AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #41 Del Skrevet 6. april 2023 Mountain Man skrev (1 time siden): Vi menn trenger at du som Dame gjør det litt vanskelig og få sex. Da blir vi submissive og føyelige! Trist å lese at en taper utnyttet deg! ❤ Husk det neste gang at setter du tøffe krav så vil du få en submissive og føyelig mann som til og med vil ønske å være badass for din nytelse og han vil ikke gosthe deg etter ett ligg! Jeg vet overtfall at det gjelder meg! ❤ hvor i all verden har jeg sagt at jeg vil ha en submissiv og føyelig mann?😂 Det er jeg som er sub. liker en som er dominant. og han var ganske klar på hva han forventet av kvelden utifra det han skrev i forkant, så hadde det ikke blitt sex, hadde jeg vel vært en luremus istedet 🙄 you can’t win.. virket det som. Anonymkode: 0b345...9ff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 6. april 2023 #42 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvor i all verden har jeg sagt at jeg vil ha en submissiv og føyelig mann?😂 Det er jeg som er sub. liker en som er dominant. og han var ganske klar på hva han forventet av kvelden utifra det han skrev i forkant, så hadde det ikke blitt sex, hadde jeg vel vært en luremus istedet 🙄 you can’t win.. virket det som. Anonymkode: 0b345...9ff Tilgi meg for å misforstå det Frue! 🙏🙏 Håper du dår det du søker. Skjønner godt ditt behov siden jeg også trenger en Dominant(Men i mitt tilfelle dominant Dame)🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #43 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Også finnes det menn som ikke ønsker et forhold med kvinner som er lett på tråden. Men som derimot har selvrespekt. Har du tenkt på det? Jeg klarer ikke å ta mennesker som ønsker sex på første date seriøst. Det forteller meg bare hvor lett påvirkelig de er. Og at de forhaster seg, for å se om det fungerer. I det store og hele bildet, er ikke det sexen som er viktigst. Tiltrekning og oppbyging av god sex kan komme etterhvert, hvis kjemien og annet klaffer. Hvis det hadde vært gjensidig ville han ha svart deg. Et tips til neste gang er å vente med sex. Ikke vær så rask. Anonymkode: e9cd5...21f Sånn jeg forstod det har de allerede luftet seksuelle preferanser og sex lå mye i kortene, så han trenger jo ikke være overrasket over at det skjedde på første møtet. Anonymkode: 2059a...10c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #44 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånn jeg forstod det har de allerede luftet seksuelle preferanser og sex lå mye i kortene, så han trenger jo ikke være overrasket over at det skjedde på første møtet. Anonymkode: 2059a...10c ja, det stemmer 😊 jeg sa faktisk til han at jeg foretrekker å vente med sex, for å bygge opp spenningen etc. Da sa han at han har ikke noe imot å ta forretten og hovedrett + dessert på en gang 😅 Så ja, hvis han fant der turn-off med en som blir med på det, så hadde han nok ikke ytret det. Har bare gjort det én gang før å ha sex på første date.. og det endte i et samboerskap på 4 år, så blir litt lei og oppgitt over de andre som skriver at menn ser på meg som løs eller ikke har selvrespekt når man blir med på det første gangen. og i dette tilfellet lå det veldig i kortene. TS Anonymkode: 0b345...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #45 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Også finnes det menn som ikke ønsker et forhold med kvinner som er lett på tråden. Men som derimot har selvrespekt. Har du tenkt på det? Jeg klarer ikke å ta mennesker som ønsker sex på første date seriøst. Det forteller meg bare hvor lett påvirkelig de er. Og at de forhaster seg, for å se om det fungerer. I det store og hele bildet, er ikke det sexen som er viktigst. Tiltrekning og oppbyging av god sex kan komme etterhvert, hvis kjemien og annet klaffer. Hvis det hadde vært gjensidig ville han ha svart deg. Et tips til neste gang er å vente med sex. Ikke vær så rask. Anonymkode: e9cd5...21f Så da mener du vel at han ikke hadde selvrespekt siden han lå med meg første møte og da, eller er det annerledes fordi han er mann? Anonymkode: 0b345...9ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 7. april 2023 #46 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 23.33): møtte en mann jeg hadde skrevet med et par ukers tid på fredag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha han med hjem første gangen, men ble kåt på cafe og så ble det til det 😅 Vi har også skrevet mye om sex og slikt, siden jeg er sub/little og det er viktig for meg at det er en match der, da han er dom. Har vært åpen hele tiden på at jeg er åpen for både en lekerelasjon, se hva som skjer, og forhold hvis den rette skulle dukke opp. Han ville det samme. Jeg synes vi hadde bra sex, og virket som han koste seg også. dusjet og sov sammen også, og hadde oss en runde på morgenen også 👌 Dessverre han har blitt helt stille siden han var hos meg. Sendte en mld i går, og fikk bare er kort og «høflig» svar tilbake. Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff Det trenger slett ikke handle om deg. Hva om han er i et forhold? Mange menn på tinder som er det.. Endret 6. januar 2024 av MacadamiaNut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #47 Del Skrevet 7. april 2023 Det jeg synes er litt komisk er at jeg får inntrykket av at du er opptatt av å være submissive i senga, men hva med på fritiden eller i et forhold? En dominerende mann vil jo ha en feminin dame. Min mening er at du tapte når du gikk inn i den maskuline rollen og tok iniativ/maste rett etter dere har møttest.🤷🏻♀️ Anonymkode: db6e7...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #48 Del Skrevet 7. april 2023 Om jeg leser en eneste tråd til om hvorfor en del menn sier at de blir valgt bort av kvinner, er svaret denne tråden. Og det er ikke fordi de ikke blir valgt bort, men det er ikke en eneste mann som har tatt seg tid til å si: sorry at du opplevde å bli avvist. Det er ikke kult. Det er menn som har tatt seg tid til å skrive gratis hore eller hva forventer du når du gir bort persillekvasten eller hva folk sier. Ingen har sagt – det er ikke ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #49 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det jeg synes er litt komisk er at jeg får inntrykket av at du er opptatt av å være submissive i senga, men hva med på fritiden eller i et forhold? En dominerende mann vil jo ha en feminin dame. Min mening er at du tapte når du gikk inn i den maskuline rollen og tok iniativ/maste rett etter dere har møttest.🤷🏻♀️ Anonymkode: db6e7...b9d Eller forresten, jeg trekker tilbake at det er komisk. Mente ikke å erte deg☺️men det andre mener jeg. Anonymkode: db6e7...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #50 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det jeg synes er litt komisk er at jeg får inntrykket av at du er opptatt av å være submissive i senga, men hva med på fritiden eller i et forhold? En dominerende mann vil jo ha en feminin dame. Min mening er at du tapte når du gikk inn i den maskuline rollen og tok iniativ/maste rett etter dere har møttest.🤷🏻♀️ Anonymkode: db6e7...b9d Det jeg synes er komisk er at du har fått en pokal på et så kjipt og irrelevant innlegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 7. april 2023 #51 Del Skrevet 7. april 2023 Mountain Man skrev (7 timer siden): Vi menn trenger at du som Dame gjør det litt vanskelig og få sex. Da blir vi submissive og føyelige! Trist å lese at en taper utnyttet deg! ❤ Husk det neste gang at setter du tøffe krav så vil du få en submissive og føyelig mann som til og med vil ønske å være badass for din nytelse og han vil ikke gosthe deg etter ett ligg! Jeg vet overtfall at det gjelder meg! ❤ Åssen krav mener du? 😏🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 7. april 2023 #52 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): hvor i all verden har jeg sagt at jeg vil ha en submissiv og føyelig mann?😂 Det er jeg som er sub. liker en som er dominant. og han var ganske klar på hva han forventet av kvelden utifra det han skrev i forkant, så hadde det ikke blitt sex, hadde jeg vel vært en luremus istedet 🙄 you can’t win.. virket det som. Anonymkode: 0b345...9ff This one 😉 Hvis vi venter for lenge eller avviser så er vi pripne, luremus og what not, MEN vi kan for all del ikke gi dem godteposen for tidlig heller siden da er det garantert de mister interessen ! 🙄 Kan noen menn her inne si et konkret svar? Hvor mange dager,uker, måneder er passende karantene-tid for å slippe unna luremus/ hore båsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. april 2023 #53 Del Skrevet 7. april 2023 KG er en shitstorm av ulv ulv. En dag er det en som oppriktig trenger hjelp og alle bare: Gratis hore. Det gjelder ikke denne tråden. Dette er en bruker jeg kjenner igjen som har laget. Men en dag er det ikke det. Da er det et menneske. Hva gjør vi da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 7. april 2023 #54 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Sofie Maria skrev (2 timer siden): Åssen krav mener du? 😏🤷♀️ Krav om at vi Menn må jobbe en stund for å få dere og krav til at vi må stå til tjeneste før vi får noe gunst... 😁 Da blir de ekte Menn bare mer interessert! Etter at vi har fått snøret i bånd handler det om å opprettholde det samme.. Kona begynte å bruke den metoden på meg på nytt etter at vi nylig hadde vært gift i 20 år og nå kan jeg ikke få nok av henne! 🥰 I vårt tilfelle handler det om at jeg må tilfredstille henne før jeg får komme, ta oppvasken, pusse opp i huset og hva annet hun tidligere bare klaget på uten at jeg gjorde det. Det handler også om og faktisk være tilstede å fokusere på henne når hun vil ha oppmerksomhet eller si noe. Kort fortalt vil jeg si at å sette krav handler om å vise typen eller potensiell type at du har høy verdi som han må jobbe hardt for å få. Har han lagt mye jobb ned i å få deg vil det koste mer for han å bare gå til neste. Hvis han i tillegg ikke føler seg 100% sikker på at Han kan få deg igjen blir de fleste Menn helt gal av både lyst og lengsel etter deg... Så finnes det selvfølgelig også late egoistiske "menn" som bare drømmer om å få ett ligg og som verken vil jobbe for det mer en mest nødvendig. Slike er ikke noe å spare på så om dem forsvinner er det bare en vinst for deg som Dame! Endret 7. april 2023 av Mountain Man Utfyllende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #55 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 23.33): møtte en mann jeg hadde skrevet med et par ukers tid på fredag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha han med hjem første gangen, men ble kåt på cafe og så ble det til det 😅 Vi har også skrevet mye om sex og slikt, siden jeg er sub/little og det er viktig for meg at det er en match der, da han er dom. Har vært åpen hele tiden på at jeg er åpen for både en lekerelasjon, se hva som skjer, og forhold hvis den rette skulle dukke opp. Han ville det samme. Jeg synes vi hadde bra sex, og virket som han koste seg også. dusjet og sov sammen også, og hadde oss en runde på morgenen også 👌 Dessverre han har blitt helt stille siden han var hos meg. Sendte en mld i går, og fikk bare er kort og «høflig» svar tilbake. Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff Det er så mye fokus på sex og problemer med impuls kontroll her at det er muligens det som drev dere vekk. Anonymkode: 8a8bb...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 7. april 2023 #56 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): hvor i all verden har jeg sagt at jeg vil ha en submissiv og føyelig mann?😂 Det er jeg som er sub. liker en som er dominant. og han var ganske klar på hva han forventet av kvelden utifra det han skrev i forkant, så hadde det ikke blitt sex, hadde jeg vel vært en luremus istedet 🙄 you can’t win.. virket det som. Anonymkode: 0b345...9ff Som sagt skjønner jeg det du skriver og beklager at jeg misforsto det. 🙏 Men uansett hvilken ekte Mann du er ute etter er det noen prinsipper som gjelder ovenfor ALLE ekte Menn. Du må sette krav om at vi Menn må jobbe en stund for å få deg og krav til at vi må stå til tjeneste før vi får noe gunst. Da blir de ekte Menn bare mer interessert! Mens taperne forsvinner. Etter at vi har fått snøret i bånd handler det om å opprettholde det samme. Kona begynte å bruke den metoden på meg på nytt etter at vi nylig hadde vært gift i 20 år og nå kan jeg ikke få nok av henne! 🥰 I vårt tilfelle handler det om at jeg nå må tilfredstille henne før jeg får komme, ta oppvasken, pusse opp i huset og hva annet hun tidligere bare klaget på uten at jeg gjorde det. Det handler også om og faktisk være tilstede å fokusere på henne når hun vil ha oppmerksomhet eller si noe. Alt dette gjør nå at jeg på nytt har sett hvor høy verdi hun har og at hun fortjener og har rett til at jeg behandler henne som min "Gudinne". Kort fortalt vil jeg si at å sette krav handler om å vise typen eller potensiell type at du har høy verdi som han må jobbe hardt for å få. Har han lagt mye jobb ned i å få deg vil det koste mer for han å bare gå til neste. Hvis han i tillegg ikke føler seg 100% sikker på at han kan få deg igjen blir de fleste Menn helt gal av både lyst og lengsel etter deg. Det ønsker du vel selv om du vil at han skal dominere deg i senga? Ps. Jeg må også ofte dominere Kona i senga altså når hun ber om det. Jeg er også en dominant type av Mann selv om jrg trenger å føle at Dama står over meg. Det at jeg ønsker å ha en dominant dame handler nettopp av at jeg både liker utfordringen og trenger og bli satt på plass i dagliglivet for å opprettholde lysten og lidenskapen til henne. Alle ekte Menn trenger å føle at du har høy verdi og du vil da også få ekte Menn og ikke en slik taper som du dessverre ble utsatt for! ❤ Så finnes det selvfølgelig også late egoistiske "menn" som bare drømmer om å få ett ligg og som verken vil jobbe for det mer en mest nødvendig. Slike er ikke noe å spare på så om dem forsvinner er det bare en vinst for deg som Dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #57 Del Skrevet 7. april 2023 Sofie Maria skrev (6 timer siden): This one 😉 Hvis vi venter for lenge eller avviser så er vi pripne, luremus og what not, MEN vi kan for all del ikke gi dem godteposen for tidlig heller siden da er det garantert de mister interessen ! 🙄 Kan noen menn her inne si et konkret svar? Hvor mange dager,uker, måneder er passende karantene-tid for å slippe unna luremus/ hore båsen? ikkesant 🙄 Jeg ble med hjem på middags-date den andre gangen vi møttes (annen fyr) og han ble svært skuffet da han ikke fikk meg til sengs. Her hadde jo han disket opp med middag og fikk ingenting tilbake ?! 😂 Da var jeg prippen og «lurte han» ved å komme hjem til han tydelighvis. Hadde jeg blitt med, hadde jeg ifølge dette forumet ikke hatt selvrespekt og vært en hore. Så jeg har sluttet å bry meg om det, og bare leve etter at hvis jeg har lyst har jeg lov - og hvis jeg ikke har lyst lar jeg vær. Det er det eneste man kan gjøre.. for noen vil alltid shame jenter for der ene eller det andre. TS Anonymkode: 0b345...9ff 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:12 #58 Del Skrevet i går, 20:12 Vet det er en gammel trå men måtte google dette tema. Jeg har møtt en mann siden jan. Kjemien var sterkt for første sekund og vi har møttes en del ganger uten å hatt sex. I helga hadde vi sex og de 2 dagene etter har jehg følt han er anerledels. Han et nok litt sjenert og det er jeg som har tatt mest intiativ til å møtes og holde kontakten på men har følt vi har likt hverandre like godt begge to. Uansett jeg har tenkt å la han få fred og la han styre kontakten en stund. Jeg er seff redd at det var jakten han likte og nå som vi har hatt sex er det ikke like spennnde. Er det noen sim har erfaring med at menn kan «forsvinne» litt etter sex? Han har sagt han tenker for mye og det kan være han er redd om han har fått sterke følelser for meg. Når vi er sammen sier han at han vil se meg mest mulig men han har ikke tørt å tatt så mye intiativ selv og at han liker at jeg gjør det. Det er litt komplekt for han har ikke barn og det har jeg, så kanskje han blir redd å knytte seg for mye til meg. Jeg er ferdig med barn. Uansett vi har pratet om at vi stortrives å være sammen og at vi skal nyte mens vi kan. Jeg vet ikke. Jeg overtenker nok og han kalte meg for skatten tidligere i dag, men det er kun jeg som har tatt kontakt med han. Anonymkode: e8c68...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:39 #59 Del Skrevet i går, 21:39 Følelser og kjærlighet er vanskelige greier. Her er vel det viktigste at du er ærlig med det selv og samtidig krever et ærlig svar fra din mulige partner. Blir fort vanskelig med uvisshet. Ut i fra det du skriver så høres ikke dette ut som en mann som kun var ute etter ett ligg. Sex blir jo bedre og bedre med en du begjærer. Lykke til! Anonymkode: ca237...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #60 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 23.33): møtte en mann jeg hadde skrevet med et par ukers tid på fredag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha han med hjem første gangen, men ble kåt på cafe og så ble det til det 😅 Vi har også skrevet mye om sex og slikt, siden jeg er sub/little og det er viktig for meg at det er en match der, da han er dom. Har vært åpen hele tiden på at jeg er åpen for både en lekerelasjon, se hva som skjer, og forhold hvis den rette skulle dukke opp. Han ville det samme. Jeg synes vi hadde bra sex, og virket som han koste seg også. dusjet og sov sammen også, og hadde oss en runde på morgenen også 👌 Dessverre han har blitt helt stille siden han var hos meg. Sendte en mld i går, og fikk bare er kort og «høflig» svar tilbake. Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff Han bruker deg og masse andre damer samtidig...ikke ha sex med menn før noen måneder er gått!! Anonymkode: f29aa...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå