AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Dere som har vært 100% alene med barn(a) fra de var små, når følte dere at dere var klare for å «date» igjen? Minste er fremdeles baby og jeg føler egentlig null behov for sex og kjærlighet, eller å skulle dra noen andre inn i livet vårt, men lurer på om det endrer seg etter hvert eller om det nok bare blir oss ut livet. Er i midten av 30-årene. Anonymkode: c0e33...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Jeg har vært alene siden barnet var et halvt år. Nå er han litt over tre år. Jeg har ikke tid til noe dating. Å treffe noen hadde kanskje vært hyggelig det. Jeg har datet i noen omganger, men det funker dårlig da jeg ikke får tid til det. Den tiden jeg har alene ønsker jeg også å bruke på venner og/eller slappe av. Jeg tenker ikke at jeg aldri kommer til å få meg kjæreste, men det er nok noen år frem i tid ennå. Anonymkode: 47f7e...484 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Jeg var alene med barna i 9 år. Hadde ingen planer om å noe forhold, men livet skjer og plutselig var han der. Det ble et vennskap som utviklet seg, og nå har vi vært gift i 7 år. Har tilogmed fått kull nummer to med barn. Anonymkode: 1fd6f...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Har vært alene siden ungen var 6 mnd. Hadde kjæreste da barnet var 2-4 år. Men ikke noe siden. Har helt mista lysta. Antar at alle mine dårlige erfaringer er medvirkende, for ser nå ting i et meget annet lys enn den gang. Barnet er nå 13 år, og jeg er 40 år. Anonymkode: 9a45c...8dc 1
Chantielle Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Ryddet for latterliggjøring,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå