AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Jeg pleier å storhandle klær 2 ganger i året, til sommer og jul, og sper på såklart når de trenger noe innimellom som en bukse her og genser der. Hvordan gjør dere andre det? Anonymkode: 49fe6...ccd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Til nå har jeg bare hatt gutter i tenårene, så det er handling via "tvang" to ganger i året. Vil tro det endrer seg med Frøken fryd, når hun blir tenåring. Anonymkode: 819da...db8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 4-6 ganger i årwt Anonymkode: a218e...13e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Litt sånn nå og da, alt ettersom. Men blir selvfølgelig litt mer før sommeren mtp sommertøy. Bukser og gensere brukes jo året rundt uavhengig av sesong. Anonymkode: e133c...fbb
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Min bonusdatter handler hele tiden et eller annet hun ikke trenger. Anonymkode: a21fe...2ca
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Sønnen på 15 har kun bukser som er for korte. Jeg påpekte at han må ha nye bukser, men det var visst helt unødvendig for nå blir det vår og sommer og da er det uansett shorts/kortbukser som gjelder. Så da så 😯 Han vokser plutselig i rekordfart, men er null interessert i klær. Anonymkode: 60219...60a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Fortløpende nå og da, etter behov, anledning og/eller ønske. Nå handler hun mest selv da, og «behov» er et relativt begrep. Men et plagg nå, et plagg da. Å storhandle to ganger i året etter sesong hadde vært umulig (det gjør ikke jeg heller). Anonymkode: f0f77...de4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Min bonusdatter handler hele tiden et eller annet hun ikke trenger. Anonymkode: a21fe...2ca Bitre stemødre er det beste som finnes Anonymkode: fdf6d...e0d
Trolltunge Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 Har helt fra barna var små og vi hadde trang økonomi konsentrert innkjøp til fødselsdag og jul, slik at de følte at de fikk mange pakker. Så er vel det blitt en vane. Fremdeles kjøper vi mye nødvendig også til fødselsdag og jul, og kun behov som plutselig oppstår ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå