AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Jeg har begrenset meg selv så mye gjennom hele livet pga angst å depresjoner. Det er faktisk pinlig for meg å skulle innrømme alt jeg har gått glipp av, som andre ser på som helt dagligdags. Har ei kusine jeg ser så opp til å jeg skulle så ønske jeg var litt mer som henne. Hun er ei fantastisk snill jente som alle liker, hun er blid og eventyr søkende. Lett for å få seg venner. Så det er alltid mye som skjer rundt henne. Jeg er introvert. Å jeg har lett for å lukke meg hvis f.eks en gutt virker nysgjerrig på meg. Eller velge å dra hjem når jeg får tilbud om å bli med på noe gøy. Så dette har jo endt opp med at jeg har gått glipp av alt mulig..for jeg har sittet inne. Jeg skjønner det er urealistisk å forvente at mitt liv kan bli som min kusine sitt liv. Da jeg er introvert. Men jeg drømmer så om et lignende liv. Hvor jeg orker å ha litt mennesker rundt meg og kan ha et spennende liv. Er det urealistisk? Hvordan begynner man? Sånn utenom terapi i psykiatrien. Jeg vil gjerne vite hva jeg kan gjøre selv 😆 Anonymkode: da2e0...470
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Jeg er introvert, men har likevel reist alene på endel turer til utlandet og meldt meg på alt fra kurs og utflukter til pubcrawler og blitt kjent med masse folk. Min erfaring er at folk kontakt med en når en reiser alene som ung kvinne, både damer og menn, så en trenger ikke gjøre en så stor innsats selv for å bli kjent med folk. Litt annerledes i Norge der stort sett ingen tar kontakt 🙈 Så det er bare å bestille seg ferietur til sommeren nå Kroatia er et eksempel på et land som er ganske trygt og har faktisk lavere kriminalitet enn i Norge. Anonymkode: 6f695...47e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er introvert, men har likevel reist alene på endel turer til utlandet og meldt meg på alt fra kurs og utflukter til pubcrawler og blitt kjent med masse folk. Min erfaring er at folk kontakt med en når en reiser alene som ung kvinne, både damer og menn, så en trenger ikke gjøre en så stor innsats selv for å bli kjent med folk. Litt annerledes i Norge der stort sett ingen tar kontakt 🙈 Så det er bare å bestille seg ferietur til sommeren nå Kroatia er et eksempel på et land som er ganske trygt og har faktisk lavere kriminalitet enn i Norge. Anonymkode: 6f695...47e Hmm synes det er et ganske voldsomt sprang for en som meg. Jeg har knapt nok vært utenfor Norges grenser. Å skulle reise avgårde og att på til helt alene. Ser for meg Jeg hadde fått angstanfall allerede på Gardermoen og skapt masse styr der. Hadde jeg greid å kommet meg til destinasjonen hadde nok selve reisen vært utmattende nok til at jeg hele oppholdet kun hadde vært på hotellrommet og muret meg inne der. Finnes ikke noen litt mindre drastiske ting jeg kan starte md ? 😆 Anonymkode: da2e0...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå