AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #21 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke om noen som kan spå et annet menneske som man ikke kan se eller vite navnet på i det minste. Det blir vill gjetning.. Men du kan "spå" deg selv, i form av meditasjon og vision board. Det høres ut som du ønsker endringer på mange områder, sett deg noen små mål som tar deg på veien til dit du ønsker å være. I og med at du skriver i positiv forstand virker det som du er en person som drømmer om noe bedre enn det du har fått servert hittil, du er ikke bitter men du har tatt til deg den lærdommen du måtte ha. Du er klar for de neste stegene videre i livet, og ser frem til det gode som livet byr på! Det er det jeg klarer å "lese" ut fra dette anonyme innlegget. Lykke til 💜 Anonymkode: 593c5...3a4 Tusen takk til deg😊 Ja jeg håper jeg har klart å ta til meg den lærdommen jeg skulle, etter alle disse vanskelige årene. Dette kan jeg gruble mye på, om årsaken til at alle problemene vedvarer og i tillegg øker på, kan være at jeg ikke har klart å lære det jeg skal. Men jeg håper du har rett i at jeg har lært av alt dette, og er klar for veien videre og at mye godt er på vei🤞 Ellers tror jeg på at noen få kan lese mennesker, selv på anonyme forum som dette. De som virkelig har evner, tror jeg kjenner på energier selv om vi er anonyme, og jeg tror de får inn beskjeder og bilder. Jeg syns dette er veldig fascinerende💛 Anonymkode: fe482...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #22 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så spennende å høre at det er noe du har grubla på, dette med tankene og følelsene og hva man tiltrekker seg. Kanskje derfor jeg ville skrive det jeg skrev. Fantastisk at det traff så godt med alt sammen! Du får tenke litt over det jeg har skrevet i alle fall. Kanskje var det deg jeg skulle hjelpe i dag som trakk meg mot å gå inn her og legge litt kort. Det gjør også livet mitt bedre å kunne gjøre det. Ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: b55ac...f28 Ja alt dette traff veldig godt, du ser virkelig bra! Tusen hjertelig takk igjen, jeg er veldig takknemlig for hjelpen din❤️ Jeg skal ta vare på alt du har skrevet, lese det igjen, og tenke godt over alt sammen😊 Ønsker deg også alt godt❤️ Anonymkode: fe482...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå