Gå til innhold

Framtid for alenemor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært 100% alene med barn(a) fra de var små, når følte dere at dere var klare for å «date» igjen?

Minste er fremdeles baby og jeg føler egentlig null behov for sex og kjærlighet, eller å skulle dra noen andre inn i livet vårt, men lurer på om det endrer seg etter hvert eller om det nok bare blir oss ut livet. Er i midten av 30-årene. 

Anonymkode: c0e33...c4b

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært alene siden barnet var et halvt år. Nå er han litt over tre år. Jeg har ikke tid til noe dating. Å treffe noen hadde kanskje vært hyggelig det. Jeg har datet i noen omganger, men det funker dårlig da jeg ikke får tid til det. Den tiden jeg har alene ønsker jeg også å bruke på venner og/eller slappe av. 

Jeg tenker ikke at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste, men det er nok noen år frem i tid ennå. 

Anonymkode: 47f7e...484

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var alene med barna i 9 år. Hadde ingen planer om å noe forhold, men livet skjer og plutselig var han der. Det ble et vennskap som utviklet seg, og nå har vi vært gift i 7 år. Har tilogmed fått kull nummer to med barn. 

Anonymkode: 1fd6f...8e4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært alene siden ungen var 6 mnd. Hadde kjæreste da barnet var 2-4 år. Men ikke noe siden. Har helt mista lysta. Antar at alle mine dårlige erfaringer er medvirkende, for ser nå ting i et meget annet lys enn den gang.

Barnet er nå 13 år, og jeg er 40 år.

Anonymkode: 9a45c...8dc

• Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...