Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig vanskelig å vite om jeg har kynnere eller bare vondt. For eksempel så var jeg ute og gikk tur igår, da magen plutselig blir vond. Smertene er nede, rett over symfysen, en stikkende smerte. Samtidig ble magen helt hard. Smertene ga seg etter noen sekunder, men magen var like stein hard i noen minutter. Kan dette være kynnere? 

Jeg er i uke 34 nå.

Anonymkode: 202a9...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som kynnere ja😊

AnonymBruker
Skrevet
FeraVera skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som kynnere ja😊

Takk for svar.

Jeg har trodd kynnere skal være en pulserende følelse i livmoren, dette er jo bare vondt og stikkende. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som kynnere. Folk opplever de ulikt. For min del ble magen hard, og det kjentes ut som at jeg fikk et stramt belte rundt magen. Kom ved aktivitet (slik som husarbeid, gåtur) og roet seg på kort tid om jeg satte meg ned og slappet av. 

Anonymkode: 3e797...798

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar.

Jeg har trodd kynnere skal være en pulserende følelse i livmoren, dette er jo bare vondt og stikkende. 

Mine kynner kjennes ikke, med mindre man tar på magen min som blir steinhard😂 Så vi er alle litt ulike. 

Anonymkode: f5745...87b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar.

Nei. Mine kynnere ga steinhard mage, stram og hard som et trommeskinn å ta på. Ikke noe pulserende ved kynnere så vidt jeg kan huske.

Men jeg kan ikke huske de var vonde. Men det er kanskje individuelt, om man får smerter samtidig ved dem eller ikke?

Endret av Million
Skrevet

Kynnere er ulike fra kvinne til kvinne sier legen min. Jeg har hatt kynnere lenge, men ikke vonde, annet enn når jeg stresser på jobb. Kjenner magen blir hard helt nederst. Går fort over. Er i uke 25, syntes jeg fikk dem veldig tidlig, men hverken plagsomme eller vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...