AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Jeg er 7+3 på vei, de siste par ukene har jeg hatt ømme bryster, vært kvalm og konstant sulten (herlig kombo), og veldig trøtt. I dag er det bare trøtt og sult igjen, og jeg skal ikke til første kontroll før om i underkant av tre uker. For øyeblikket er jeg utenlands, og skal ikke hjem før over påske. Har noen opplevd noe lignende og endt opp med en solskinnshistorie? Anonymkode: abe0c...f6d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Ja de første ukene kunne jeg plutselig ha en dag her og der med nesten ingen eller mye mindre symptomer. Mener jeg leste meg frem til at det var vanlig. Har en baby nå iallefall:) Anonymkode: 39cac...f88 1
Kranken Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Ja, alle symptomer forsvant ved 8 uker, alt var bra og han er 10 år nå :-) 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 I begge mine svangerskap forsvant alle symptomer mellom uke 7-8. Hadde vel egentlig bare et par uker med symptomer før det ble borte, så det bør absolutt ikke bety noe. Jeg bekymret meg også men både leste og hørte at mange opplever det samme. Anonymkode: fc75b...2db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå