AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Naboen har plantet granhekk ca 50 cm fra nabogrensen og derfra til min treplatting ca 40 cm til så ca 90 cm unna, er redd røttene tar plattingen og forskyver denne, gjør den skjev eller på annen måte ødelegger den. Er det en reel bekymring eller kan jeg slappe av? skjønner ikke hva en granhekk har å gjøre i rekkehus hager men han om det hvor høy kan han tillate seg at denne skal bli? Anonymkode: c1205...329
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 la hekken gro Anonymkode: c1205...329 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Herregud, den naboen skal få jobb med å pleie hekk. Granhekker blir ikke pene av seg selv, og kan ikke pleies i skippertak. Men de er veldig fine om de får riktig pleie, da! Ellers vet jeg det er lover og regler for hekker, men husker ikke hvor det står. Sorry! Anonymkode: dd310...62b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 12.55): Herregud, den naboen skal få jobb med å pleie hekk. Granhekker blir ikke pene av seg selv, og kan ikke pleies i skippertak. Men de er veldig fine om de får riktig pleie, da! Ellers vet jeg det er lover og regler for hekker, men husker ikke hvor det står. Sorry! Anonymkode: dd310...62b De er allerede ræva på vedlikehold av buskene dem har fra før så frykter fremtiden ja. Mest redd for at røtter skal flytte på plattengen min, det over kan jeg se og gjøre noe med Idioti og plante granhekk i rekkehushager eller mellom naboer i det hele tatt men dem om det. Anonymkode: c1205...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå