Gå til innhold

Langhelg i London med tenåringsgutter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette blir deres første tur til London.

Foreløpig har vi tenkt å se slottet og Big Ben. Og så kanskje ta en tur i en rød buss.

Vi har allerede vært i Orlando, mtp Harry Potter. Så kanskje det blir en nedtur i London?

Noen som har noen tips?😊

Anonymkode: 4eee7...595

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

London dungeon. Madame Tussauds :)

Anonymkode: 4da95...a65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fotballkamp om de er interessert. 

Anonymkode: 747b9...c18

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Jeg tok ungene på British museum. Det er jo ikke et vanlig museum. Britene har jo "stjålet skatter fra hele verden, og noe av det mest berømte er på British museum. Det var uvirkelig å gå inn blant mumier, sarkofager, blant uvurdelige skatter som du ikke ser noe annen plass i verden omtrent. 

Det er dessuten ganske mye billigere enn mye annet. Mine unger elsket det og var så fascinert, mens en niese ikke var så imponert. :) 

Anonymkode: f0fc4...a1e

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Jeg tok ungene på British museum. Det er jo ikke et vanlig museum. Britene har jo "stjålet skatter fra hele verden, og noe av det mest berømte er på British museum. Det var uvirkelig å gå inn blant mumier, sarkofager, blant uvurdelige skatter som du ikke ser noe annen plass i verden omtrent. 

Det er dessuten ganske mye billigere enn mye annet. Mine unger elsket det og var så fascinert, mens en niese ikke var så imponert. :) 

Er det ikke gratis? Mener en «attraksjon» var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Maatte_ha_konto skrev (Akkurat nå):

Er det ikke gratis? Mener en «attraksjon» var det.

Jeg trodde gjerne vi betalte, men jeg ser det er gratis faktisk. Det er jo helt utrolig!

Det var det kjekkeste jeg gjorde i London faktisk...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer

Var virkelig ikke en nedtur på Warner Bros studio,Harry potter tour😁 Noe helt spesielt å være der hvor det meste ble spillt inn😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marked i Camden, og båt fra Camden til Little Venice.

Sawyer Arms pub. 

Tower of London. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer jo litt an på interessene deres og om de er 13 eller 19 år. Jeg har vært i London med to tenåringsjenter på 14 og 17 år og det første de gjorde var å Google litt selv hva de hadde lyst til. Shopping var en selvfølge, særlig den store Nike-butikken var stas. Vi reiste i hovedsak grunnet en konsert, men var der totalt i 4 dager. 

De syntes det var veldig kjekt å se Buckingham palace, gå i Hyde park og se på folk, London eye og hele området rundt der, m&m butikken, Oxford Street (selv har jeg vært i London mange ganger og må likevel en tur innom her), Covent garden og picadilly circus. 

Videre var vi på afternoon tea, det var veldig stas og en helt ny opplevelse for ungdommer som har reist mye, men aldri før vært i England. Vi var også på musikal, veldig kjekt. Så tok vi hop on hop off buss for å se mye av byen. Ellers gikk vi på kafeer og selvsagt mye shopping. Kanskje hard rock kafé kan være en mulighet. Dagene gikk fort med mye vandring, så vi hadde ikke alt for tett program. Ville også vurdert Science museum, det fikk vi ikke mulighet til. Hadde droppet Madame Tussaud, men det er mest fordi jeg har vært der en gang selv og ikke syntes det var noe særlig. 

Anonymkode: 43df9...3ba

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Imperial War Museum. Mine synes det var intressant,gratis inngang. Ikke langt fra London eye.

Anonymkode: 4eaec...75a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om dere har tenkt dere i HP Studio er det bare å hive seg rundt og sjekke billetter; det blir utsolgt LENGE i forveien. 
Vi har vært flere ganger i London med barn/ungdom, og det er litt forskjellig hva de synes er kult. Men Camden, grafittitunnelen i Leake Street, Thames Rockets, The Shard, spise på Inamo er noen forslag. 
I Southwark har du Immersive Gamebox som ser kult ut. Tower of London skal være bra. Man kan klatre the O2, ta kabelbane over Themsen, the Arcelormittal Orbit, div matmarkeder. 
MASSE å finne på 😁

Anonymkode: 8c0d5...949

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 20.55):

Dette blir deres første tur til London.

Foreløpig har vi tenkt å se slottet og Big Ben. Og så kanskje ta en tur i en rød buss.

Vi har allerede vært i Orlando, mtp Harry Potter. Så kanskje det blir en nedtur i London?

Noen som har noen tips?😊

Anonymkode: 4eee7...595

Vil annbefale en tur i The Shard, da kommer dere 250 meter over bakken. Dobbelt så høyt som London Eye og en fantastisk utsikt over London.

Jeg likte London Dungeon tidligere, men nå er det blitt alt for mye tivoli synes nå jeg. Likte det langt bedre når man bare kunne gå rundt på egenhånd og se de forskjellige tablåene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta båten på thames opp til North Greenwich og ta kabelbanen over elva, da får du både en fin båttur som koster kun en tubebilett og en luftig banetur over elven. Jeg anbefaler også Tate Modern, masse moderne kunst og en flott museumbutikk, det er gratis så dere kan bli så lenge eller kort dere vil. Afternoon tea er også gøy og en musical.

Levert av tripadvisor.com

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...