AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Hei alle sammen, Trenger litt råd for dere eller kanskje litt trøst. Jeg og kjæresten (over 3 år) var på utenlandsferie for noen dager siden. Jeg har ikke hatt en ordentlig ferie på noen år grunnet jobb og samtidighetskonflikter, så denne turen er noe jeg har sett sånn frem til og planlagt til minste detalje. Da vi var på tur hjem skulle vi innom Taxfree, hvor da typen sa «lukt på denne parfymen, hva synes du?», synes ikke den luktet godt til prisen og anbefalte han heller å sjekke ut noen av Chanel sine parfymer da jeg vet at herrepaefymene lukter godt. Han ble trass og anklagde meg for å ville ha han til å lukte som min eks (jeg og min eks har ingen kontakt, han bor dessuten i utlandet nå og er gift og har barn). Som den sjalu typen han er la han det ikke vekk og jeg, etter noen minutter, valgte å legge meg flatt og fortelle at min intensjon var å anbefale en god parfyme, også fordi jeg elsker parfyme og lukte nye dufter. Men han klarte ikke å legge det fra meg, så slutten av hele turen ble han som var sint og jeg satt tyst. Tross god intensjon bak det hele. Skriver egentlig for å få utløp for det hele, men synes det var kjedelig sa jeg endelig fikk en ferie som endte kjipt. Anonymkode: 6d1a3...29a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Skulle forresten tillegge at jeg tok ham i å ha tinderappen, han forklarte det med at «han bruker det til å finne vorsj». Jeg kranglet ikke noe over det, men sa at jeg synes det var ugreit. Lot det uansett passere grunnet ferien. Anonymkode: 6d1a3...29a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle forresten tillegge at jeg tok ham i å ha tinderappen, han forklarte det med at «han bruker det til å finne vorsj». Jeg kranglet ikke noe over det, men sa at jeg synes det var ugreit. Lot det uansett passere grunnet ferien. Anonymkode: 6d1a3...29a Jeg håper du skjønner at det er løgn? Ingen bruker tinder for å finne vors, han bruker det for å finne single damer. Han er utro mot deg og reagerer med sjalusi vedrørende eksen din fordi han prosjiserer, altså speiler sin egen utroskap over på deg. Anonymkode: f1155...737 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Takk for svar ☺️ Jeg ser hva du sier, føler ikke han er utro. Men absolutt? flere røde flagg Anonymkode: 6d1a3...29a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Så du synes det er greit at han drar på vors med ukjente damer han har møtt på Tinder? Anonymkode: cc4aa...237 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk for svar ☺️ Jeg ser hva du sier, føler ikke han er utro. Men absolutt? flere røde flagg Anonymkode: 6d1a3...29a Girl... Han er utro rett foran øynene dine.. Prøver sikkert å skylde det på single kompiser men ærlig talt da hadde det vært de som hadde hatt tinder og invitert damer på vors for å hooke, ikke typen din! Anonymkode: f1155...737 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Når jeg var sammen med en utro type så anklagede han meg alltid for å være utro om jeg så bare gikk på butikken uten å ha med meg telefonen eller var hos en venninne. Mistanken kom mot meg fordi han var utro selv og trodde andre gjorde det samme som han Anonymkode: f1155...737 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 Dette er enkelt. Man blir ikke i et forhold når man ikke stoler på partneren sin. Og man blir ikke i et forhold hvor partneren ikke stoler på deg. Dette forholdet er over. Ikke kast bort mer tid på denne fyren, ts! Anonymkode: 738e1...201 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 Han virker usikker på seg selv. Kanskje han søker bekreftelse gjennom Tinder, uten å møte noen. Det er tungt å være i forhold med en slik usikker person. Anonymkode: b16c7...281
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 Han er utro og prøver å skyve det over på deg slik at han skal slippe å ha dårlig samvittighet. Et forhold der ingen stoler på den andre er ikke liv laga uansett, så hvorfor er dere fremdeles sammen? Anonymkode: e1b12...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå