Gå til innhold

Andre her som ikke bryr seg om hytteturer og ski i påsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er selv ikke vant med dette når påsken setter inn. Flere som heller liker å bare være hjemme og slappe av, og heller går turer i marka?

Anonymkode: a535e...e27

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🙋‍♀️ 

Fikk min dose med påskefjell og skiturer som barn, har nå ikke hatt ski på beina på 25 år. Ikke er jeg så glad i appelsin og kvikklunsj heller 🙈

Anonymkode: c5062...eab

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Japp, bryr meg ikkje. Har masse prosjekter heima, ser krim om kvelden. Koser oss på vår måte.

Anonymkode: a2a78...72c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bryr meg ikke om det jeg heller. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble tvunget med på lange skiturer som bare. Fikk i liten grad bestemme hvor vi skulle gå.

Det har påvirket meg som voksen. Har ingen positive assosiasjoner med fjell snø kald hytte med utedo  og kulde .

Jeg digger bypåske🐣

Anonymkode: 591a7...740

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er marka her under en meter snø, så skal en ut i skog og mark blir det ski uansett :)

Men vi har ikke egen hytte, og stresser ikke med å gå lange skiturer i fjellet.

Tar gjerne bilen opp i et fint område, og lager oss en fin sitteplass med bål/grill rett i nærheten av parkeringen. Ungene aker, bygger hopp og har det gøy med skilek.

Anonymkode: db791...064

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

ÆRLIG TALT, VI ER NORDMENN FOR HELVETE. VI ER FØDT MED SKI PÅ BEINA. 

Anonymkode: 1afa5...621

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha gått på ski i det hele tatt, siden jeg var tenåring. 

Men da ble jeg bare tvunget med av foreldre som ønsket å finne på noe som en familie. Vi kunne jo like gjerne ha vært hjemme hele påske-ferien, og for eksempel spilt brettspill sammen, eller funnet på noe annet. Men nei da, vi skulle absolutt gå på ski, av alle ting.  

Anonymkode: 0379d...c09

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke hatt ski på beina siden det var tvang på skolen, og har ingen planer om å endre på det. Hytte er det heller ikke så viktig med. Og jeg er veldig klar på at når jeg har ventet så lenge på våren, så oppsøker jeg ikke steder med mer vinter frivillig. Jeg bruker å reise til utlandet for ekstra mye vår, eller ha bypåske hos foreldrene mine. Snø, ski og hytte med utedo skulle jeg hatt rimelig godt betalt for å gidde.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det 21 grader og sol, jeg savner snøen...! Men ikke hvor dårlig jeg blir av kulda.. Dere som trives på ski -nyyyt, og ta en tur for meg og! 

Anonymkode: 6a675...e82

Skrevet (endret)

Jeg bryr meg ikke om skiturer og hytteturer i påsken, nei. Husker ikke sist jeg hadde ski på beina. Det må ha vært på 90-tallet.

Endret av Million
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært på storbytur noen dager, og nå er det rolig hjemmepåske, henger derfor her litt.

Det som fasinerer meg er alle som har behov for å poengtere hva de IKKE gjør i disse dager. Tråd på tråd om at man ikke er på tur, ikke på ski, ikke har påskegaver/egg... 

Er man da helt sikker på eget valg når man har dette enorme behovet for å dele, samt en generell negativitet rundt hva andre gjør? 

Anonymkode: cadfb...1bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

NEI

Anonymkode: e745e...ef4

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Liker egentlig å gå godværsturer på ski, men i år er jeg ikke helt i slag, så det blir hjemmeliv istedet.

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er selv ikke vant med dette når påsken setter inn. Flere som heller liker å bare være hjemme og slappe av, og heller går turer i marka?

Anonymkode: a535e...e27

Det er en norsk greie som gjør at man føler seg annerledes om man ikke gjør det samme. Bare gammel "programmering", alle land / kulturer / familier har sine varianter.

Men jeg vil gjerne ut i sola i den påskestille bygatene, sitte på utekafé når det endelig er blitt lyst og varmt nok. Da har jeg en fin påske 😎

Endret av klarinetta
  • Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater ski både i påsken og alle andre dager

Anonymkode: 9b876...45b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke på ski,20 år siden det. Har vert mange plasser i påsken, på hyttetur også, men uten ski. Min favoritt er Spania i påsken, men i år er jeg hjemme og storkoser meg.

Anonymkode: 6373b...27e

• Liker 1
Skrevet

Bryr og bryr skulle gjerne hatt noen og reis te fjells med 🙂

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er vel den norske "tvangskosen" folk ikke gidder med. Folk begynner å gjøre som de ønsker i stedet for å følge gamle tradisjoner som man strengt tatt ikke liker.

Påske betyr nada for meg. Jeg er ikke kristen, hyttegreier er bare stress og den jævla påskelammet er ikke mat for mennesker.

Anonymkode: 34364...79d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har familiehytte 100 meter fra bakken i en av de største destinasjonene i Norge. Er det så mye jeg klarer, men kun vært der en påske de siste 10 årene. 

Det er kø overalt. Masse fulle folk. På kvelden er det ofte "nå skal vi spille kort og kose oss sammen" når man egentlig vil slappe helt av etter en hel dag ute med barn og køing. 

Jeg drar helst opp midt i uka og koser meg i nesten tomme bakker og null kø på spisestedene. 

I påska er jeg hjemme og finner på masse greier med barna og venner i en nesten tom by i strålende sol og 5-10 plussgrader ☀️😊

Anonymkode: 58548...c9d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...