Gå til innhold

Hoster, litt vondt halsen… men ikke syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere💕 Jeg har hostet og hatt litt vondt i halsen i 3 dager nå. Da jeg snakker så høres jeg litt hes ut, men har ikke tett nese eller andre symptomer. Som regel, så bruker jeg å få disse symptomene før jeg eventuelt for influensa. Passer skikkelig dårlig å bli syk nå, så derfor lurer jeg - er det mulig og bare ha noen få symptomer men ikke bli verre? Vet at dere ikke kan garantere noe, men bare lurer❤️♥️ Har vært like "dårlig" i noen dager nå men ikke tegn på forverring.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er mulig

Anonymkode: 824ba...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Det er så frustrerende det der. Jeg har også minimalt med symptomer på et eller annet nå, bittelitt grums i halsen og rennende øyne, men ellers fin. Skulle besøke min eldre mor idag, men turte ikke, i tilfelle jeg tok med meg noe smitte. Så irriterende når man ikke vet om man er/blir syk eller ei!

Anonymkode: f336e...a29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir aldri syk når jeg blir smittet av luftveisinfeksjoner. Noen ganger tett i nesen, andre ganger heshet og litt hoste. Men feber får jeg sjeldent. Går over på noen dager. Feks Covid for meg var tre dager med vondt i halsen uten andre symptomer. 

Anonymkode: b7aa4...93b

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er så frustrerende det der. Jeg har også minimalt med symptomer på et eller annet nå, bittelitt grums i halsen og rennende øyne, men ellers fin. Skulle besøke min eldre mor idag, men turte ikke, i tilfelle jeg tok med meg noe smitte. Så irriterende når man ikke vet om man er/blir syk eller ei!

Ååh, ja. Er så frustrerende å ikke vite om man er eller blir syk. Håper det går over og ikke blir verre. God bedring i så fall🌸💕

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg blir aldri syk når jeg blir smittet av luftveisinfeksjoner. Noen ganger tett i nesen, andre ganger heshet og litt hoste. Men feber får jeg sjeldent. Går over på noen dager. Feks Covid for meg var tre dager med vondt i halsen uten andre symptomer. 

Anonymkode: b7aa4...93b

Kanskje jeg burde ta en covid-test🤔 Det har jeg ikke tenkt på. I så fall er dette tredje runde for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Henriette3444 skrev (9 minutter siden):

Ååh, ja. Er så frustrerende å ikke vite om man er eller blir syk. Håper det går over og ikke blir verre. God bedring i så fall🌸💕

Takk det samme til deg💖

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg pleier luftveisinfeksjoner å forverre seg raskt hvis de skal forverre seg. Jeg jobber i en barnehage og har barn i en annen, og har blitt smittet av utallige luftveisinfeksjoner det siste året. De gangene jeg har fått influensa eller noe annet jeg har blitt ordentlig dårlig av, har det startet rett på med feber, vondt i kroppen og sykdomsfølelse, og så har luftveissymptomene kommet etterpå. 

I skrivende stund har barna og jeg omtrent samme symptomer som deg. Vi hoster en del, og om natten er det ordentlig plagsomt, halsen er litt sår til og fra, men det har vart nesten en uke nå uten å bli verre. Jeg regner med det snart går over. Men plagsomt er det.

God bedring!

Anonymkode: 7c16b...124

AnonymBruker
Skrevet
Henriette3444 skrev (På 6.4.2023 den 1.24):

Som regel, så bruker jeg å få disse symptomene før jeg eventuelt for influensa.

Hvor ofte har du hatt influensa da, siden du som regel får disse symptomene før influensa?

Anonymkode: 824ba...8b8

• Nyttig 1
Skrevet

Har fått covid + symptomer nå! Så😬 Covid for tredje gang her. Håper ikke denne varianten er så ille.

AnonymBruker
Skrevet
Henriette3444 skrev (41 minutter siden):

Har fått covid + symptomer nå! Så😬 Covid for tredje gang her. Håper ikke denne varianten er så ille.

Dette er jo en undervariant av Omikron BA 2 som alle hadde i fjor og den er enda mildere hos de fleste har jeg fått inntrykk av. Jeg hadde helt like symptomer som i fjor, bare mildere og såvidt feber denne gang.

Anonymkode: 1e7b2...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...