Gå til innhold

Paulas Choice Ceramide-Enriched Firming Eye Cream

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den inneholder retinol, noe spesielt jeg burde tenke på da? Burde jeg ikke bruke den nå som jeg skal være mye ute i sola i påsken?

Anonymkode: af9e3...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan bruke den, men ha på solkrem, ev. kan du bruke den på natten. Jeg hadde den, men syns den er oppskrytt. Den er sikkert bra i lengden, men den gir ikke nok fukt, er avhengig av en krem som gir masse fukt, for en krem som ikke gir nok fukt gir meg tørrhetslinjer. 

Anonymkode: 18e24...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retinol kan brukes året rundt, man må bare huske å bruke solkrem! Jeg er veldig glad i Paula's Choice, men har ikke prøvd dette produktet selv. Men dersom målet ditt er å forhindre/redusere rynker vil jeg tro det er et godt kjøp! Øyekremer uten retinol gir bare fukt til området. 

Må legge til: Retinol bør også brukes på kvelden, sånn at du ikke eksponerer huden for sol rett etter du har påført produktet. Så det kan være greit å kombinere det med en øyekrem som gir fukt på morgenen, så unngår du problemet overnevnte hadde. 

Endret av Miranda Bailey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og liker den veldig godt. Kjøpte full størrelse for en stund siden etter å ha hatt minien først. Bruker den på kveldstid. På dagtid bruker jeg en som kun gir fukt. Pluss solkrem, selvfølgelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...