Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte 500g laksefilet uten skinn idag, coop sin. Den var satt ned med 40% grunnet dato. 95kr! Det hadde kostet 159kr for 500g laksefilet, jeg fikk sjokk! Så ikke prisen før i kassa.

Hva er deres syke priseksempler for tiden?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjokkerende høy eller sjokkerende lav? Jeg handlet i begge kategorier. Fikk et sånt gigantisk påskeegg i papp, førpris 149 for 15 kroner. Måtte ha rød paprika, kilopris 129. Det er drøyt.

Anonymkode: eaebf...d25

• Liker 2
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Kjøpte 12 helt vanlige festballonger på lyreco til 106kr. 

AnonymBruker
Skrevet
Topsi skrev (33 minutter siden):

Jeg kjøpte 500g laksefilet uten skinn idag, coop sin. Den var satt ned med 40% grunnet dato. 95kr! Det hadde kostet 159kr for 500g laksefilet, jeg fikk sjokk! Så ikke prisen før i kassa.

Laks må kjøpes på Rema 1000. Der får du 400g for 87kr fullpris, 40-50% avslag om den ligger i datohylla. 

Jeg fant 400g oppskjært kyllingfilet til 75kr hos Rema i dag 😱. Der er Coop billigere. 

Anonymkode: 2ef13...0b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper mange blir sjokkert av toalettpapiret vi kjøper, det koster nå 99 kroner for pakke med seks ruller! Det tilsvarer 81,40 kroner/100 meter.

Denne prisen er på Meny, vet ikke om andre butikker i Norge som selger det.

I april 2022 kostet det 67,50 - i november 2021 kostet det 63,60. For noen år siden kostet det rett over 40 kroner.

Vi kjøper det fortsatt, siden vi synes det er det desidert beste papiret vi har prøvd. Men det begynner jo å bli i overkant nå 😄

Forrige gang vi hadde vært på weekendtur i Gøteborg, kjøpte vi med oss 10 pakker fra Hypermat - der kostet det 40-og-noe.

I tillegg til å øke prisen, har de også redusert kvaliteten noe. Det er nå litt mindre tykt enn det var, men jeg synes fortsatt det er bedre enn annet. Prøver litt annet papir innimellom, men har ikke funnet en god erstatter.

large.jpg

Anonymkode: b621a...981

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha jentekveld & tenkte å servere ost & tilbehør. Jeg fikk helt sjokk da alle ostene i ostedisken var blitt mye dyrere enn sist gang jeg kjøpte!! 

Anonymkode: 22abf...745

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Topsi skrev (1 time siden):

Kjøpte 500g laksefilet u/ben og skinn på 50% på Kiwi i over i går, den kjøpte jeg for 76,40kr (ca). 

Sikkert samme merke, siden det hørtes veldig likt ut? Isåfall billigere på Kiwi. Kjøper aldri fisk lengre da det er så dyrt fullpris, spiser heller mer vegetar eller billig kjøtt man kan bruke i suppe o.l

Anonymkode: f1935...558

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

First Price dobørste i plast til 58 kr på Kiwi. 

Anonymkode: c1fc7...d9c

• Liker 10
Skrevet

Jeg tror jeg må andre plasser enn Coop for å kjøpe fisk ja, det er helt sikkert 

• Liker 1
Skrevet

Sikkert ikke helt hva tråden skal handle om, men var nylig på badehotellet i Sarpsborg. Sønnen fikk en pølse i lompe. Lompa gikk i oppløsningen og for å unngå krise gikk jeg å spurte om jeg kunne kjøpe en til. Oppdaget etter å ha tappet kortet at de skulle ha 50 kroner for en lompe🙈🥴

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Wilma89 skrev (1 minutt siden):

Sikkert ikke helt hva tråden skal handle om, men var nylig på badehotellet i Sarpsborg. Sønnen fikk en pølse i lompe. Lompa gikk i oppløsningen og for å unngå krise gikk jeg å spurte om jeg kunne kjøpe en til. Oppdaget etter å ha tappet kortet at de skulle ha 50 kroner for en lompe🙈🥴

Noen ganger jeg skulle hatt en wow-emoji

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid innom 40% disken på coop, men selv på 40% rabatt syntes jeg det meste blir for dyrt. I dag lå det et kakestykke der til 66 kr!

Anonymkode: e1cad...abd

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

78,- for EN SELLERIROT....var i selvbetjent kasse og måtte be om hjelp til å få den fjernet igjen. (Har jo råd, men rent prinsippet er det uaktuelt med så mye for en ganske liten sellerirot!)

• Liker 15
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

65 kroner for en sekspakning med Pink Lady-epler på min nærmeste Bunnpris. 

Anonymkode: 53548...41d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe Whiskas våtfor til katten min. Nylig endret de innholdet fra at posene inneholdt 100 gram til 85 gram. Det er 12 sånne poser i pakken.

På Eurospar koster en sånn pakke 99 kroner, men på Rema 1000 koster den 49. Så Eurospar tar høyere pris for den nye pakken enn de gjorde for den gamle. Før kostet vel en sånn med 12x100 rundt 80 kroner.

Uansett, drøyt at de tar dobbel pris i forhold til rema så man bør følge med på pris og hvilken butikk man går på.

Anonymkode: 89cae...c2c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Laks må kjøpes på Rema 1000. Der får du 400g for 87kr fullpris, 40-50% avslag om den ligger i datohylla. 

Jeg fant 400g oppskjært kyllingfilet til 75kr hos Rema i dag 😱. Der er Coop billigere. 

Anonymkode: 2ef13...0b2

Var på REMA i dag 275 NOK per kg laks Rema brand 315! for normale uten skinn. 400 g var 110 kr!

Det var fanken meg billigere med lakseloin av sushikvalitet så tok det istedentfor.

Husker i 2015 kunne jeg kjøpe frossen laks til 99 NOK per kg.

Fy fan

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg pleier å kjøpe Whiskas våtfor til katten min. Nylig endret de innholdet fra at posene inneholdt 100 gram til 85 gram. Det er 12 sånne poser i pakken.

På Eurospar koster en sånn pakke 99 kroner, men på Rema 1000 koster den 49. Så Eurospar tar høyere pris for den nye pakken enn de gjorde for den gamle. Før kostet vel en sånn med 12x100 rundt 80 kroner.

Uansett, drøyt at de tar dobbel pris i forhold til rema så man bør følge med på pris og hvilken butikk man går på.

Eurospar er som Meny/Mega dyreste butikkene du kan finne i Norge

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
NakenPanda skrev (1 minutt siden):

Jeg var på svar for en stund tilbake, fikk sjokk av prisene, det var sykt dyrt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

80 kroner for en vaffel på flyplassen. 

Anonymkode: 88014...667

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg vet det, men tidligere var prisforskjellen ikke så stor på akkurat det våtforet. Da var det snakk om noen tikroner i forskjell, men nå er det plutselig dobbel så høy pris der. Det virker som det oftere er sånn nå enn tidligere og at man være bevisst på hvor man handler enkelte produkter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...