Gå til innhold

Tilbake på markedet etter mange år som gift

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har såvidt forsøkt meg inne på sukker, bestemte meg for å deaktivere profilen fordi jeg er usikker på om jeg er klar/orker nettdating. Skrev litt med en kar der inne. Fortalte at jeg kom til å deaktivere profilen. Da spurte han om han kunne legge meg til på snap, greit nok tenkte jeg. Deretter kommer det stort sett intetsigende snapper fra han om mat han spiser og at han skal trene. Greit nok. Jeg forsøkte å følge opp med noen spørsmål, men korte svar tilbake og ingen spørsmål. Helt greit, han var ikke interessert, og strengt tatt var jeg ikke interessert jeg heller. Fortalte han av høflighet at jeg deaktiverer sukkerkontoen da vi hadde en samtale gående der.

Nå så jeg han hadde slettet meg fra snap. Jeg skjønner at dette sannsynligvis er vanlig oppførsel, men herre.. synes det er så uhøflig! Hva med å si «jeg tror ferden min går videre, lykke til» eller ett eller annet. Men det er kanskje denne adferden som er vanlig på nettet i disse dager? 

Jeg driter i fyren, jeg synes bare det er et trist samfunn vi lever i der vi er så kalde mot hverandre. Jeg er forresten 47 år som dette var ingen 21-åring jeg snakker om heller.

Anonymkode: f6f43...b8e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dame 55 her..velkommen til dating 2023. Du må gro deg tykkere hud. Dette er helt vanlig. Trist men vanlig. Forøvrig er jeg helt enig med deg. Mentalt tungt å prøve å bli kjent med noen nå tildags. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke du litt gammel til å snappe med tilfeldige folk du møter på internett?

Anonymkode: 66880...d37

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er ikke du litt gammel til å snappe med tilfeldige folk du møter på internett?

Anonymkode: 66880...d37

nei hvorfor det? Gjør da jeg og det... alle vil jo på snap av en eller annen grunn så blir mye snapping og så sletting når det dabber av.   Noen er jo kjempe morsomme og ha på snap. 

Skrevet

Personlig har jeg ikke funnet opp snap, så da vil jeg heller møtes.

AnonymBruker
Skrevet

TS, ønsker du deg nytt kjæresteforhold? 

Anonymkode: d8cd3...b92

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet med dette. Slik jeg forstår det har dere snappet litt og kun upersonlig og overflatisk? Det kan sammenlignes med å smalltalke litt på bussholdeplassen eller i fruktdisken på butikken. Man slår av et par ord, men gjør ikke noen stor greie av det når man går videre.. 

Anonymkode: aed0b...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...