AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 En jeg har vært på noen dater med lurte på om vi skulle treffes på ukedag. Jeg kunne ikke så jeg sa "meld meg til helgen" (fordi da kunne jeg) og han svarte at det skulle han og ønsket meg en fin dag. Det er to uker siden og han meldte ikke, så han er ikke så interessert vel? Anonymkode: 673dc...e0d
Scoops Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Men er du så interessert siden ikke du har meldt han heller? 27 4
saltyliquorice Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Kunne du ikke sendt han melding da? 6 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Hvis han foreslo en dag midt i uken, og du ikke fulgte opp med noe mer konkret enn «meld meg», så tenkte han vel at du ikke var så interessert da. Anonymkode: 3dfa9...906 22 4
norw Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Scoops skrev (1 minutt siden): Men er du så interessert siden ikke du har meldt han heller? I andre tråder kunne dama ha sendt en mld selv, men i dette tilfellet er det like greit å bare vente på mld som avtalt og konkludere med at mannen ikke er interessert nok om han ikke sender. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En jeg har vært på noen dater med lurte på om vi skulle treffes på ukedag. Jeg kunne ikke så jeg sa "meld meg til helgen" (fordi da kunne jeg) og han svarte at det skulle han og ønsket meg en fin dag. Det er to uker siden og han meldte ikke, så han er ikke så interessert vel? Anonymkode: 673dc...e0d Nei, dessverre 😕 Anonymkode: 28a5b...9e2
Scoops Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 norw skrev (Akkurat nå): I andre tråder kunne dama ha sendt en mld selv, men i dette tilfellet er det like greit å bare vente på mld som avtalt og konkludere med at mannen ikke er interessert nok om han ikke sender. Det er jeg forsåvidt enig i,men jeg tenkte bare at siden det var han som foreslo å møtes ,men fikk beskjed om å meldes til helgen,så kunne hun gikk en lyd når hun ikke hørte noe etter så lang tid. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han foreslo en dag midt i uken, og du ikke fulgte opp med noe mer konkret enn «meld meg», så tenkte han vel at du ikke var så interessert da. Anonymkode: 3dfa9...906 Jeg forklarte hvorfor jeg ikke kunne og at det passet bedre til helgen og avtalte at han skulle ta kontakt igjen da. Ikke aktuelt for meg å melde han for han har ikke vært så allright å forholde seg til, men så kom han krypende tilbake å ba om en ny sjanse og ville møtes og bevise at han var verdt å gi en til sjanse sa han. Det var da jeg ikke kunne dagen han foreslo så jeg foreslo helgen og han sa ja. Men hørte aldri noe.. Så da fikk han bevist at han ikke er verdt å gi ny sjanse i mine øyne... Men er litt kjipt Anonymkode: 673dc...e0d 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forklarte hvorfor jeg ikke kunne og at det passet bedre til helgen og avtalte at han skulle ta kontakt igjen da. Ikke aktuelt for meg å melde han for han har ikke vært så allright å forholde seg til, men så kom han krypende tilbake å ba om en ny sjanse og ville møtes og bevise at han var verdt å gi en til sjanse sa han. Det var da jeg ikke kunne dagen han foreslo så jeg foreslo helgen og han sa ja. Men hørte aldri noe.. Så da fikk han bevist at han ikke er verdt å gi ny sjanse i mine øyne... Men er litt kjipt Anonymkode: 673dc...e0d Må legge til han er en travel type og det alltid har gått lang tid mellom kontakt så det forundrer meg ikke om han melder meg på et tidspunkt men når han ikke meldte til avtalt tidspunkt og det har gått 1,5 uke over tiden betyr vel det han ikke er interessert nok siden han ikke følger opp avtaler og viser seg frempå Anonymkode: 673dc...e0d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forklarte hvorfor jeg ikke kunne og at det passet bedre til helgen og avtalte at han skulle ta kontakt igjen da. Ikke aktuelt for meg å melde han for han har ikke vært så allright å forholde seg til, men så kom han krypende tilbake å ba om en ny sjanse og ville møtes og bevise at han var verdt å gi en til sjanse sa han. Det var da jeg ikke kunne dagen han foreslo så jeg foreslo helgen og han sa ja. Men hørte aldri noe.. Så da fikk han bevist at han ikke er verdt å gi ny sjanse i mine øyne... Men er litt kjipt Anonymkode: 673dc...e0d Da tror jeg det beste er å glemme denne fyren. Han høres ikke bra ut for deg❤️ Anonymkode: 3dfa9...906 7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #11 Skrevet 5. april 2023 Ja jeg svarer egentlig på eget spørsmål her 😅 æsj bare er så kjipt når man likte noen og trodde de endelig skulle skjerpe seg og følge opp, men neida.. Anonymkode: 673dc...e0d 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tror jeg det beste er å glemme denne fyren. Han høres ikke bra ut for deg❤️ Anonymkode: 3dfa9...906 Ja jeg får glemme han! Måtte bare få det ut av tankene for å se det helt klart og få bekreftet det med teskje, takker for alle svar ❤️ Anonymkode: 673dc...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #13 Skrevet 5. april 2023 Trodde det var vanlig at den som ikke kan når ene kommer med et forslag, er den som tar initiativ til neste møte? Hadde følt meg ganske bortprioritert om jeg først ble avvist, så beskjed om når jeg kunne sende neste melding med nytt forslag 😅 Anonymkode: e4f5b...f87 1 2
ESFP Skrevet 5. april 2023 #14 Skrevet 5. april 2023 Hva var det med denne mannen som egentlig var interessant? Du har vært på noen få dater og han har allerede vist at han har vært vanskelig å forholde seg til, har måtte be om en ny sjanse, det går lang tid mellom kontakt fordi han er en travel type og han følger ikke opp avtaler. Du burde kjent en glede over å være kvitt ham. Du fortjener bedre enn dette. 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #15 Skrevet 5. april 2023 Altså, nå føler jeg meg eldgammel her, men hva skjedde med å lage konkrete avtaler? «Jeg har ikke mulighet på tirsdag pga jobb, men hva med en tur på lørdag kl 12?» Diffuse og løse avtaler kan tolkes og misforstås. Både menn og kvinner har et ansvar her tenker jeg. Anonymkode: 16494...3f7 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #16 Skrevet 5. april 2023 Det er jo ikke helg enda... Anonymkode: dba48...7e5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #17 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Trodde det var vanlig at den som ikke kan når ene kommer med et forslag, er den som tar initiativ til neste møte? Hadde følt meg ganske bortprioritert om jeg først ble avvist, så beskjed om når jeg kunne sende neste melding med nytt forslag 😅 Anonymkode: e4f5b...f87 Enig Anonymkode: c3662...da1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #18 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke helg enda... Anonymkode: dba48...7e5 Hva med å lese før du svarer? Anonymkode: 50f6d...ec3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #19 Skrevet 5. april 2023 2 hours ago, Scoops said: Det er jeg forsåvidt enig i,men jeg tenkte bare at siden det var han som foreslo å møtes ,men fikk beskjed om å meldes til helgen,så kunne hun gikk en lyd når hun ikke hørte noe etter så lang tid. Jeg skjønner ikke logikken den her. Han tar initiativ, som du avslår. Så da skal han på nytt ta initiativ? Hvorfor skal bare han ta initiativ? Anonymkode: 4ecc1...de8 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #20 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg forklarte hvorfor jeg ikke kunne og at det passet bedre til helgen og avtalte at han skulle ta kontakt igjen da. Ikke aktuelt for meg å melde han for han har ikke vært så allright å forholde seg til, men så kom han krypende tilbake å ba om en ny sjanse og ville møtes og bevise at han var verdt å gi en til sjanse sa han. Det var da jeg ikke kunne dagen han foreslo så jeg foreslo helgen og han sa ja. Men hørte aldri noe.. Så da fikk han bevist at han ikke er verdt å gi ny sjanse i mine øyne... Men er litt kjipt Anonymkode: 673dc...e0d Herregud. Hvorfor foreslo ikke DU fredag klokka 19 eller lørdag klokka 18 der og der etc? Du framstår svært full av deg selv når du svarer «forslaget ditt passer ikke, men meld meg tilbake om noen dager med et nytt forslag». Jeg hadde IKKE kommet tilbake til deg med et nytt forslag om jeg fikk en slik melding. Jeg hadde regnet med at du ikke var interessert siden du ikke foreslo et konkret tidspunkt selv. Anonymkode: 151de...3a1 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå