Gå til innhold

Dere med tenåringer, hvor ofte kjøper dere klær i året?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å storhandle klær 2 ganger i året, til sommer og jul, og sper på såklart når de trenger noe innimellom som en bukse her og genser der. 

Hvordan gjør dere andre det? 

Anonymkode: 49fe6...ccd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til nå har jeg bare hatt gutter i tenårene, så det er handling via "tvang" to ganger i året. Vil tro det endrer seg med Frøken fryd, når hun blir tenåring. 

Anonymkode: 819da...db8

AnonymBruker
Skrevet

4-6 ganger i årwt 

Anonymkode: a218e...13e

AnonymBruker
Skrevet

Litt sånn nå og da, alt ettersom. 

Men blir selvfølgelig litt mer før sommeren  mtp sommertøy. Bukser og gensere brukes jo året rundt uavhengig av sesong.

Anonymkode: e133c...fbb

AnonymBruker
Skrevet

Min bonusdatter handler hele tiden et eller annet hun ikke trenger.

Anonymkode: a21fe...2ca

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen på 15 har kun bukser som er for korte. Jeg påpekte at han må ha nye bukser, men det var visst helt unødvendig for nå blir det vår og sommer og da er det uansett shorts/kortbukser som gjelder. Så da så 😯 Han vokser plutselig i rekordfart, men er null interessert i klær. 

Anonymkode: 60219...60a

AnonymBruker
Skrevet

Fortløpende nå og da, etter behov, anledning og/eller ønske.  Nå handler hun mest selv da, og «behov» er et relativt begrep. 
Men et plagg nå, et plagg da. 
Å storhandle to ganger i året etter sesong hadde vært umulig (det gjør ikke jeg heller).

Anonymkode: f0f77...de4

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Min bonusdatter handler hele tiden et eller annet hun ikke trenger.

Anonymkode: a21fe...2ca

Bitre stemødre er det beste som finnes

Anonymkode: fdf6d...e0d

Skrevet

Har helt fra barna var små og vi hadde trang økonomi konsentrert innkjøp til fødselsdag og jul, slik at de følte at de fikk mange pakker. Så er vel det blitt en vane. Fremdeles kjøper vi mye nødvendig også til fødselsdag og jul, og kun behov som plutselig oppstår ellers. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...