så så enkelt var det. Folk er nok forskjellig. Det er ikke hva som er "vanlig" eller "normalt" som er viktig, men kjæresten min og jeg kjøper gjerne ting til hverandre .. og selv om jeg ikke har avtalt med kjæresten så vil ihvertfall jeg kjøpe noe til han på dagen vår. Og jeg er enig i at det er viktig ågjøre noe romantisk sammen, såklart! Men jeg vil også kjøpe noe til han .. liker å prøve å finne passende gaver til folk, morsomt det. trenger bare litt hjelp
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 På 2års dagen til meg å sambo så kjøpte jeg ett smykke som til han som jeg fikk gravert inn datoen på.
Gjest Gitte Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 Jeg og min kjære har 2-årsdag 22.januar, og den dagen reiser vi til Praha Perfekt måte å feire på.. Vi kommer dit på morgenen så vi har hele dagen å kose oss på Betalte bare 3000 for 2 pers i 5 dager, 4 netter på hotell +fly. ikke så ille
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Vi har alltid kjøpt gave til hverandre på kjæresteårsdagene våre. Men nå har vi liksom både kjærestedag, forlovelsesdag og bryllupsdag så da blir det litt voldsomt. Men til vår forrige bryllupsdag (for øvrig vår første) kjøpte jeg gavekort på aromaterapi til mannen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå