Gå til innhold

BH fra Zizzi, hvordan er de i størrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er vanskelig å finne bh på vanlige butikker, så tenkte å prøve Zizzi sine. Hvordan er de i størrelsen?

Anonymkode: 3c629...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på det samme. Det er dumt at BHene fra Zizzi kun er tilgjengelig via nettet og ikke fysiske butikker. 

AnonymBruker
Skrevet

De er rett og slett merkelige i størrelsen. Jeg har kjøpt 4 i samme størrelse. En hadde for stor cup, men riktig omkrets. En annen var mer A/B-cup enn E, en hadde for liten omkrets, og den siste passer perfekt. Så siden jeg ikke har mulighet til å prøve i butikk tror jeg ikke det blir flere fra Zizzi.

Dessuten har Zizzi begynt å sende med Postnord, så da er det uansett ikke aktuelt å bestille mer derfra.

Anonymkode: 6e547...906

AnonymBruker
Skrevet
Kniv & gaffel skrev (2 timer siden):

Jeg har lurt på det samme. Det er dumt at BHene fra Zizzi kun er tilgjengelig via nettet og ikke fysiske butikker. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er rett og slett merkelige i størrelsen. Jeg har kjøpt 4 i samme størrelse. En hadde for stor cup, men riktig omkrets. En annen var mer A/B-cup enn E, en hadde for liten omkrets, og den siste passer perfekt. Så siden jeg ikke har mulighet til å prøve i butikk tror jeg ikke det blir flere fra Zizzi.

Dessuten har Zizzi begynt å sende med Postnord, så da er det uansett ikke aktuelt å bestille mer derfra.

Anonymkode: 6e547...906

Veldig dumt de ikke er å finne i fysisk butikk ja. Greit å finne størrelsen sin ved å prøve på.

Anonymkode: 3c629...8e7

• Liker 1
Skrevet

Ut i fra bildene til nettbutikken, er det vanskelig å vurdere hvordan BHene passer. Etter min mening ser det ut som flere av modellene bruker for liten cup-størrelse. Mulig at det skyldes at prøvekolleksjonene som lages for fotografering ikke alltid passer modellene som skal ha dem på?

Siden Zizzi er en plus size-butikk, burde de kunne ta hensyn til å dette ved å lage prøvekolleksjon i stor nok størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...