AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #61 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han bruker deg og masse andre damer samtidig...ikke ha sex med menn før noen måneder er gått!! Anonymkode: f29aa...431 Jeg ventet i 2 mnd☺️ Jeg pratet med han i går å spørte om det gikk fint med han, at han hadde vært så stille siden han var hos meg. Det var ikke meningen iallefall. Han er ikke så god på meldinger. I dag skrev han at han likte meg mer og mer for hver dag🥰 Jeg tror vi begge føler på det samme og begge tenker på fremtiden pga aldersforskjell. Jeg håper jeg kan finne roen med et sånnt forhorld tross alt pga det er ekstremt sjelden jeg møter noen jeg klikker sånn med å liker så godt. Man vet jo aldri hva som skjer i livet, så unødvendig å bekymre seg for fremtiden. Det eneste er at jeg blir ikke yngre akkurat og håpte på å møte på en jevngammel men det er kun yngre jeg har blitt betatt av de siste årene som singel🤷🏼♀️😅 Anonymkode: e8c68...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #62 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Følelser og kjærlighet er vanskelige greier. Her er vel det viktigste at du er ærlig med det selv og samtidig krever et ærlig svar fra din mulige partner. Blir fort vanskelig med uvisshet. Ut i fra det du skriver så høres ikke dette ut som en mann som kun var ute etter ett ligg. Sex blir jo bedre og bedre med en du begjærer. Lykke til! Anonymkode: ca237...17e Jeg vet og jeg overtenker nok fort, prøver å slutte med det å heller bare nyte her og nå. Tusen takk❤️ Anonymkode: e8c68...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå