AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #21 Del Skrevet 6. april 2023 Bamseklemmer skrev (30 minutter siden): Jeg tror det finnes mange som ikke vil si sannheten, for de er redde for å skuffe. Men sånn ghoosting eller ikke si et eneste ord er jo værre enn et slag i trynet. Synes ikke han har så mye å syte for etter 1 natt😅 ..forresten så det jo ut som han koste seg også. Å ha fantastisk sex kan mange ganger virke litt diffust, det spørs hva man har opplevd tidligere🙈 Så ut som han koste seg? Var du der eller er du ts? Anonymkode: 23dab...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2023 #22 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så ut som han koste seg? Var du der eller er du ts? Anonymkode: 23dab...bf5 Begynne å bli seint nå? 🤭 Les HI en gang til så skjønner du at TS er en kvinne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 6. april 2023 #23 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): møtte en mann jeg hadde skrevet med et par ukers tid på fredag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha han med hjem første gangen, men ble kåt på cafe og så ble det til det 😅 Vi har også skrevet mye om sex og slikt, siden jeg er sub/little og det er viktig for meg at det er en match der, da han er dom. Har vært åpen hele tiden på at jeg er åpen for både en lekerelasjon, se hva som skjer, og forhold hvis den rette skulle dukke opp. Han ville det samme. Jeg synes vi hadde bra sex, og virket som han koste seg også. dusjet og sov sammen også, og hadde oss en runde på morgenen også 👌 Dessverre han har blitt helt stille siden han var hos meg. Sendte en mld i går, og fikk bare er kort og «høflig» svar tilbake. Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff Jeg tipper han har flere i kikkerten han vil avklare ting med, det var jo bare ment som en date uten sex fra din side også. Jeg synes fast over tid er best, mye å utforske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #24 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): møtte en mann jeg hadde skrevet med et par ukers tid på fredag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha han med hjem første gangen, men ble kåt på cafe og så ble det til det 😅 Vi har også skrevet mye om sex og slikt, siden jeg er sub/little og det er viktig for meg at det er en match der, da han er dom. Har vært åpen hele tiden på at jeg er åpen for både en lekerelasjon, se hva som skjer, og forhold hvis den rette skulle dukke opp. Han ville det samme. Jeg synes vi hadde bra sex, og virket som han koste seg også. dusjet og sov sammen også, og hadde oss en runde på morgenen også 👌 Dessverre han har blitt helt stille siden han var hos meg. Sendte en mld i går, og fikk bare er kort og «høflig» svar tilbake. Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff Det der opplevde jeg og for 4 - 5 år siden. Jeg møtte en mann vi var på en date i basseng og jeg tenkte ikke på sex. Utgangspunktet var friends with benefits men over flere ganger. Men når det ble i basseng og jeg er lubben så tenkte jeg at det blir nok bare denne gangen... og ja endte opp med sex i baksetet på bilen min .. i en fremmed by. Han var nok like overrasket som meg for ikke han heller forventet sex første kvelden. Men dagene etter ble han veldig stille og jeg skjønte ikke så mye jeg heller. Men jo når tiden går så klarer de ikke å la være og kontakte deg igjen. Så gi han tid til å bli kåt igjen. Jeg og er sub og han var dom og også vi snakket veldig mye om dette her før vi møttes. Han var flink på å trygge meg på ting. Jeg har aldri møtt en sånn mann som han før og han er og blir min drømmemann. Men vi får hverandre aldri. Nå 4-5 år senere har vi fortsatt litt kontakt. Jeg får samme suget i magen idag som for 4-5 år siden når jeg ser han. Om vi tar en kaffe eller noe. Begge er og impulsiv nok til å finne på å plutselig møtes en kveld og gønne på. Men ja det er ikke bra å være for lenge i sånne relasjoner. Man blir veldig preget av det. En kan fort bli oppslukt i bare han og det stenger alle dører for nye relasjoner. Fordi man ikke tror det finnes noe så bra som det man har møtt. Beste råd er å len deg tilbake og ta livet med ro... vedder på han vil ta kontakt igjen. De er og livredde for at du skal få følelser så derfor trekker de seg unna etter sex. Men bare vent..kommer nok tilbake. Jeg tar omtrent aldri kontakt med han jeg kjenner er som regel han som dukker opp ut av det blå. Lykke til. Anonymkode: a99b5...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #25 Del Skrevet 6. april 2023 Majer skrev (7 timer siden): Han vil vel bare "markere" seg "på" flest mulig. Anbefaler deg å teste deg. brukte selvfølgelig kondom TS Anonymkode: 0b345...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #26 Del Skrevet 6. april 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Et tips, hvis du vil beholde en mann, eller få en mann, så må du faktisk ha noe mer å tilby enn sex. For sex kan man få hvor som helst ☺️ Anonymkode: e4f84...b5e 👏👏 Anonymkode: e0eeb...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #27 Del Skrevet 6. april 2023 Flintis skrev (3 timer siden): Jeg tipper han har flere i kikkerten han vil avklare ting med, det var jo bare ment som en date uten sex fra din side også. Jeg synes fast over tid er best, mye å utforske. Ja, han har nok flere i kikkerten, iom at han er mye online, både før og etter date. Det i seg selv er ikke noe galt i, men jeg selv gir alltid et hyggelig ( så langt det lar seg gjøre) avslag hvis jeg ikke vil møtes igjen når daten spør om det💁🏼♀️ driver ikke med ghosting. Jeg ligger heller ikke med noen jeg ikke tenker å møte igjen. Det er kanskje forskjellen på meg og han da, muligens ; p TS Anonymkode: 0b345...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #28 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det der opplevde jeg og for 4 - 5 år siden. Jeg møtte en mann vi var på en date i basseng og jeg tenkte ikke på sex. Utgangspunktet var friends with benefits men over flere ganger. Men når det ble i basseng og jeg er lubben så tenkte jeg at det blir nok bare denne gangen... og ja endte opp med sex i baksetet på bilen min .. i en fremmed by. Han var nok like overrasket som meg for ikke han heller forventet sex første kvelden. Men dagene etter ble han veldig stille og jeg skjønte ikke så mye jeg heller. Men jo når tiden går så klarer de ikke å la være og kontakte deg igjen. Så gi han tid til å bli kåt igjen. Jeg og er sub og han var dom og også vi snakket veldig mye om dette her før vi møttes. Han var flink på å trygge meg på ting. Jeg har aldri møtt en sånn mann som han før og han er og blir min drømmemann. Men vi får hverandre aldri. Nå 4-5 år senere har vi fortsatt litt kontakt. Jeg får samme suget i magen idag som for 4-5 år siden når jeg ser han. Om vi tar en kaffe eller noe. Begge er og impulsiv nok til å finne på å plutselig møtes en kveld og gønne på. Men ja det er ikke bra å være for lenge i sånne relasjoner. Man blir veldig preget av det. En kan fort bli oppslukt i bare han og det stenger alle dører for nye relasjoner. Fordi man ikke tror det finnes noe så bra som det man har møtt. Beste råd er å len deg tilbake og ta livet med ro... vedder på han vil ta kontakt igjen. De er og livredde for at du skal få følelser så derfor trekker de seg unna etter sex. Men bare vent..kommer nok tilbake. Jeg tar omtrent aldri kontakt med han jeg kjenner er som regel han som dukker opp ut av det blå. Lykke til. Anonymkode: a99b5...bd6 Takk ja, det kan nok være litt ødeleggende med en sånn relasjon over tid.. hvis man får følelser og det ikke er gjensidig,at man bare vil ha han/henne og det blokkerer for at andre slipper inn. Han jeg traff var derimot åpen for å se hva som skjer, at hvis det blir noe mer, så er det også fint, samme som jeg tenker. ts Anonymkode: 0b345...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #29 Del Skrevet 6. april 2023 Kan godt være han likte deg og han likte å ha sex med deg. Det at han er taus nå trenger ikke handle om deg. Men også være så enkelt at han ikke kjente det samme som deg, til å ville fortsette. Relasjoner må avogtil bygges litt opp. Anonymkode: e368c...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #30 Del Skrevet 6. april 2023 For et år siden lå jeg med en tinderdate, vi hadde sex 4 ganger og før jeg dro holdt han rundt meg og sa han ikke ville jeg skulle dra. På vei hjem oppdaget jeg at jeg hadde glemt paraplyen der og skulle sende melding om jeg kunne hente den, så da at han hadde fjernet matchen på de 5 minuttene og følte meg totalt jævelig, til tross for at jeg ikke var interessert i noe mer med han blant annet fordi han ikke hadde møbler og det var ekkelt i leiligheten hans. Men likevel fikk jeg vondt i magen og følte meg behandlet som en hore. Så nå venter jeg stort sett med sex til jeg er i forhold, men av og til blir lysten for stor og da ligger jeg utelukkende med menn som har følelser for meg. Beste tipset jeg kan gi, de vil møtes når du vil møtes og de behandler deg med respekt og omtanke. Dropp tinder og ONS Anonymkode: 57641...6fe 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #31 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): For et år siden lå jeg med en tinderdate, vi hadde sex 4 ganger og før jeg dro holdt han rundt meg og sa han ikke ville jeg skulle dra. På vei hjem oppdaget jeg at jeg hadde glemt paraplyen der og skulle sende melding om jeg kunne hente den, så da at han hadde fjernet matchen på de 5 minuttene og følte meg totalt jævelig, til tross for at jeg ikke var interessert i noe mer med han blant annet fordi han ikke hadde møbler og det var ekkelt i leiligheten hans. Men likevel fikk jeg vondt i magen og følte meg behandlet som en hore. Så nå venter jeg stort sett med sex til jeg er i forhold, men av og til blir lysten for stor og da ligger jeg utelukkende med menn som har følelser for meg. Beste tipset jeg kan gi, de vil møtes når du vil møtes og de behandler deg med respekt og omtanke. Dropp tinder og ONS Anonymkode: 57641...6fe 😂😂 Gratis hore. Anonymkode: 19cd1...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #32 Del Skrevet 6. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: 😂😂 Gratis hore. Anonymkode: 19cd1...276 Gøy, empatisk og voksent å le av andres vonde opplevelser. Foreldrene dine gjorde en god jobb ❤️ Anonymkode: 57641...6fe 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #33 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): For et år siden lå jeg med en tinderdate, vi hadde sex 4 ganger og før jeg dro holdt han rundt meg og sa han ikke ville jeg skulle dra. På vei hjem oppdaget jeg at jeg hadde glemt paraplyen der og skulle sende melding om jeg kunne hente den, så da at han hadde fjernet matchen på de 5 minuttene og følte meg totalt jævelig, til tross for at jeg ikke var interessert i noe mer med han blant annet fordi han ikke hadde møbler og det var ekkelt i leiligheten hans. Men likevel fikk jeg vondt i magen og følte meg behandlet som en hore. Så nå venter jeg stort sett med sex til jeg er i forhold, men av og til blir lysten for stor og da ligger jeg utelukkende med menn som har følelser for meg. Beste tipset jeg kan gi, de vil møtes når du vil møtes og de behandler deg med respekt og omtanke. Dropp tinder og ONS Anonymkode: 57641...6fe Du er ikke alene om å ha opplevd noe slikt ❤️ Anonymkode: dc137...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #34 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er ikke alene om å ha opplevd noe slikt ❤️ Anonymkode: dc137...7dc Samme her. Anonymkode: 39594...128 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #35 Del Skrevet 6. april 2023 Mitt inntrykk av de mennene som "forsvinner" etter sex er at de enten ikke var ute etter noe annet enn en engangsgreie, det de har sagt evt om at de ønsker noe mer er bare tull for å få den ene gangen med deg som de vil ha. Eller at de ikke har vært fornøyd nok med sexen, av en eller annen grunn. Det med sex er jo veldig individuelt og personlig så man kan ha ulik oppfatning av hvor bra sexen var. Andre grunner kan også være at de har noe på gang med en annen, og så velger å gå videre med denne. Men jeg vil si at mange av disse som blir stille en stund godt kan dukke opp etter ganske lang tid og ville ha mer sex igjen. Det har jeg opplevd mange ganger. Kan gå flere måneder uten å høre noe og så plutselig er han tilbake igjen. Tror det er viktig å prøve ikke ta det for personlig at de "forsvinner", men det er dårlig gjort å oppføre seg sånn. Det koster ikke så mye å sende en melding eller ta en prat. Menn behandler ofte kvinner dårlig dessverre, særlig når de har hatt sex med dem. Anonymkode: 792fa...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #36 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mitt inntrykk av de mennene som "forsvinner" etter sex er at de enten ikke var ute etter noe annet enn en engangsgreie, det de har sagt evt om at de ønsker noe mer er bare tull for å få den ene gangen med deg som de vil ha. Eller at de ikke har vært fornøyd nok med sexen, av en eller annen grunn. Det med sex er jo veldig individuelt og personlig så man kan ha ulik oppfatning av hvor bra sexen var. Andre grunner kan også være at de har noe på gang med en annen, og så velger å gå videre med denne. Men jeg vil si at mange av disse som blir stille en stund godt kan dukke opp etter ganske lang tid og ville ha mer sex igjen. Det har jeg opplevd mange ganger. Kan gå flere måneder uten å høre noe og så plutselig er han tilbake igjen. Tror det er viktig å prøve ikke ta det for personlig at de "forsvinner", men det er dårlig gjort å oppføre seg sånn. Det koster ikke så mye å sende en melding eller ta en prat. Menn behandler ofte kvinner dårlig dessverre, særlig når de har hatt sex med dem. Anonymkode: 792fa...705 Ja, har opplevd det selv og, at de dukket opp igjen flere måneder etter og vil ha seg noe 😅 nå gir jeg ikke han her muligheten til det da, siden jeg spurte han rett ut om han vil treffes igjen. Kanskje derfor han ikke svarer.. men å ikke svare på det er feigt og dårlig synes jeg. Nå ga jeg han en muligheter til å svare så jeg kan få satt strek. Hans måte å si nei på er stillhet muligens. dessverre nesten blitt vanlig etikette i dating-verden. Anonymkode: 0b345...9ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #37 Del Skrevet 6. april 2023 Hei TS kan ikke du ta litt kontakt? Spørre hva han driver med? Kanskje han er på jobb, og eller opptatt.😊 hvor holder dere kontakten ellers på snap eller andre steder? Anonymkode: fd7e3...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #38 Del Skrevet 6. april 2023 Uansett tenker jeg fra hans sin side, kun sex. Han fikk det han ville ha. Og jg tenkr siden du har sex på 1.date så tidlig, så tenker han at du ikke søker et forhold. Så han går videre til neste. I og med at han ikke har svart Anonymkode: fd7e3...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #39 Del Skrevet 6. april 2023 Også finnes det menn som ikke ønsker et forhold med kvinner som er lett på tråden. Men som derimot har selvrespekt. Har du tenkt på det? Jeg klarer ikke å ta mennesker som ønsker sex på første date seriøst. Det forteller meg bare hvor lett påvirkelig de er. Og at de forhaster seg, for å se om det fungerer. I det store og hele bildet, er ikke det sexen som er viktigst. Tiltrekning og oppbyging av god sex kan komme etterhvert, hvis kjemien og annet klaffer. Hvis det hadde vært gjensidig ville han ha svart deg. Et tips til neste gang er å vente med sex. Ikke vær så rask. Anonymkode: e9cd5...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 6. april 2023 #40 Del Skrevet 6. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): møtte en mann jeg hadde skrevet med et par ukers tid på fredag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha han med hjem første gangen, men ble kåt på cafe og så ble det til det 😅 Vi har også skrevet mye om sex og slikt, siden jeg er sub/little og det er viktig for meg at det er en match der, da han er dom. Har vært åpen hele tiden på at jeg er åpen for både en lekerelasjon, se hva som skjer, og forhold hvis den rette skulle dukke opp. Han ville det samme. Jeg synes vi hadde bra sex, og virket som han koste seg også. dusjet og sov sammen også, og hadde oss en runde på morgenen også 👌 Dessverre han har blitt helt stille siden han var hos meg. Sendte en mld i går, og fikk bare er kort og «høflig» svar tilbake. Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff Vi menn trenger at du som Dame gjør det litt vanskelig og få sex. Da blir vi submissive og føyelige! Trist å lese at en taper utnyttet deg! ❤ Husk det neste gang at setter du tøffe krav så vil du få en submissive og føyelig mann som til og med vil ønske å være badass for din nytelse og han vil ikke gosthe deg etter ett ligg! Jeg vet overtfall at det gjelder meg! ❤ Endret 6. april 2023 av Mountain Man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå