AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Var ute og ei kjerring niglodde på meg og sa med en vemmelig stemme at jeg burde spise en burger for jeg så ut som jeg var en konsentrasjonsfange fra andre verdenskrig. Jeg ble så sint at jeg sa at det ikke var mer igjen fordi hun spiste opp alt. Hun mista det helt etter det, bannet og skrek og prøvde nesten å slå meg. Anonymkode: a4a0e...a42 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 😆😆😆😆😆 Ah. Hun var nok ikke helt frisk i topplokket. Anonymkode: e4acb...3b5 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Hun var jo mentalt ustabil da. Dette er ikke normal oppførsel. Anonymkode: 30d82...ce1 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Det er ikke greit noen av veiene, selv om mange synes det er greit å shame tynne fordi de har kroppsidealet. Anonymkode: 1d090...caf 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Tjukke folk er bare misunnelige, ts. Mye sunnere å være litt tynn enn tjukk. Blir man for tynn er jo det selvfølgelig ikke bra, men er færre som sliter med det og da har ikke folk like mye evne til å forstå det kan være kjipt. Anonymkode: 16297...46e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Nice comeback! 😂👍 Noen kvinner er ikke helt godt skrudd sammen. Hun var nok sjalu. Anonymkode: 62d7e...cc4 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Lol 🤣 dette har aldri skjedd deg eller noen andre her på dette forumet. Anonymkode: cddbb...d60
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Lol 🤣 dette har aldri skjedd deg eller noen andre her på dette forumet. Anonymkode: cddbb...d60 Jo faktisk. 🤨 Anonymkode: a4a0e...a42
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 Nå er ikke jeg tynn, akkurat, men venninnen min er det, og har alltid vært det. Hun har en instaprofil med mange følgere (det er en del av den treningsbusinessen hun driver). Ukentlig, om ikke daglig, får hun meldinger fra randos om at hun er for tynn. Shaming ikledd falsk bekymring. Hun er pisslei, og jeg som har kjent henne siden barndommen vet at hun faktisk har gått opp litt i vekt, og fått mer muskler enn da hun var tynn som en strek med god appetitt i ungdommen. En annen jeg følger på insta har lagt på seg veldig mye i løpet av de siste årene. Ikke én har kommentert det. Som det bør være. Men hvorfor er ikke randos like "bekymret" for hennes helse? Det må gå begge veier. Anonymkode: 21938...431 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #11 Skrevet 5. april 2023 Det mååå ingenting. Mennesker er raringer formet av en rar verden. Å forvente rettferdighet og at folk oppfører seg logisk i alle sammenhenger er å vite en blir skuffet. Men ikke slutt å si fra likevel. Kanskje en ubetenksom tenker seg om. Anonymkode: 4a866...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lol 🤣 dette har aldri skjedd deg eller noen andre her på dette forumet. Anonymkode: cddbb...d60 Jo det har det Anonymkode: 375b9...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #13 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nice comeback! 😂👍 Noen kvinner er ikke helt godt skrudd sammen. Hun var nok sjalu. Anonymkode: 62d7e...cc4 Sjalu? Damen er jo åpenbart mentalt ustabil og syk. Å angripe slike tilbake vitner om lav klasse. Anonymkode: 36d91...d32
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #14 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå er ikke jeg tynn, akkurat, men venninnen min er det, og har alltid vært det. Hun har en instaprofil med mange følgere (det er en del av den treningsbusinessen hun driver). Ukentlig, om ikke daglig, får hun meldinger fra randos om at hun er for tynn. Shaming ikledd falsk bekymring. Hun er pisslei, og jeg som har kjent henne siden barndommen vet at hun faktisk har gått opp litt i vekt, og fått mer muskler enn da hun var tynn som en strek med god appetitt i ungdommen. En annen jeg følger på insta har lagt på seg veldig mye i løpet av de siste årene. Ikke én har kommentert det. Som det bør være. Men hvorfor er ikke randos like "bekymret" for hennes helse? Det må gå begge veier. Anonymkode: 21938...431 Skal rosen gå begge veier også? Slik at de som øker i vekt bør få like mange heiarop som dem som går nedover? Bør man opprette instablogg for å fortelle om alt man spiser? Anonymkode: 36d91...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå