AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Vet det ofte snakkes om ekser, crush osv som ser og følger med på storyen din på some. Men er det noen som har erfaring med motsatt, altså at vedkommende unngår den? Jeg og eksen er fremdeles venner på some. Har bitt meg merke i at han nå etter det ble slutt har unngått å se storyene mine. Fra og alltid være den første, til nå helt motsatt. Jeg syns det er litt rart mtp at han fremdeles vil ha et vennskap.. Eneste gangen jeg unngår storyes er hvis det blir «mye» av det samme, eller «mye» av en person. Kan ikke si at jeg faller i den kategorien. Noen som har erfaring med dette selv? Er det hans måte å vise at han er lei av meg? Eller at han syns det er vanskelig? Noe må det jo være. Anonymkode: 70a28...10b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 De eneste storyene jeg ser på er samboeren sine. Hadde jo ikke fortsatt å se på dem om vi ikke var sammen lenger. Anonymkode: 34616...85e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Hvordan ser man om noen ser på storyene, og hvorfor? Anonymkode: 0088e...1c6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan ser man om noen ser på storyene, og hvorfor? Anonymkode: 0088e...1c6 Feks på Snapchat ser man det om man går inn på selve storyen. Tror man kan se det på fb og.. Anonymkode: 70a28...10b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 I alle dager, hvorfor tracker du hva en eks ser på og ikke? Uansett. Jeg gidder ikke se på storys fra folk jeg ikke har en nær relasjon til, folk legger ut så mye ræl. Så det betyr nok bare at du er uinteressant i hans liv nå, og det er jo slik det skal være. Anonymkode: 8cc9f...15f 10 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Tipper han har skjult storyen din Anonymkode: c9d31...65e 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tipper han har skjult storyen din Anonymkode: c9d31...65e Går det og an? 😂 Anonymkode: 70a28...10b 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har bitt meg merke i at han nå etter det ble slutt har unngått å se storyene mine. Fra og alltid være den første, til nå helt motsatt. Jeg syns det er litt rart mtp at han fremdeles vil ha et vennskap.. Jeg har ikke sett en eneste stories i mitt liv, enda klarer jeg å ha flere vennskap. Anonymkode: 63b70...153 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 Min ex gjorde også dette. Jeg tror det handler om at man vil skåne seg selv og "gå videre" i livet. Man er ferdig liksom Anonymkode: 7f122...d9c 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 Jeg er inne på snapchat et par ganger i uken. Storyer som varer i 24 timer går jeg som regel glipp av. Det er ikke alltid jeg går igjennom storyer når jeg er inne på appen heller. Upersonlig ræl som folk deler med alle får jeg side opp og side ned av på Facebook. Jeg ser som regel bare snaps som er sendt til meg som beskjed. Ser ikke på storyer på Facebook heller. Anonymkode: 81c50...3ae 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #11 Skrevet 5. april 2023 Er nok at han ikke bryr seg og heller ikke vil vite hva du driver med. At han vil være "venner" er nok noe han bare sier for å ikke virke dust.. Om han flørter er det bare for å få sex Anonymkode: efe5c...c7f 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #12 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Feks på Snapchat ser man det om man går inn på selve storyen. Tror man kan se det på fb og.. Anonymkode: 70a28...10b Herregud, deg igjen?🤦🏼♀️ Hvor mange tråder om x'en og de "fæle" vennene dine skal du lage? Gå videre. Hadde han ønsket å være med deg, hadde han ikke gått fra deg. Dette vet du. Og du? Les deg opå på selvinnsikt☺ Anonymkode: a9145...ca8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #13 Skrevet 6. april 2023 Det heter stories. Anonymkode: ea1a5...cb4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #14 Skrevet 6. april 2023 zzzzome er så døvt, skipper glatt tull som stories.. Anonymkode: f571f...86c 1
svartkatt Skrevet 6. april 2023 #15 Skrevet 6. april 2023 Jeg har ignorert alt av stories på fb og ig i mange år. Har bare ikke brydd meg med noen av de. Men uansett er stories noe som ikke er postet direkte til den personen så en den du tenker på ser de eller ei kan du ikke forvente respons. Så da tenker jeg at det er kanskje like naturlig for enkelte at de velger å ikke se på de engang. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #16 Skrevet 6. april 2023 Er vi virkelig der at personer blir dømt etter hva de følger med på av some? Av personvernhensyn burde det ikke være lovt å se hva andre driver på med. Anonymkode: 234e8...1e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå