Gå til innhold

40- dating

vannm75

Anbefalte innlegg

Hei, ser folk her har masse erfaring med Tinder, men er det noen her inne som har 40 dating appen/ dating side? Noen erfaringer? Er 6-700 kr mnd dyrt eller billig for et medl skap synes du? Eg får faktisk brukbart med respons (mer enn andre datingapper) eg har vært på) men alt er jo sladdet, siden jeg ikke er betalende medl. Premium. De opererer med 100 kr uka!! eller 179 kr for 12 osv... 199 for 4 uker, men du må betale for en hel mnd.! Må innrømme eg syns det var litt i overkant, såpass at eg vegrer meg til å bli  Premium medl. Kjør debatt...PS er mann...40++ :) 

Endret av vannm75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Klassisk lureri. Hold deg til de største og mest kjente. 

Anonymkode: b56ed...05a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

au det var dyrt.  garantert ikke noe bedre enn alle de andre appene.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samtidig tenker eg at de som evt betaler, de er virkelig seriøse og vil inderlig finne seg en fremtidig partner..  de kaster ikke bort tiden med tull og tøys, om du forstår.  Men ja, enig det var  dyrt.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klassisk lureri. Hold deg til de største og mest kjente. 

Ja, eg og frykter mange av som sender mld der er fake, oppdiktede  profiler.  samtidig kan jo ikke alle være det heller?? Men de spiller på nysgjerrigheten og søken etter en partner ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vannm75 skrev (Akkurat nå):

Ja, eg og frykter mange av som sender mld der er fake, oppdiktede  profiler.  samtidig kan jo ikke alle være det heller?? Men de spiller på nysgjerrigheten og søken etter en partner ja... 

hva/ hvilke  er de største  og mest kjente da?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lokker veldig i begynnelsen med fake profiler for at du skal bli medlem. 

Ja, jeg synes det høres dyrt ut

En av de største er vel Tinder, og du behøver ikke medlemsskap for å se på bilder og like. Noen ganger har noen likt deg igjen. Da blir det match og dere kan skrive. Uten å være betalende medlem.

Er du betalende medlem får du se hvem som har likt deg, og så kan jo du like dem tilbake hvis du vil. Som ikke betalende får du altså ikke sett hvem som liker deg uten hvis det blir match og begge har likt hverandre.

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Happn er bra. 

Anonymkode: 04804...a5c

skal prøve teste ut den da..:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fant min 40-åring på tinder🥰

valgte å betale for å se hvem som hadde sveipet meg til høyre. Det var praktisk.

Men er også mange useriøse som bare er ute etter en ting eller FF. Mitt råd er å ikke hive deg rett på sexting om du er ute etter mer enn det👍

Anonymkode: be5bb...d1e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siden, og mange andre som er litt for spesifikke i navn og målgruppe, virker ikke veldig troverdig. Det er bare et hakk i fra alle reklamer som blir tilpasset deg pga lokasjon, alder eller whatever.. tenker spesielt på "treff kvinne, din alder, ditt bosted, nå".

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vannm75 skrev (3 timer siden):

skal prøve teste ut den da..:) hehe

ja funker hvis du bor i ett tett befolket området. Her er det 24000 og Trondheim en halvtime unna og er nesten ikke noe å velge i på happn. Runder den på 2 minutter. Ikke noe å satse på den syns jeg da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Koster vanlig Tinder penger nå? Da jeg var singel for 4 år siden, trengte ikke vanlige brukere å betale. Så alle sine bilder og tekst, og kunne sende meldinger.

Kun premium eller superbruker krevde betaling.

Ville ikke betalt for Tinder, mye useriøst der.

Anonymkode: 0c1ee...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

ja funker hvis du bor i ett tett befolket området. Her er det 24000 og Trondheim en halvtime unna og er nesten ikke noe å velge i på happn. Runder den på 2 minutter. Ikke noe å satse på den syns jeg da. 

Haha. D Er såpass ja, har lasta den med no, fått en sånn hjerte, og  ca 15-30 aktuelle «kandidater». Men ser ut som en må være gjensidig «liker» for å kunne starte en chat.. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Koster vanlig Tinder penger nå? Da jeg var singel for 4 år siden, trengte ikke vanlige brukere å betale. Så alle sine bilder og tekst, og kunne sende meldinger.

Kun premium eller superbruker krevde betaling.

Ville ikke betalt for Tinder, mye useriøst der.

Anonymkode: 0c1ee...fc6

Nei vanlig tinder koster ikke penger 

Anonymkode: e1ab1...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
vannm75 skrev (6 timer siden):

hva/ hvilke  er de største  og mest kjente da?? 

Gjør litt research på egenhånd kanskje?  Jeg nevner i fleng Tinder, Match, Møteplassen, Sukker, Happn, Badoo. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vannm75 skrev (1 time siden):

Haha. D Er såpass ja, har lasta den med no, fått en sånn hjerte, og  ca 15-30 aktuelle «kandidater». Men ser ut som en må være gjensidig «liker» for å kunne starte en chat.. 🙂 

pluss at det er samme ansiktene for min del på både happn, tinder og badoo... så intet nytt under himmelen for min del da. På tinder får jeg bare opp folk som bor en flytur unna... så ikke mye interessant det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (9 timer siden):

pluss at det er samme ansiktene for min del på både happn, tinder og badoo... så intet nytt under himmelen for min del da. På tinder får jeg bare opp folk som bor en flytur unna... så ikke mye interessant det heller. 

Haugesund her så ganske sentralt 🙂 dor Vestlandet å være 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...