Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med mye rynker på halsen. Løs hud og rynkete hals. Og tendens til kalkun hals. Dette plager meg veldig i hverdagen da jeg kun er 44 år. Noen andre med dette problemet? Tips til hva som kan forbedre?

Anonymkode: 50425...1fe

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er solskadet hun kan tretinoin hudkrem hjelpe, du får den hos hudlege. Hvis det er aldring og mobilhals/pchals er det ingenting annet enn kirurgi som hjelper. Vet at i USA tar noen filler i de dypeste halsrynkene men ærlig talt vil jeg ikke anbefale det for filler forsvinner aldri fra kroppen og kan legge seg i "pølser" på feil sted senere om noen år så det ser enda værre ut enn i utgangspunktet. Noen mener at microneedling hjelper men jeg har aldri fått effekt av det 

Anonymkode: 6504d...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer nok ikke utenom kirurgi. 

Anonymkode: 5d929...f42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis det er solskadet hun kan tretinoin hudkrem hjelpe, du får den hos hudlege. Hvis det er aldring og mobilhals/pchals er det ingenting annet enn kirurgi som hjelper. Vet at i USA tar noen filler i de dypeste halsrynkene men ærlig talt vil jeg ikke anbefale det for filler forsvinner aldri fra kroppen og kan legge seg i "pølser" på feil sted senere om noen år så det ser enda værre ut enn i utgangspunktet. Noen mener at microneedling hjelper men jeg har aldri fått effekt av det 

Kan fastlege skrive resept på det? Blir det på hvit eller blå resept?

Skrevet

Kremer, botox og fillers kan gi små forbedringer. Trådløft kan gi en midlertidig forbedring. Men overflødig hud forsvinner ikke uten å skjære den vekk.

AnonymBruker
Skrevet

Laser, filler eller plastisk kirurgi. Retinol for å forebygge.

Anonymkode: 66608...c25

AnonymBruker
Skrevet

Kan man be fastlegen skrive resept på dette eller må hun undersøke?

AnonymBruker
Skrevet

Prohilo hos kosmetisk sykepleier er en mulighet for oppstramming og løft, men det er skamdyrt. Nesten 10 000 kr for to behandlinger som må til for å få godt resultat. Så er det 1-2 behandlinger i året etter det. Kan brukes i ansiktet, hals, bryst. Jeg har prøvd det i ansiktet og det funket. Men kommer neppe til å fortsette i årevis mht prisene. Jobber heller med selvbildet. 

Anonymkode: 440fb...3f3

AnonymBruker
Skrevet

Skinbooster. Fyller mer ut enn Profhilo og er billigere. Jeg kjenner ei som har gjort dette. Hun er som 25 igjen. (vi et 39og40 år] 

Anonymkode: a5f9e...b27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skinbooster. Fyller mer ut enn Profhilo og er billigere. Jeg kjenner ei som har gjort dette. Hun er som 25 igjen. (vi et 39og40 år] 

Skinbooster på hals?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skinbooster på hals?

Tviler på at det hjelper. Stort sett kirurgi har jeg blitt fortalt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Prohilo hos kosmetisk sykepleier er en mulighet for oppstramming og løft, men det er skamdyrt. Nesten 10 000 kr for to behandlinger som må til for å få godt resultat. Så er det 1-2 behandlinger i året etter det. Kan brukes i ansiktet, hals, bryst. Jeg har prøvd det i ansiktet og det funket. Men kommer neppe til å fortsette i årevis mht prisene. Jobber heller med selvbildet. 

Hvilke områder tok du profilho i? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skin booster som i mesoterapi? Gir ingen resultat på sånt. Men spør gjerne hva konkret behandlingen het og hvor, så går det an å finne ut hva den gikk ut på og hvilke ingredienser med dokumentert effekt hun har opplevd å få 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leste om ei her inne som bruker jade roller og bio-oil. Skal visstnok ha hjulpet henne. Jeg vet jo ikke.... 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun kirurgi som kan bedre dette. Ikke kast bort penger på dyre kremer eller behandlinger, spar heller til kirurgi.

Anonymkode: ac43e...a9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Absolutt ikke et must for alle. Jeg tok en behandling Profhilo og skulle tilbake 4 mndr etter. Ble sendt hjem for det var absolutt ikke nødvendig. Hadde sykt godt resultater av Profhilo (ansikt). 

AnonymBruker
Skrevet

Laser kan hjelpe, fikk jeg beskjed om. Men kirurgi var det sikreste. 

Anonymkode: 00729...5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...