AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Han er så travel at han ikke klarer få ting til å gå opp i kalenderen, og det går stort sett 2 uker mellom hver gang vi sees. Noen ganger 3. Jeg syns det er litt kjipt men han har sagt at han vil prioritere meg og når vi treffes er det så fint. Bare litt sjeldent i en slik utforskningsfase syns jeg. Mistenker at han har en agenda med det, for han sa noe sånn som "Kjenner du på savnet etter meg når tiden går litt?", og det gjør jeg jo helt klart. Så hvis han tenker slik, så har han klart det. Ville dere reagert på så lang tid mellom? Skal sies han er pappa til tre, jobber tidlig og sent pluss studerer.. Anonymkode: 372be...48c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Datet en sånn en og var tolmodig i begynnelsen fordi jeg hadde forståelse for at han var travel. Etterhvert som tiden gikk ble det mer tydelig at han spilte hot and cold for å få meg hektet på han. Du skriver at han du datet spør om du savner han når tiden går og da virkelig den fraværende tiden hans mer som et bevisst spill spør du meg.. Det vil ikke bli noe fremgang i en relasjon hvor man møtes så sjeldent i bli-kjent fasen heller så her tror jeg du kaster bort tiden din Anonymkode: 08514...76a 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Jeg begynte å date en sånn jeg også, men vi kom aldri igang. Første daten var en lunsj, i hans lunsj-tid, for det var alt han rakk.. han ville vi skulle sees igjen, men det ble det aldri tid til, og til slutt sa jeg bare at dette ikke var noe poeng i. Anonymkode: ac87f...454
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Om han er ferdig med studier til sommeren kan du kanskje si til ham at du forstår han er veldig opptatt fremover, og at det er bedre om dere heller møtes etter han er ferdig med studiene, siden han egentlig ikke har tid til å møtes nå. Si at du gjerne vil bli bedre kjent med ham, men at det er bedre at han heller tar kontakt når han får bedre tid enn han har nå, for det blir for lite å møtes så sjelden som dere nå gjør om dere virkelig skal bli kjent. Har han flere år igjen med studiene så kan du jo ikke ha det slik videre, så da er det trolig like greit å kutte før du blir mer involvert, siden han ikke har tid til noe mer enn et sjeldent møte. Den kommentaren hans kan være en agenda, men det kan også være han lurer på om du savner han fordi han kanskje savner deg når det går litt tid. Men det spiller ikke så stor rolle, for så lenge han egentlig ikke har tid til å bli kjent med noen, så er det bedre å kutte og så kan han heller se hvor du er i livet når han er ferdig med eksamenene sine. Anonymkode: e7028...b29 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Folk har tid til det som er viktig for dem. Kjæreste er tydeligvis ikke så viktig for han. Ville droppet det. Dere kommer jo aldri til å bli kjent engang om dere skal treffes 1-2 ganger i mnd. Anonymkode: 112cb...e11 8 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Han har allerede altfor mye i sin kalender. Jeg skjønner ikke helt hva du ser i han som en potensiell partner. Når skal dere kunne ha kjærestetid, bli kjent, ha herlig sex osv, siden han ikke engang har tid til en date mer enn hver 2. til 3.uke? Anonymkode: 506b2...a85 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Haha, jada. Jeg datet en slik en i noen måneder. Han hadde også barn og "to jobber". Egentlig bare en jobb, men had hadde også to andre som trodde de var sammen med han Anonymkode: f8098...77a 2 1 1
Gjest ti10 Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Jeg hadde ikke reagert så mye på at han er opptatt når han åpenbart har gode grunner, men den kommentaren hadde jeg reagert på.
I Grosny Skrevet 6. april 2023 #9 Skrevet 6. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er så travel at han ikke klarer få ting til å gå opp i kalenderen, og det går stort sett 2 uker mellom hver gang vi sees. Noen ganger 3. Jeg syns det er litt kjipt men han har sagt at han vil prioritere meg og når vi treffes er det så fint. Bare litt sjeldent i en slik utforskningsfase syns jeg. Mistenker at han har en agenda med det, for han sa noe sånn som "Kjenner du på savnet etter meg når tiden går litt?", og det gjør jeg jo helt klart. Så hvis han tenker slik, så har han klart det. Ville dere reagert på så lang tid mellom? Skal sies han er pappa til tre, jobber tidlig og sent pluss studerer.. Anonymkode: 372be...48c Spør han om studeringen er et tidsbegrenset prosjekt eller om det er en livsstil. Og spør deg selv om det passer å ta til deg disse barna. Det kan tenkes at du blir inkludert i en stor og god familie. På godt og vondt. Endret 6. april 2023 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #10 Skrevet 6. april 2023 Ikke løp etter utilgjengelige menn! Anonymkode: 3b597...f81 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #11 Skrevet 6. april 2023 Han dater flere. Anonymkode: f2690...c15 3 1
GrønnNellik68 Skrevet 6. april 2023 #12 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han er så travel at han ikke klarer få ting til å gå opp i kalenderen, og det går stort sett 2 uker mellom hver gang vi sees. Noen ganger 3. Jeg syns det er litt kjipt men han har sagt at han vil prioritere meg og når vi treffes er det så fint. Bare litt sjeldent i en slik utforskningsfase syns jeg. Mistenker at han har en agenda med det, for han sa noe sånn som "Kjenner du på savnet etter meg når tiden går litt?", og det gjør jeg jo helt klart. Så hvis han tenker slik, så har han klart det. Ville dere reagert på så lang tid mellom? Skal sies han er pappa til tre, jobber tidlig og sent pluss studerer.. Anonymkode: 372be...48c Fatter ikke hva sånne folk har ute på dating fronten å gjøre når de ikke har tid. Da burde de vente med å komme seg ut der til de har bedre tid. Kan ikke forvente at noen skal sitte og vente og vente i evighet??? Ikke sats alt på han der ts. Se etter nye også. Nå vet du at du ikke vil ha en som er veldig opptatt, selv om noen mener det er litt "in" å skal være så fryktelig opptatt. Det er status.. men egentlig bare vås. 1
TLR Skrevet 6. april 2023 #13 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han er så travel at han ikke klarer få ting til å gå opp i kalenderen, og det går stort sett 2 uker mellom hver gang vi sees. Noen ganger 3. Jeg syns det er litt kjipt men han har sagt at han vil prioritere meg og når vi treffes er det så fint. Bare litt sjeldent i en slik utforskningsfase syns jeg. Mistenker at han har en agenda med det, for han sa noe sånn som "Kjenner du på savnet etter meg når tiden går litt?", og det gjør jeg jo helt klart. Så hvis han tenker slik, så har han klart det. Ville dere reagert på så lang tid mellom? Skal sies han er pappa til tre, jobber tidlig og sent pluss studerer.. Anonymkode: 372be...48c Ja jeg ville ha reagert.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #14 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Folk har tid til det som er viktig for dem. Kjæreste er tydeligvis ikke så viktig for han. Ville droppet det. Dere kommer jo aldri til å bli kjent engang om dere skal treffes 1-2 ganger i mnd. Anonymkode: 112cb...e11 Dette. I mitt tilfelle mister jeg og fort interessen dersom det går lang tid mellom hver date - tiltrekningen og interessen er såpass ny at den må mates jevnlig for å vokse og bli til noe mer. TS, min erfaring er at når du møter noen som virkelig liker deg og vil ha deg, så er det ingenting som er viktigere enn å sette av tid til deg. Inkluderer selvsagt ikke barna, men hadde han virkelig vært interessert, hadde du ikke vært i tvil. Anonymkode: 66847...40d 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #15 Skrevet 6. april 2023 Høres ikke ut som han har tid til kjæreste. Anonymkode: abb40...d75
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #16 Skrevet 6. april 2023 Min kjæreste jobber tidlig og seint, og vi har møttes litt sjeldent synes jeg, men konsekvent minst ukentlig. Hadde slått opp om han begynte å bare ville møtes 2 ganger i mnd. Anonymkode: abb40...d75
Andro Skrevet 6. april 2023 #17 Skrevet 6. april 2023 Syns den "Savner du meg"-greia er et rødt flagg. Jeg pleier å si at jeg kjølner om jeg ikke pleies. Jeg ville neppe fått til å møte noen hver uke jeg heller, men da har man i så fall annen kontakt i mellomtida. Er glad for at jeg ikke har behov for å gå ut i en slik "bli kjent"-fase med noen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #18 Skrevet 6. april 2023 Kan fint sette meg inn i han sin situasjon. Jeg hadde heller ikke hatt tid til oftere en hver 2-3 uke. Så må man jo vurdere om man kan være fornøyd med det. Anonymkode: fa4dd...a21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå