AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Del Skrevet 5. april 2023 møtte en mann jeg hadde skrevet med et par ukers tid på fredag. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha han med hjem første gangen, men ble kåt på cafe og så ble det til det 😅 Vi har også skrevet mye om sex og slikt, siden jeg er sub/little og det er viktig for meg at det er en match der, da han er dom. Har vært åpen hele tiden på at jeg er åpen for både en lekerelasjon, se hva som skjer, og forhold hvis den rette skulle dukke opp. Han ville det samme. Jeg synes vi hadde bra sex, og virket som han koste seg også. dusjet og sov sammen også, og hadde oss en runde på morgenen også 👌 Dessverre han har blitt helt stille siden han var hos meg. Sendte en mld i går, og fikk bare er kort og «høflig» svar tilbake. Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Del Skrevet 5. april 2023 Gratulerer. Du er degradert til et hakk i en sengestolpe. Og med din naive tilnærming har du potensial for å bli det på veldig mange flere stolper. Anonymkode: 90085...213 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Del Skrevet 5. april 2023 Sov på det og les innlegget ditt på ny i morgen. Da ser du gjerne selv at det kanskje ikke er så rart at en mann kan vurdere det dit hen at her er det best å la ting forbli en engangsgreie. Anonymkode: c9d9e...fee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Del Skrevet 5. april 2023 Gi han litt tid tid til å bli kåt igjen. Du er litt for "på". Kanskje utnyttet han bare muligheten han fikk, uten ønske om å gjenta Anonymkode: 4e300...238 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Del Skrevet 5. april 2023 Tipper han ikke synes du var en person han ønsket seg et forhold med etter daten, men så en mulighet for sex og gikk etter den. Da fikk dere begge en fin opplevelse og du slipper å prøve på et forhold med en person som ikke er interessert i deg. Anonymkode: bc8b5...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Del Skrevet 5. april 2023 Det er ikke sikkert han syns der var like bra som deg. Tipper du hører fra han igjen om han vil gjenta det. Anonymkode: f8d79...c89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Del Skrevet 5. april 2023 Du er 30 år gammel og skjønner enda ikke hint. Er jo ikke sikkert at han var komfortabel med å gjøre sånne ting , og at han kanskje er redd for at du liker han mer enn som så. Noe du gjør siden du kommer inn hit å plaprer om han. Han er jo ikke interessert Anonymkode: e4f84...b5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Del Skrevet 5. april 2023 Et tips, hvis du vil beholde en mann, eller få en mann, så må du faktisk ha noe mer å tilby enn sex. For sex kan man få hvor som helst ☺️ Anonymkode: e4f84...b5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. april 2023 #9 Del Skrevet 5. april 2023 Mange menn er jegere. De tenner på jakten, men ikke på byttet. De vil vite om de har sjans. Når de får bekrefta at de har draget så er de ferdige, og går videre. Da hører du ikke noe mer. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Et tips, hvis du vil beholde en mann, eller få en mann, så må du faktisk ha noe mer å tilby enn sex. For sex kan man få hvor som helst ☺️ Anonymkode: e4f84...b5e jeg håper jo og tror jeg har mer å tilby enn som så. Hørtes kanskje ikke slik ut i innlegget, men vi satt jo å pratet om andre ting først..Og jeg vil ha sex med han igjen, ikke gifte meg med han 😅 og sex kan man ikke få hvor som helst nei, er mange som ikke bare kan knipse og få det her og nå ts. Anonymkode: 0b345...9ff 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #11 Del Skrevet 5. april 2023 Kanskje han synes du var et dårlig ligg. Hvis det var så fantastisk som du sier så hadde han nok ikke forsvunnet sånn som dette. La nå mannen være. Anonymkode: 19cd1...276 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #12 Del Skrevet 5. april 2023 Nja hvor gammel er han? Anonymkode: 9a993...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #13 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nja hvor gammel er han? Anonymkode: 9a993...ffb 35 Anonymkode: 0b345...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #14 Del Skrevet 5. april 2023 Kanskje han kontakter deg når han er kåt igjen. du får bare vente å se. Anonymkode: a5622...26d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #15 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spurte han i dag om han ville sees igjen, han har ikke svart selvom han er online, så åpenbart ikke lyst 💁🏼♀️ Nå må du ta deg sammen. Vet du hva det vil si å ha sex med noen som ikke har lyst? Voldtekt. Så respekter at han ikke vil. La han være i fred. Selvom du likte dynamikken og sexen betyr ikke det at du kan presse han til å fortsette å ha sex med deg. Anonymkode: 23dab...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 5. april 2023 #16 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå må du ta deg sammen. Vet du hva det vil si å ha sex med noen som ikke har lyst? Voldtekt. Så respekter at han ikke vil. La han være i fred. Selvom du likte dynamikken og sexen betyr ikke det at du kan presse han til å fortsette å ha sex med deg. Anonymkode: 23dab...bf5 Er det virkelig slik du tolker HI, bør du få deg en synstest. TS, han er ikke interessert i noe mer. Skjønner at det er sårt å bli behandlet på denne måten. Det eneste jeg kan anbefale deg er å vente med sex neste gang. Man bør aldri stole på noen før man har blitt godt kjent. Du trodde du kjente han utifra noen uker med teksting, men ord er kun ord. Man kjenner ikke noen godt nok før man har sett handling. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apollonia Skrevet 6. april 2023 #17 Del Skrevet 6. april 2023 Han synes ikke det var like bra som du synes. Og det er ganske vanlig, i dom/sub dynamikk, hvor mye ansvaret for sexen ligger hos den dominante. Så han kan ha tilrettelagt veldig mye for deg, men følt at han fikk lite tilbake, og da vil det bli mere jobb enn morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2023 #18 Del Skrevet 6. april 2023 Andro skrev (2 timer siden): Mange menn er jegere. De tenner på jakten, men ikke på byttet. De vil vite om de har sjans. Når de får bekrefta at de har draget så er de ferdige, og går videre. Da hører du ikke noe mer. Høres ut som du har erfaring med jegere🙈 men det stemmer på en prikk det du skriver da. Jeg var også en jeger i ung alder.. men fant fort ut at jeg måtte bli venn med dem, ellers kom de ikke tilbake. Etterhvert innså jeg jo ting.. at jo mere jeg klarte å tilfredstille dem etter deres ønske, jo oftere kom de på besøk. (Sitat slutt) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har jo hørt om menn som blir stille etter sex fordi de bare var ute etter det og jenta vil ha noe mer - men hva om det er et gjensidig ønske? Her gir jeg han muligheten på tilgang til sex, og bra også, ( som jeg opplevde det), hvorfor vil han ikke mer? Er det slik at menn foretrekker noe nytt i godteposen hver gang fremfor å ligge med den samme? for slik er ikke jeg.. fast elsker er det beste for min del. Har jeg først funnet en deilig en, så vil jeg jo ha det igjen. K30 Anonymkode: 0b345...9ff Slik du TS opplevde dette tror jeg er ganske vanlig, både før i tiden og nå. Ingenting har forandret seg noe særlig. De fleste menn liker å skryte av sine erobringer, så han vil nok bevise kompissene at han har draget med å finne seg en ny for hver helg. Ikke alle menn er slik altså, det finnes menn som er livredd for å binde seg noen. Fast elsker høres litt finere ut enn det lar seg gjøre.. for et slikt sexforhold krever jo litt følelser, men samtidig kan man ikke gi for mye følelser heller. Så å finne seg en fast elsker, krever jo at de har litt seksuell forståelse av å være fast elsker. I slike sexforhold kan man ikke holde igjen på et ord, man må være åpen.. Prate og finne løsninger, og være ærlig med sine hensikter ovenfor hverandre. Å ha god sex sammen er nesten lettere enn å knytte skoene, men da må man både prate og lytte.. og ikke minste tilpasningsdyktig ovenfor den andre. Det finnes uante metoder og muligheter😇 Skulle han ikke dukke opp eller ta kontakt igjen, er det jo heller ikke så sårt hvis du ikke har fått følelser for han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. april 2023 #19 Del Skrevet 6. april 2023 Apollonia skrev (35 minutter siden): Han synes ikke det var like bra som du synes. Og det er ganske vanlig, i dom/sub dynamikk, hvor mye ansvaret for sexen ligger hos den dominante. Så han kan ha tilrettelagt veldig mye for deg, men følt at han fikk lite tilbake, og da vil det bli mere jobb enn morro. Jeg tror det finnes mange som ikke vil si sannheten, for de er redde for å skuffe. Men sånn ghoosting eller ikke si et eneste ord er jo værre enn et slag i trynet. Synes ikke han har så mye å syte for etter 1 natt😅 ..forresten så det jo ut som han koste seg også. Å ha fantastisk sex kan mange ganger virke litt diffust, det spørs hva man har opplevd tidligere🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 6. april 2023 #20 Del Skrevet 6. april 2023 (endret) Han vil vel bare "markere" seg "på" flest mulig. Anbefaler deg å teste deg. Endret 6. april 2023 av Majer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå