AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 En mann som er barnesykepleier på sykehuset og som jeg har vært i kontakt med nylig gjennom datingapp. Nå syns jeg han er skikkelig nasty. Vi hadde en liten diskusjon om noe. Så ble han litt oppgitt, og jeg sa bare meningen min. Det var noe om Politikk! Så skriver han: hadde vasket munnen din med såpe. Målt tempen i rumpa på deg. Satt deg I bleier. Skiftet på deg. Så skreiv jeg: jeg vil ikke det. Da sa han: veldig ydmykende og stappe en temperaturmåler i rumpa, hehe. Så masse ris på rumpa. Du er en adoptert unge nå. Så sa jeg: vil faen ikke det. Da sa han: så blir du sendt ute i bleier og får beskjed å plukke masse bjørkeris. Svarte ikke på det, så skriver han: "nå tar jeg over foreldreretten, du blir satt ned i alder, du har mistet alle rettigheter, du kan ikke si du ikke vil,, finner deg uansett om du så skulle gjemme deg, drar deg etter øret". Hver gang du skulle sutre over ting! Så blir du behandlet som en unge, skal kjøpe smokk og bleie til deg. Æsj, er dette en mann dere ville fått barn med? Hadde det vært totalt turn off for dere? Jeg mener dette er seksualisering av barn. Så sa jeg tilslutt; finn deg ei annen dame å gjøre dette på, ikke meg. Da sa han: du kan ikke si NEI, du er allerede adoptert. Anonymkode: b4c59...7f3 2
Andro Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Nei, det er ikke en seksualisering av barn. Det er en barnsliggjøring av deg som voksen. Han er sikkert en ageplayer, men duden skjønner jo ikke en millimeter med samtykke. Løp. Denne er ikke god. 17 3 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Styr unna. Ettersom han er sykepleier for barn ville jeg sendt en e-post til arbeidsgiver med skjermbilder. Anonymkode: 313f9...32c 6 2 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Høres ut som en veldig forstyrret person. Du burde holde deg langt unna! Det tror jeg de fleste hadde gjort etter å ha hatt den samtalen med noen. Ekkelt. Anonymkode: e2d92...59f 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Styr unna. Ettersom han er sykepleier for barn ville jeg sendt en e-post til arbeidsgiver med skjermbilder. Anonymkode: 313f9...32c Enig! Anonymkode: e2d92...59f 7 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Barnesykepleier??? Faen er galt med han? Bør sende bekymringsmelding til arbeidsgiver! Forstår han ikke hvor galt det er å snakke/tenke på den måten, med den bakgrunnen han har. Så har ingenting yrken å gjøre i verstefall er han en pedofil. Anonymkode: ca418...23d 5 2 3
MacadamiaNut Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Mannen høres syk ut. Jeg ville IKKE involvert meg med han. Jeg ville vurdert å varsle arbeidsgiver. 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 Ingen grunn til å dømme, varsle arbeidsgiver eller sende screenshot noe sted! Ageplay er en uskyldig fetish når begge parter er med på det, og det spilles med åpne kort. Hva to eller flere samtykkende mennesker gjør bak lukkede gardiner har hverken arbeidsgiver eller andre noe med. I dette tilfellet virker det imidlertid som om vedkommede ikke respekterer deg og sliter med å skille fantasi og virkelighet. Da er det kun én reaksjon fra deg som er riktig, og det er å kutte ham ut. Gå videre og glem fyren. Anonymkode: f3648...0e1 14 3
Nymerïa Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Æsj, er dette en mann dere ville fått barn med? Dette er en mann jeg ville ha blokkert etter den første psycho setninga. At du i det hele tatt vurderer å få barn med en slik person skremmer meg. 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #11 Skrevet 5. april 2023 Han tror kanskje at han er morsom men han er ekkel. Jeg hadde fått helt turn off. Anonymkode: 20103...bef 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ingen grunn til å dømme, varsle arbeidsgiver eller sende screenshot noe sted! Ageplay er en uskyldig fetish når begge parter er med på det, og det spilles med åpne kort. Hva to eller flere samtykkende mennesker gjør bak lukkede gardiner har hverken arbeidsgiver eller andre noe med. I dette tilfellet virker det imidlertid som om vedkommede ikke respekterer deg og sliter med å skille fantasi og virkelighet. Da er det kun én reaksjon fra deg som er riktig, og det er å kutte ham ut. Gå videre og glem fyren. Anonymkode: f3648...0e1 Akkurat derfor bør ts vurdere å melde. Anonymkode: f2252...e19 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #13 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.4.2023 den 0.52): En mann som er barnesykepleier på sykehuset og som jeg har vært i kontakt med nylig gjennom datingapp. Nå syns jeg han er skikkelig nasty. Vi hadde en liten diskusjon om noe. Så ble han litt oppgitt, og jeg sa bare meningen min. Det var noe om Politikk! Så skriver han: hadde vasket munnen din med såpe. Målt tempen i rumpa på deg. Satt deg I bleier. Skiftet på deg. Så skreiv jeg: jeg vil ikke det. Da sa han: veldig ydmykende og stappe en temperaturmåler i rumpa, hehe. Så masse ris på rumpa. Du er en adoptert unge nå. Så sa jeg: vil faen ikke det. Da sa han: så blir du sendt ute i bleier og får beskjed å plukke masse bjørkeris. Svarte ikke på det, så skriver han: "nå tar jeg over foreldreretten, du blir satt ned i alder, du har mistet alle rettigheter, du kan ikke si du ikke vil,, finner deg uansett om du så skulle gjemme deg, drar deg etter øret". Hver gang du skulle sutre over ting! Så blir du behandlet som en unge, skal kjøpe smokk og bleie til deg. Æsj, er dette en mann dere ville fått barn med? Hadde det vært totalt turn off for dere? Jeg mener dette er seksualisering av barn. Så sa jeg tilslutt; finn deg ei annen dame å gjøre dette på, ikke meg. Da sa han: du kan ikke si NEI, du er allerede adoptert. Anonymkode: b4c59...7f3 Fyren ikke sosialt oppegående når det kommer til å nærme seg deg og introdusere sine fantasier og ønske om ageplay. Men å foreslå å varsle arbeidsgiver er helt på trynet! Da har dere misforstått. Ageplay er en fetisj noen har, gir glede og nytelse når samtykke er der. Trenger overhode ikke ha noe med seksualisering av barn å gjøre. Anonymkode: 68945...81a 9
Tøvftta Skrevet 6. april 2023 #14 Skrevet 6. april 2023 Jeg håper du varsler om vedkommende. Høres ikke god ut i det hele tatt, og hvis han ikke etterkommer nei til en voksen person. Vil han da høre på ett nei fra ett barn? 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #15 Skrevet 6. april 2023 Han er barnesykepleier. Tenker han slik som dette er han jo en pedofil. Dette er definisjonen på pedofils tankegang, ikke rart han valgte det yrket! Får meg til å tenke hvor mangen andre pedofiler som velger slike yrker! Anonymkode: 59e47...9c0 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #16 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ingen grunn til å dømme, varsle arbeidsgiver eller sende screenshot noe sted! Ageplay er en uskyldig fetish når begge parter er med på det, og det spilles med åpne kort. Hva to eller flere samtykkende mennesker gjør bak lukkede gardiner har hverken arbeidsgiver eller andre noe med. I dette tilfellet virker det imidlertid som om vedkommede ikke respekterer deg og sliter med å skille fantasi og virkelighet. Da er det kun én reaksjon fra deg som er riktig, og det er å kutte ham ut. Gå videre og glem fyren. Anonymkode: f3648...0e1 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ingen grunn til å dømme, varsle arbeidsgiver eller sende screenshot noe sted! Ageplay er en uskyldig fetish når begge parter er med på det, og det spilles med åpne kort. Hva to eller flere samtykkende mennesker gjør bak lukkede gardiner har hverken arbeidsgiver eller andre noe med. I dette tilfellet virker det imidlertid som om vedkommede ikke respekterer deg og sliter med å skille fantasi og virkelighet. Da er det kun én reaksjon fra deg som er riktig, og det er å kutte ham ut. Gå videre og glem fyren. Anonymkode: f3648...0e1 Jo all grunn til å dømme når han jobber med barn. Det er du som mangler sunn moralsk pekepinn! Barn skal ikke sexualiseres og voksne skal ikke sexualiseres som små barn. Om man har denne fetishen later man som at den voksne er et barn det er jo å sexualisere barn. Folk som vrenger og vrir på det justifyer pedofilsk tankegang og bortforklarer at personen er jo voksen derfor er det uskyldigt? Nei? Anonymkode: 59e47...9c0 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #17 Skrevet 6. april 2023 Hvorfor involverer du deg i samtaler med ham? Og hvorfor vurderer du å få barn med ham? Ja, jeg ville varslet politiet her. Anonymkode: 88f7d...a7c 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #18 Skrevet 6. april 2023 Folk som har denne fetishen later som fantaserer at den andre er et spedbarn et lite B.A.R.N. dem fantaserer at dem har sex med et lite ''barn'' gjennom et voksent menneske. Hva er ikke pedofilsk med dette? Alle som støtter denne fetishen bør granske seg selv og sitt hjerte for sine moraler og skifte tankegang vi trenger ikke slike mennesker i samfunnet. Verden er syk som godtar slikt som normalt og at normale folk ser på dette som såpass uskyldigt at dem vil utforske dette selv. Ha mer respekt for barn enn dette sier jeg! Anonymkode: 59e47...9c0 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #19 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Fyren ikke sosialt oppegående når det kommer til å nærme seg deg og introdusere sine fantasier og ønske om ageplay. Men å foreslå å varsle arbeidsgiver er helt på trynet! Da har dere misforstått. Ageplay er en fetisj noen har, gir glede og nytelse når samtykke er der. Trenger overhode ikke ha noe med seksualisering av barn å gjøre. Anonymkode: 68945...81a Det er jo definisjonen av å sexualisere små barn når man fantaserer at den man har sex med er et lite barn?......🤯 Anonymkode: 59e47...9c0 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #20 Skrevet 6. april 2023 Jeg syns selv han er ekkel, jeg Ts. Han seksualiserer barn, med den bakrunnen han har. I tillegg sier han: ydmykende å få tempen i rumpa. Han er veldig ekkel, en ikke normal tankegang har han. I tillegg når han pusher og pusher. Og sier mye rare ting. Ville ikke hatt barna i nærheten av han. I tillegg så når et lite barn sier nei til han f.eks, så kan han plutselig forgripe seg på barn. Ageplay er idiotisk, hadde jeg visst at mannen min tenner på ageplat, så ville jeg vurdert om han skal sendes til psykiater Anonymkode: b4c59...7f3 2 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå