AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Her blir det ingen påskelam, ingen skitur eller hyttetur, ingen besøk av familie. Jeg har handlet inn masse digg, både godteri og god usunn mat jeg skal unne meg. Vil jeg ikke ut så går jeg ikke ut, jeg skal først og fremst binge serier og kose meg med påskekrim. Kose meg alene hjemme, danse og synge og gjøre hva pokker jeg måtte ønske. 🥰 Være oppe til 5 på morningen om jeg ønsker det og sove til langt utpå ettermiddagen. Viktigste for meg nå er fred og rp og fullstendig feriemodus God påske alle sammen !! 🐥🐥 Anonymkode: 8d720...801 11 15
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Det høres deilig ut 🙂 Kos deg masse! Anonymkode: 9cef1...cb7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Åååh, så heldig du er! Her har hele svigerfamilien invitert seg selv til hytta i påsken😥 Misunner deg virkelig! Anonymkode: 96da3...aed 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Så fantastisk, nyt og kos deg! Har også tatt på meg full jobb hele påsken for å kunne være aleine etter jobb, så eg slipper å være med på hytta og plikt-greier, så skal kose meg hjemme med påskekrim og snop! ❤️ Anonymkode: 07a23...400 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Jeg skal drikke hele påsken 😁 Anonymkode: 75fdc...841
Andro Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Ønsker deg en riktig god påske Fikk også et par dager alene hjemme mellom jobbperiode og innrykk av familie, og har ikke gjort noe som helst. Det var superdeilig. 📖 Det blir hyggelig med besøk også, men skjønner godt at du nyter stillheten. 🐥 1
Gjest Abendstern Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Åååh, så heldig du er! Her har hele svigerfamilien invitert seg selv til hytta i påsken😥 Misunner deg virkelig! Anonymkode: 96da3...aed Aiaiai ☹
Nowayback Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skal drikke hele påsken 😁 Anonymkode: 75fdc...841 Samme her!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så fantastisk, nyt og kos deg! Har også tatt på meg full jobb hele påsken for å kunne være aleine etter jobb, så eg slipper å være med på hytta og plikt-greier, så skal kose meg hjemme med påskekrim og snop! ❤️ Anonymkode: 07a23...400 Fint å se det fra den andre siden også, for jeg er også alene hele påsken, og kjenner på litt misunnelse på alle lykkelige familier på hytteturer, som har hverandre og felles opplevelser på påskefjellet. Det hjalp litt å høre at ikke alle storfamilier er like lykkelige i den settingen😊 Ha en god påske🐣 Anonymkode: 78c13...24a 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #13 Skrevet 5. april 2023 Hvorfor er det så mange tråder fra folk som føler for anerkjennelse for hva de ikke gjør i påsken? Anonymkode: beb82...191 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #14 Skrevet 5. april 2023 Feiret alenepåske fra morgenen av og nå har jeg spist masse godis og sett krim på krim. Jeg kjeeeeeder meeeeg 😂😂 Mulig det er noe jeg gjør galt. #liksusproblem god påske hvor enn du er 💐 Anonymkode: 6171b...896
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #15 Skrevet 5. april 2023 Skal også kose meg hjemme alene. Kan ikke tenke meg noe bedre. 😁 Anonymkode: 735d3...72f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #16 Skrevet 5. april 2023 Helsa hangler og holder meg hjemme denne påsken. Litt tomt akkurat nå, når resten har dratt avgårde på hytta. 😕 Men blir nok bra lell Skal gå tur ut i solveggen på terrassen med kakao og appelsin i hvert fall. Høre påskelabyrinten på radio, det er et must for god påskestemning. Ellers bunkra opp med påskekryssord, kvikk lunsj, lydbøker og nytt strikketøy. Tror det skal bli fint - har til og med ovn å kosefyre litt i til kvelden. kanskje grille meg ei pølse? Aldri gjort det i ovnen hjemme. Anonymkode: c1882...986
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #17 Skrevet 6. april 2023 Jeg merker nå at disse påskedagene blir litt depressive for meg. Er singel og barnløs, venner er ute på storbyturer og hytteturer med sin egen familie, og jeg sliter med knærne og kan ikke gå turer, og har også fått en forkjølelse så jeg ikke kan besøke min eldre mor. Tør ikke sette meg ut i solen på verandaen noe særlig heller, siden jeg er så forkjølt. Sitter bare inne og ser på tv alene. Det verste er at det er sånn de siste årene har vært for meg, alle høytider og alle hverdager. Utenom forkjølelsen da. Men det blir ekstra sårt høytidsdagene😔 Anonymkode: 78c13...24a
Brunhilde Skrevet 6. april 2023 #18 Skrevet 6. april 2023 Så deilig, ts! Jeg kan lese hvor mye du nyter påska, jeg kjente at det fikk frem et smil hos meg. Det er veldig fint å være alene når det er det man ønsker, og så er det veldig sårt for de som ikke ønsker det, slik som vedkommende i innlegget over mitt. Jeg har en påske som ligner på din, jeg feirer i utgangspunktet alene, men plutselig ble jeg invitert på en middag, så en lunsj og enda en middag, og så snakket jeg med noen venner som ikke hadde planer på lørdagen og ble vi ble enige om at de skulle komme til meg, så plustelig var påsken ganske travel. Nå nyter jeg de dagene jeg ikke har planer og er takknemlig for de dagene jeg har planer og tenker at en mellomting mellom helt alene og sammen med andre nok er det beste for mange av oss. God påske!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #19 Skrevet 6. april 2023 Samme her! Hadde en fantastisk fjelltur i morgensolen i dag tidlig, og nå har jeg ligget på sofaen og sett tre episoder påskekrim. Jeg har spist appelsin og maulet godteri fra påskeegget. Dette nyter jeg virkelig! Anonymkode: 59330...c22 1
Million Skrevet 6. april 2023 #20 Skrevet 6. april 2023 Hadde jeg ikke hatt hund, skulle jeg snudd døgnet sånn, jeg også! Jeg har allerede spist dagens rasjon av sjokolade. God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå