Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og exen er 19 år, vi går i samme klasse og har mange felles venner. Han slo opp for ca en uke siden (dette har skjedd en gang før) forsi han ikke er like forelsket lenger. Det er mye som skjer i livet hans nå og han føler at han må finne ut av hvem han er. Vi har god stemning fortsatt, han har sendt meg en snap men jeg har ikke åpnet denne på noen dager. Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å bli litt små forelsket igjen? Siden jeg kommer til å se han hver dag etter påske pga skole kommer jeg til å være høflig og grei og ikke lage noe drama. Men er det mulig å få han tilbake siden vi har så god stemning og generellt er enige i at vi er bestevenner og digger hverandre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei eneste som isåfall skjer er at dere blir pule venner også oppfatter du det som at dere er på vei til å bli sammen igjen og opprettholder følelsene dine til han, mens han ikke har de samme følelsene og bare bruker deg for sex og flørt til han finner en annen. Så blir du dødsknust. Please hør på dette! Alle jenter har vært gjennom dette i din alder og vi vet hvordan det alltid blir! 

Unngå han og gå videre ellers blir du bare såra igjen og igjen og igjen 

Anonymkode: 2b960...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...