AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Selv om jeg har vokst opp med bilferie så må jeg si at det er det kjedeligste jeg vet om. Jeg liker å oppleve ting, ikke sitte på ræva i en bil. Alt over 30 min er boring. Så mitt mareritt er bilferie, og fatter ikke at folk gidder det. Men folk er forskjellig, min far bare elsker dette f.eks. Anonymkode: 309d8...bd7
Kjetil E Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om jeg har vokst opp med bilferie så må jeg si at det er det kjedeligste jeg vet om. Jeg liker å oppleve ting, ikke sitte på ræva i en bil. Alt over 30 min er boring. Så mitt mareritt er bilferie, og fatter ikke at folk gidder det. Men folk er forskjellig, min far bare elsker dette f.eks. Anonymkode: 309d8...bd7 Å jeg elsker bilferie. Gjerne veldig lange lange turer. Har ved et par annledninger hatt sammenhengde kjøring (dog med innlagte pauser underveis) på over et døgn.
Merlin Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Om man ikke ser ut av vinduet og har null interesse for stedene man besøker er det sikkert kjedelig. Jeg har elsket bilferier siden jeg var en liten gutt. 🙂 Blir ikke mindre kjekt med årene. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om jeg har vokst opp med bilferie så må jeg si at det er det kjedeligste jeg vet om. Jeg liker å oppleve ting, ikke sitte på ræva i en bil. Alt over 30 min er boring. Så mitt mareritt er bilferie, og fatter ikke at folk gidder det. Men folk er forskjellig, min far bare elsker dette f.eks. Anonymkode: 309d8...bd7 Det som er det fine med bilferie er at da stopper man hvor man vil og når man vil. Om man vil se nærmere på ting, om man vil spise eller bare hvile så er det bare å stoppe. Jeg syns bilferie er den beste form for ferie. Anonymkode: c5b3a...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Jeg elsker bilferie, bortsett fra at det går bort mye tid til bilkjøring da, spesielt om man skal reise langt. Men det er genialt i forhold til at man kan stoppe hvor man vil, få sett mange sjarmerende små steder osv. Fint å ha muligheten til å kjøre når man vil og hvor man vil. Har mulighet til å bo litt billigere utenfor byer og heller kjøre dit for middag, kjøre til fine strender osv. Minuset er at det går bort mye tid, jeg er også livredd for «landeveisrøvere» eller hva de nå kalles, og redd for ulykker(vi har kjørt sørover til Italia tidligere og jeg så flere grusomme ulykker på den turen😬). Stort sett så ender vi med at vi flyr til et land, og leier bil der, og bor på flere ulike plasser i det landet for å få sett mest mulig. Anonymkode: a3104...084
Tvist Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Liker togferie jeg. Hater å kjøre selv, på toget kan jeg slappe av,høre på musikk og bevege meg mens jeg er på vei.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Jeg liker friheten i bilferie. At man kan planlegge en tur til Hellas, men ende opp i Kroatia fordi man møter noen på veien som skryter av et guesthouse. At man ender opp med å sove en natt på en creepy B&B med ulver som hyler i fullmånen (mulig det var hunder, men vi var overbevist) fordi man ikke har planlagt på forhånd. At man spiser lunsj i en liten landsby og forelsker seg sånn i den at man blir i fem dager. 😊 Anonymkode: c75a8...fed 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker friheten i bilferie. At man kan planlegge en tur til Hellas, men ende opp i Kroatia fordi man møter noen på veien som skryter av et guesthouse. At man ender opp med å sove en natt på en creepy B&B med ulver som hyler i fullmånen (mulig det var hunder, men vi var overbevist) fordi man ikke har planlagt på forhånd. At man spiser lunsj i en liten landsby og forelsker seg sånn i den at man blir i fem dager. 😊 Anonymkode: c75a8...fed Alle havner i Pamplona til slutt. Anonymkode: 17ea1...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå