Gå til innhold

Kvinnelig kollega sendte dette til mannen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De har litt kontakt på sosiale medier, og jeg så at hun hadde sendt denne til han:

20230405_211234.thumb.jpg.2995e7073f152b83d836a060bfa3d142.jpg

Hvorfor gjorde hun det? Kan jeg være sikker på at hun er interessert i han? Hun vet han er gift...

Anonymkode: 06dd6...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De har litt kontakt på sosiale medier, og jeg så at hun hadde sendt denne til han:

Hvorfor gjorde hun det? Kan jeg være sikker på at hun er interessert i han? Hun vet han er gift...

Dessverre finner du nok ikke ut av det uten å konfrontere henne.

Hva sier mannen din til det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, gjort alt på lista utenom 3kant osv. Jail for life 😂

Anonymkode: 115c9...c22

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Mulig det er ment å være en spøk, men den er i så fall ikke ok å sende til en som har partner.  Spør mannen din om hva han synes om dette.  Ville han synes det var greit om det var du som fikk "morsomheten" fra en mannlig kollega?

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen mennesker er veldig sære og kan finne på å sende dette for moro skyld, men da skal de være ganske sære, i tillegg til å være fra boomer- generasjonen. 

Men mest sannsynlig så er hun interessert i å gjøre det klart for mannen din at hun er dtf. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det bety noe? Vi har en veldig uformell tone på teams chatten i vår bedrift og kommuniserer mye med memes og vitsetegninger. Av og til ting som er litt på kanten, men ikke for noen grunn at det er morsomt.

Anonymkode: 149d6...04f

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville lurt på om hun var helt frisk, eller om jeg hadde sendt ut feil signaler. Hva sier mannen din?

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja du kan være sikker på at de har en greie, om det er flørt eller sex er vanskelig å vite men hvertfall sexflørt, uten tvil. Mannen din er problemet her som har skapt denne kontakten mens han er i et forhold 

Anonymkode: ac8ee...8d9

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, gjort alt på lista utenom 3kant osv. Jail for life 😂

Anonymkode: 115c9...c22

Me too😂 men trekant da🤣

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fått den av en kamerat av min samboer. Samboer fikk akkurat den samme inkludert 20 andre på lista hand garantert. Dette er bare tåpelig humor.

Anonymkode: f0c20...5ba

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja du kan være sikker på at de har en greie, om det er flørt eller sex er vanskelig å vite men hvertfall sexflørt, uten tvil. Mannen din er problemet her som har skapt denne kontakten mens han er i et forhold 

Samme tenker jeg, for hadde ikke han hadde flørtet med henne hadde hun ikke sendt noe slikt til en kollega.

Anonymkode: 4d0d5...50a

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Samme tenker jeg, for hadde ikke han hadde flørtet med henne hadde hun ikke sendt noe slikt til en kollega.

Anonymkode: 4d0d5...50a

Enig 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er også noe jeg kunne sendt til venniner/ kompiser/ kollegaer🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1244d...1aa

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare humor, ikke alle der ute sin humor. Men et humoristisk bilde.

Anonymkode: 0226e...772

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei dette er uaktuelt. Spør mannen din 

Anonymkode: 1c1cc...7a5

• Liker 1
Skrevet

Dette hadde jeg tolket humoristisk og vist til kona da jeg var gift, så hadde vi antagelig ledd litt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
KatyP skrev (1 time siden):

Me too😂 men trekant da🤣

Neppe.

Anonymkode: 31f07...d90

Skrevet

Hva svarte han? 

AnonymBruker
Skrevet

På forrige arbeidsplass så var vi en gjeng med litt grov humor. Vi kunne funnet på å sende slikt til hverandre. Men sendt til flere, ikke bare én kollega. Jeg tenker at hun gjerne har videresendt et humorbilde hun har fått, til de på listen hennes hun tenker liker sånn humor.

Anonymkode: a6b37...21c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ble 59 år det på mæ😁

Anonymkode: 250d5...6b8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...