norw Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Man må naturligvis sørge for å opptre som en anstendig person om man blir kontaktet som privatperson også, men det er enda viktigere når man eier eller jobber for en virksomhet. Om man blir kontaktet i forbindelse med salg, undersøkelse eller for eksempel på vegne en offentlig instans er egentlig av mindre betydning, men det er jo verre om man for eksempel blir kontaktet på vegne av vann- og avløpsetaten etc og bare legger på før man får sagt hva det gjelder, som kan være viktig. Det jeg tenker mest på er inntrykk av virksomheten. Hvis jeg ringer til Snekker Andersen AS, som kan operere i mitt nærområde, og personen jeg kommer i kontakt med er en respektløs drittsekk, så er det jo helt uaktuelt å kontakte virksomheten for snekkertjenester senere. Hvis jeg ringer på vegne av en offentlig instans, vil jeg bare ta kontakt igjen, kanskje på e-post, om det er veldig viktig. Hvis det bare er virksomheten som taper på dette, for eksempel at man går glipp av produkter eller tjenester dekket av det offentlige, så får det være deres tap.
Rhodiola Skrevet 7. april 2023 #2 Skrevet 7. april 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå