AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Hvordan bør en mann kle seg på ferie i et land med 35-40 varmegrader? Jeg har ingen klær tilpasset dette klimaet. Så det blir shorts og t-skjorte. Men føler det så stusselig å gå med shorts og t-skjorte hele tiden. Samtidig aner jeg ikke hva annet jeg skal kle meg i når det er så varmt. Anonymkode: 8ff13...ca0
Taluno Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Etter å ha reist mye i varmere land, så tror jeg knapt jeg har sett noen menn gå i annet enn shorts og skjorte. Da er det eventuelt linbukser. Men gjerne variere t-skjorter en del, både med knapper, lin-skjorter, og vanlige t-skjorter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Shorts og t skjorte Anonymkode: 364da...70f
kaleidoskop Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Kle deg gjerne i linskjorte på kvelden 😊👍 1
Andro Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Shorts og t-skjorte kan være strandklær eller penklær alt etter hvilken design du går for. Sandaler til. Alternativt kan du naturligvis gå for en arabisk kjortel.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Bytt ut t-skjorten med en kortermet skjorte for å "fine" det litt opp. Bytt ut shortsen med noen lette, lyse linbukser hvis du blir lei av shorts. Anonymkode: aafe6...3e8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå