AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Har dere begynt med solkrem ennå? Sitter ute nå og kjenner sola godt ja. Vil det skade huden og er det derfor lurt med solkrem? Evt hvilken faktor? Anonymkode: e229f...9ac
AprilLudgate Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere begynt med solkrem ennå? Sitter ute nå og kjenner sola godt ja. Vil det skade huden og er det derfor lurt med solkrem? Evt hvilken faktor? Anonymkode: e229f...9ac Ja, det vil det ja. Jeg bruker faktor 50 året rundt - men du kan også prøve faktor 30. Om du sitter i solen/er utendørs over tid må du påføre etter et par timer igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Ja, det vil det ja. Jeg bruker faktor 50 året rundt - men du kan også prøve faktor 30. Om du sitter i solen/er utendørs over tid må du påføre etter et par timer igjen. Da løper jeg inn og gjør det Anonymkode: e229f...9ac 1
Hmmmmmm Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Jeg bruker spf 50 året rundt. Begynn så fort som fy 1
AprilLudgate Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da løper jeg inn og gjør det Anonymkode: e229f...9ac Glemte skrive at du må huske å påføre nok: To tjukke striper som rekker langs de to lengste fingrene på hånda = nok til ansiktet+hals. Husk ører også Mange - inkludert meg selv glemmer hender 😅 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Solkrem i ansiktet bør faktisk brukes hele året. Anbefaler dagkrem med solfaktor for å gjøre det enkelt. Jeg bruker cerave dagkrem med spf 30. Anonymkode: 58399...888 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Solkrem i ansiktet bør faktisk brukes hele året. Anbefaler dagkrem med solfaktor for å gjøre det enkelt. Jeg bruker cerave dagkrem med spf 30. Anonymkode: 58399...888 Må den påføres flere ganger per dag? Anonymkode: e229f...9ac
AprilLudgate Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Solkrem i ansiktet bør faktisk brukes hele året. Anbefaler dagkrem med solfaktor for å gjøre det enkelt. Jeg bruker cerave dagkrem med spf 30. Anonymkode: 58399...888 Jeg tror ikke Cerave dagkrem har tilstrekkelig beskyttelse slik ordinær solkrem har? Jeg bruker vanlig hudpleie, fuktighetskrem og SÅ spf tilslutt i form av solkrem for ansikt. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må den påføres flere ganger per dag? Anonymkode: e229f...9ac Om du er ute flere timer, ja. Den Ceraveen er ikke solkrem, så den holder ikke til din bruk nå. Kjøp solkrem for ansikt, ikke andre produkter med spf. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå