Rakel86 Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Savnede-sakene begynner å bli mange nå.. særlig mange unge gutter… Hva skjer?? Forsvinner de frivillig, er det noe kriminelt eller har de rett og slett fått et illebefinnende og blitt liggende et sted etc? Merkelig at det ikke er spor av de noen plass…. Det siste nå er 25-åringen Simen…. Er det en/flere personer som reiser rundt og angriper? Jeg synes alle disse uoppklarte forsvinningene er veldig merkelig. Må være verdens verste mareritt for familiene å ikke få svar💗 3 2 1
frøkna Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Dessverre tror jeg mange av disse sakene dreier jeg som selvmord/ psykiatri. 8 2
Rakel86 Skrevet 5. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2023 3 minutter siden, frøkna said: Dessverre tror jeg mange av disse sakene dreier jeg som selvmord/ psykiatri. Ja, det kan tenkes. Men er det så om og gjort for dem da å ikke bli funnet holdt jeg på å si, hvis det er selvmord? Syns det er rart at det ikke finnes spor av dem. Som om de har forduftet helt.
frøkna Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Rakel86 skrev (1 minutt siden): Ja, det kan tenkes. Men er det så om og gjort for dem da å ikke bli funnet holdt jeg på å si, hvis det er selvmord? Syns det er rart at det ikke finnes spor av dem. Som om de har forduftet helt. Mange som går ut i skogen og gjør det der. Da velger man ikke å gjøre det midt i den mest trafikkerte turstien som oftest. Da tar det litt tid før man blir funnet. 1
Rakel86 Skrevet 5. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2023 1 minutt siden, frøkna said: Mange som går ut i skogen og gjør det der. Da velger man ikke å gjøre det midt i den mest trafikkerte turstien som oftest. Da tar det litt tid før man blir funnet. Det er vel noe i det ja. Huff, utrivelig tematikk. Men kjenner dette berører meg veldig❤️ 6
Cisco Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Tror nok Simen har forsvunnet frivillig. Husker en episode Åsted Norge der en savnet person ble funnet i et byggeprosjekt som hadde stoppet opp. Han hadde ligget der i flere år. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/etterforsker-ole-geirs-36-dodsfall-som-mistenkelig/10362977/
GrønnNellik68 Skrevet 7. april 2023 #7 Skrevet 7. april 2023 Det har snødd noen runder siden han forsvant jeg tror ikke han blir funnet før snøen har smeltet. Men samtidig er det fasinerende hvor mange unge gutter som forsvinner ja eller folk i det heletatt og noen blir jo aldri funnet. Har de enda opplyst hvem hun dama i fryseboksen i sverige er? Hun må jo være noen som er savnet?
Dumi2 Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 16 hours ago, GrønnNellik68 said: Det har snødd noen runder siden han forsvant jeg tror ikke han blir funnet før snøen har smeltet. Men samtidig er det fasinerende hvor mange unge gutter som forsvinner ja eller folk i det heletatt og noen blir jo aldri funnet. Har de enda opplyst hvem hun dama i fryseboksen i sverige er? Hun må jo være noen som er savnet? Som jeg har forstått er familien informert.
ludden Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 GrønnNellik68 skrev (16 timer siden): Det har snødd noen runder siden han forsvant jeg tror ikke han blir funnet før snøen har smeltet. Men samtidig er det fasinerende hvor mange unge gutter som forsvinner ja eller folk i det heletatt og noen blir jo aldri funnet. Har de enda opplyst hvem hun dama i fryseboksen i sverige er? Hun må jo være noen som er savnet? De har da hele tiden visst hvem den dama var. 6
GrønnNellik68 Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 ludden skrev (3 timer siden): De har da hele tiden visst hvem den dama var. De ja men litt interessant for oss som følger slike saker hvem var det de fant?? 1
ludden Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 GrønnNellik68 skrev (5 timer siden): De ja men litt interessant for oss som følger slike saker hvem var det de fant?? Så du vil altså ha navnet på omkomne de finner???? Det får da jaggu være måte på nysgjrrighet!!! 3
GrønnNellik68 Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 ludden skrev (1 time siden): Så du vil altså ha navnet på omkomne de finner???? Det får da jaggu være måte på nysgjrrighet!!! det er da helt vanlig å opplyse om når de finner en savnet og har klarlagt identiteten er det ikke det da? Alle som blir drept i trafikken eller drept eller døde av sykdom går de jo ut med navnet etterhvert. Vedder på at det ikke er bare meg som lurer på det? 2
non_stop Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden): det er da helt vanlig å opplyse om når de finner en savnet og har klarlagt identiteten er det ikke det da? Alle som blir drept i trafikken eller drept eller døde av sykdom går de jo ut med navnet etterhvert. Vedder på at det ikke er bare meg som lurer på det? Hvis du lærer deg å bruke google riktig så finner du ut navn på omkomne lett som bare det, og ofte lenge før de offentliggjøres i media. Hun som ble funnet i fryseren i Sverige fant jeg navnet på omtrent et døgn etter det kom på nyhetene. 1
GrønnNellik68 Skrevet 8. april 2023 #14 Skrevet 8. april 2023 non_stop skrev (Akkurat nå): Hvis du lærer deg å bruke google riktig så finner du ut navn på omkomne lett som bare det, og ofte lenge før de offentliggjøres i media. Hun som ble funnet i fryseren i Sverige fant jeg navnet på omtrent et døgn etter det kom på nyhetene. javel da så. Da skjønner jeg ikke vitsen med alt hemmeligholdet her i norge? 1
ludden Skrevet 8. april 2023 #15 Skrevet 8. april 2023 GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden): det er da helt vanlig å opplyse om når de finner en savnet og har klarlagt identiteten er det ikke det da? Alle som blir drept i trafikken eller drept eller døde av sykdom går de jo ut med navnet etterhvert. Vedder på at det ikke er bare meg som lurer på det? Det blir gått ut med navn HVIS de pårørende ønsker det, i en slik sak som den i sverige er det vel strengt tatt forståelig at pårørende ikke ønsker dette. 4 1
ludden Skrevet 8. april 2023 #16 Skrevet 8. april 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): javel da så. Da skjønner jeg ikke vitsen med alt hemmeligholdet her i norge? Og jeg skjønner ikke nysgjerrigheten til folk i norge 1
GrønnNellik68 Skrevet 8. april 2023 #17 Skrevet 8. april 2023 non_stop skrev (3 minutter siden): Hvis du lærer deg å bruke google riktig så finner du ut navn på omkomne lett som bare det, og ofte lenge før de offentliggjøres i media. Hun som ble funnet i fryseren i Sverige fant jeg navnet på omtrent et døgn etter det kom på nyhetene. TAkk for tipset fant ut av det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå