AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Føler at jeg går rundt å dunker helt sinnsykt i hele kroppen,vet at det er fordi man får mer blod i kroppen som gravid,men så sinnsykt rart det er! Jeg prøver noen ganger å lukke øynene og holde hendene på magen for å se om jeg kan kjenne babyen, (er i uke 19) men dunkingen tar helt overhånd også nederst i magen dunker det innimellom. Flere som har det sånn? Anonymkode: b6edc...bc5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Jeg er ferdig med svangerskap, men jeg hadde det sånn da jeg var gravid. Pulsslagene, som jeg både hørte og kjente, holdt meg til tider våken på kvelden. Det var både merkelig og plagsomt. Anonymkode: 89a86...1d2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Husker at jeg og følte det sånn iblant. Anonymkode: 871f1...b81
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 Samme her, gikk vekk i ca uke 18, pulserte i magen/bekkenet, var skikkelig irriterende! Anonymkode: af526...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå