AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Jeg virkelig hater mellomfasen. Hvordan er det naturlig at dating utvikler seg til et forhold? Noen tips? Anonymkode: e26a9...e10
Andro Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Ved å snakke åpent og direkte. "Jeg synes at dette går riktig bra, og lurer på om vi er på vei inn i et forhold?" 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Andro skrev (11 minutter siden): Ved å snakke åpent og direkte. "Jeg synes at dette går riktig bra, og lurer på om vi er på vei inn i et forhold?" Hvor lang tid med dating burde man gi det? Anonymkode: e26a9...e10
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Jeg var aldri i tvil om at jeg og kjæresten min var på vei inn i et forhold da vi datet. Og vi var helt ukjente fra før; møttes på datingapp. Men vi skrev lenge med hverandre før første treff, og interessen var stor hos begge allerede før vi møttes fysisk. Og da de første datene gikk bra, var det ikke noe mer å lure på. Det tok likevel tid før vi omtalte hverandre som kjærester. Begge har barn fra før og var relativt nyskilte, så ingen hadde noen hast. Anonymkode: 87cd2...0b8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg var aldri i tvil om at jeg og kjæresten min var på vei inn i et forhold da vi datet. Og vi var helt ukjente fra før; møttes på datingapp. Men vi skrev lenge med hverandre før første treff, og interessen var stor hos begge allerede før vi møttes fysisk. Og da de første datene gikk bra, var det ikke noe mer å lure på. Det tok likevel tid før vi omtalte hverandre som kjærester. Begge har barn fra før og var relativt nyskilte, så ingen hadde noen hast. Anonymkode: 87cd2...0b8 Kan du huske hvor mange dater før du følte deg sikker, sånn ca ihvertfall? Og hvor lang tid tok det før dere ble kjærester da? Anonymkode: e26a9...e10
exictence Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Etter 3 dater følte jeg mag allerede ganske sikker på at jeg ville være kjæreste med ham, så fikk vi se videre hvordan ting utviklet seg. Vi snakket om at vi begge følte at det var noe fint og godt mellom oss, og jeg sa at jeg så på ham som kjæreste. Så sa han at han og gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du huske hvor mange dater før du følte deg sikker, sånn ca ihvertfall? Og hvor lang tid tok det før dere ble kjærester da? Anonymkode: e26a9...e10 Etter andre daten var jeg ganske sikker på at dette var en mann jeg ville satse på. På femte daten tok han opp at vi burde være eksklusive (ingen av oss hadde chattet/møtt andre etter første daten, men det ble ikke nevnt før da). Kort tid etter sa han at han var forelsket i meg, og jeg bekreftet at jeg følte det samme for han 😊 Vi hadde faktisk aldri noen samtale om at «nå er vi kjærester», men gradvis begynte vi å møte hverandres venner, søsken og foreldre. Det var rundt to - fire måneder etter første treff. Men vi ventet over et halvt år før vi introduserte barna våre for den andre. Anonymkode: 87cd2...0b8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 Ta praten etter senest tre måneder ellers ender du bare opp som fuckfriend Anonymkode: 11085...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå