AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Bunaden er litt for trang. Ønsker veldig å bruke den i en konfirmasjon i slutten av april. Hvordan gå ned cm raskt? Trene? Knekkebrød kur? Suppekur? Tenker dette får kunstarte slanking og jeg vil veldig gjerne få brukt bunaden min nå om få uker. Den passet i fjor. Alt for sent for å få sydd den ut så det er ikke alternativ. Anonymkode: 7942a...f3d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bunaden er litt for trang. Ønsker veldig å bruke den i en konfirmasjon i slutten av april. Hvordan gå ned cm raskt? Trene? Knekkebrød kur? Suppekur? Tenker dette får kunstarte slanking og jeg vil veldig gjerne få brukt bunaden min nå om få uker. Den passet i fjor. Alt for sent for å få sydd den ut så det er ikke alternativ. Anonymkode: 7942a...f3d Kickstarte slanking. Anonymkode: 7942a...f3d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Jeg tyr til eggfaste i slike tilfeller. Holder meg god og mett, men går ned et par kilo (vann). Anonymkode: e32de...9ff
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tyr til eggfaste i slike tilfeller. Holder meg god og mett, men går ned et par kilo (vann). Anonymkode: e32de...9ff Er kg cm også eller jevnt over? Jeg trenger ikke gå ned vann i ansiktet og føttene liksom, trenger gå ned cm midje og bryst. Anonymkode: 7942a...f3d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er kg cm også eller jevnt over? Jeg trenger ikke gå ned vann i ansiktet og føttene liksom, trenger gå ned cm midje og bryst. Anonymkode: 7942a...f3d Det er høyst individuelt. Jeg merker det først rundt midjen. Karbohydrater samler væske, så for mange hjelper det å kutte ned på det. Anonymkode: e32de...9ff
FrkSolsikke Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Har du forsøkt shaping-undertøyet? Altså en minimizer -BH som klemmer brystene inn, og underkjoler som strammer opp rundt midjen? Det hender det hjelper. 😊😊 2
Million Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Hold deg unna salt. Salt binder vann i kroppen, og gjør at kroppen bærer på mer vann, noe som betyr økt omfang. Du kan gå ned i væskeansamling i kroppen på kort tid. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Bunaden er litt for trang. Ønsker veldig å bruke den i en konfirmasjon i slutten av april. Hvordan gå ned cm raskt? Trene? Knekkebrød kur? Suppekur? Tenker dette får kunstarte slanking og jeg vil veldig gjerne få brukt bunaden min nå om få uker. Den passet i fjor. Alt for sent for å få sydd den ut så det er ikke alternativ. Anonymkode: 7942a...f3d Hvor er den for trang? Kan jo vurdere noe shapewear under? Det har hjulpet meg noe ganger...☺️ Anonymkode: 00c40...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor er den for trang? Kan jo vurdere noe shapewear under? Det har hjulpet meg noe ganger...☺️ Anonymkode: 00c40...5dc Midje og bryst. Og det er en bunad med «hemper» uten å kunne justere ut, beltet er festet med en knapp og ved brystet er det hemper. Så ingen snøring eller justering. Den må kunne lukkes og nå får jeg ikke lukket den. Men kan jo prøve den med sportsbh (prøvd med vanlig tynn bh sist), og hold inn truse. Evt om det finnes noe som virkerlig holder inn enda mer? Har sett noen reklamer for hold in body men det ser helt sykt ut for det tar inn mange cm, er det sånn i virkerligheten? Anonymkode: 7942a...f3d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 En sydame kan helt sikkert gjøre dette på en liten uke. Jeg ville ringt og spurt. Anonymkode: abceb...3ed
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 Periodisert faste eller ketogen kost Anonymkode: 3abd7...fe1 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #13 Skrevet 5. april 2023 Spis kun middag. Da kan du glede deg til det gjennom sulten hele dagen. Anonymkode: 9155a...2cf
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #14 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Midje og bryst. Og det er en bunad med «hemper» uten å kunne justere ut, beltet er festet med en knapp og ved brystet er det hemper. Så ingen snøring eller justering. Den må kunne lukkes og nå får jeg ikke lukket den. Men kan jo prøve den med sportsbh (prøvd med vanlig tynn bh sist), og hold inn truse. Evt om det finnes noe som virkerlig holder inn enda mer? Har sett noen reklamer for hold in body men det ser helt sykt ut for det tar inn mange cm, er det sånn i virkerligheten? Anonymkode: 7942a...f3d Ja, faktisk... jeg har bl.a. denne: https://shapewears.no/products/shapewear-body Ikke så sexy akkurat, men holder nok inn 2-3 cm Anonymkode: 00c40...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #15 Skrevet 5. april 2023 Million skrev (40 minutter siden): Hold deg unna salt. Salt binder vann i kroppen, og gjør at kroppen bærer på mer vann, noe som betyr økt omfang. Du kan gå ned i væskeansamling i kroppen på kort tid. Skulle inn her for å kommentere dette! Anonymkode: 52f00...ef2 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #16 Skrevet 5. april 2023 Det er jo helt vanlig vektnedgang det er snakk om, bunad eller ikke. Trening, mager kost og enda litt mer trening. Men du sier "litt for trang", men også at du ikke får hektene igjen, da er den kanskje mer enn "litt" for liten? Anonymkode: d8b4e...0d0
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #17 Skrevet 5. april 2023 Dette fikk meg fort ned i cm, ikke anbefalt over lengre tid, men frem til bunadsdagen og så spise normalt sunt etterpå. Frokost kl 07.15: 1dl havregryn med vann/skummet melk, evt litt kanel. Vitaminer. Mellommåltid kl 10: Ett hardkokt egg uten salt, gulrot og agurk Lunsj kl 12: 2 hardkokte egg med pittelitt salt og pepper, ett grovt frøknekkebrød Mellommåltid kl 14: Gulrot, agurk, tomat. Hvis ekstremt sulten (har fysisk krevende jobb) et grovt frøknekkebrød uten pålegg evt en liten mager yoghurt Middag: Masse grønnsaker, litt krydder men ikke salt, en og annen dag kanskje litt trekt torsk til Kvelds: Gulrot, paprika, agurk. Ett hardkokt egg uten salt, hvis veldig sulten. Vitaminer. Drikke: vann, kaffe og te. Anonymkode: 8b784...27f 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #18 Skrevet 5. april 2023 Om den ellers passer, men bare er trang vil jeg tro at du kommer langt med å ta noen uker i moderat kaloriunderskudd. Beveg deg som normalt, trapp eventuelt opp bevegelser hvis du er veldig stillesittende til vanlig. Det viktigste for å få resultater er ikke å gå «all out» alle dager og leve på ekstreme restriksjoner, men at du gjennomfører det du gjør hver dag uten å sluntre unna. De siste dagene før du skal bruke bunaden bør du unngå veldig salt/søt mat, halvfabrikata og hard styrketrening/cardio med hopping/jogging da dette kan gi ekstra vann i kroppen. Hvis kroppen din er vant til å trene slik kan du gjerne fortsette med det, så lenge du ikke trapper opp intensitet/motstand rett før du skal inn i bunaden. Lykke til! Anonymkode: b4541...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #19 Skrevet 5. april 2023 Jeg har sydd ut og inn bunaden min ila årenes løp gjentatte ganger, også fordi den brukes av døtrene mine. Spretter opp i sidesømmen på livet og syr igjen på ønsket mål. Har du sjekket om det er mulig på din? Mange bunader er jo ment for et helt livsløp og har derfor et godt sømmonn på strategiske steder (liv/vest, livvidde og lengde på stakk) Anonymkode: 2c550...1d1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #20 Skrevet 5. april 2023 Elleeeeer: bruk anledningen til å kjøpe deg en fin kjole som passer:) Skal du sulte deg i ukene framover vil du bare være slapp i den konfirmasjonen, og sannsynligvis overspise noe voldsomt på kakene der. Anonymkode: 2efe4...5b4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå