AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #21 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 7.34): En sydame kan helt sikkert gjøre dette på en liten uke. Jeg ville ringt og spurt. Anonymkode: abceb...3ed Jeg har sjekket flere sydamer og husfliden ol, og ingen kunne på denne årstiden, sying på bunad må bestilles et år før var beskjeden jeg fikk. De har det travelt med konfirmasjoner og 17.mai. Mulig jeg kunne funnet en utl symann som pleier å legge opp bukser osv, men jeg tørr ikke la han sy på bunaden min. Og jeg har sikkert godt av å gå ned noen kg så bedre det enn å sy ut for så måtte sy inn igjen. Anonymkode: 7942a...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #22 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 7.46): Ja, faktisk... jeg har bl.a. denne: https://shapewears.no/products/shapewear-body Ikke så sexy akkurat, men holder nok inn 2-3 cm Anonymkode: 00c40...5dc Takk! Det skal sjekkes ut. Anonymkode: 7942a...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #23 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 7.59): Det er jo helt vanlig vektnedgang det er snakk om, bunad eller ikke. Trening, mager kost og enda litt mer trening. Men du sier "litt for trang", men også at du ikke får hektene igjen, da er den kanskje mer enn "litt" for liten? Anonymkode: d8b4e...0d0 Når bunaden passer så går hektene igjen, den passet i fjor. Noen bunader har masse justering, min er liksom en str og enten passelig eller for liten (ikke noe knyting/snøring, men lukkes med usynlige hekter). Bare noen få kg økning og den passer ikke, jeg trenger å gå ned kg (egentlig cm over brystene mest) på kort tid og da er det ikke vanlig vektnedgang. Vanlig vektnedgang er 0,5-1kg i uken og det gjør ikke at bunaden passer i slutten av april. Anonymkode: 7942a...f3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #24 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Når bunaden passer så går hektene igjen, den passet i fjor. Noen bunader har masse justering, min er liksom en str og enten passelig eller for liten (ikke noe knyting/snøring, men lukkes med usynlige hekter). Bare noen få kg økning og den passer ikke, jeg trenger å gå ned kg (egentlig cm over brystene mest) på kort tid og da er det ikke vanlig vektnedgang. Vanlig vektnedgang er 0,5-1kg i uken og det gjør ikke at bunaden passer i slutten av april. Anonymkode: 7942a...f3d Min bunad er også sånn, men jeg føler at den er for trang lenge før hektene ikke går igjen. Så vil tro det er en del vektnedgang som skal til. Men husker du hva du veide i fjor på denne tiden da? Det er lettere å gi deg råd når vi vet om det dreier seg om 2kg eller 12kg liksom… Men uansett er det jo et skikkelig kaloriunderskudd som skal til da, ikke noe mer magisk enn det. Anonymkode: 2efe4...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #25 Del Skrevet 12. april 2023 Geriljacardio/HIIT trening:) Anonymkode: 0bc4c...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #26 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 7.46): Ja, faktisk... jeg har bl.a. denne: https://shapewears.no/products/shapewear-body Ikke så sexy akkurat, men holder nok inn 2-3 cm Anonymkode: 00c40...5dc Ikke kjøp fra denne svindelsiden Dette er overprisede kinavarer via dropshipping. Anonymkode: 9529e...e55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå